Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Vartijoita on kyllä kiva heitellä katoilta alas sen uuden koukun mahdollistamalla heittoliikkeellä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Tulihan lopulta hommattua nuo kaikki 100 Animus Fragmentia. Yksi oli todella vaikea hankkia, mutta sain senkin lopulta.
Nyt on myös 7 Master Assassiinia ja kaikki denit lukossa. Voin huoletta alkaa availeen noita kauppoja.
Läpäisin myös Hagia Sofian ja lopussahan sain myös sen uuden armorin. Jos minulta kysytään niin armori on muuten ok, mutta ku siinä on se typerä
naamio.
Healtia saa yhtä paljon kuin Master Assassin Armorillakin. Itse kyllä näön puolesta käytän tällä hetkellä sitä parasta blacksmithillä myytävää armor sarjaa.

Vielä olisi muutama trophy hankkimatta. Templar Tax Collectoria ei löydy sitten mistään. Kenelläkään antaa vinkkiä, mistä vois helposti löytyä?? Netissä ainakin luki, että ''Templar Tax Collectors will spawn randomly all over Constantinopole''. Mutta peli on kuitenkin kahlattu läpi ja yhtäkään ole tullut vastaan. :confused:

Toinen mikä ihmetyttää on tuo trophy, ''loot 50 dead guards with thiefs looting''. Voisin lyödä pääni vetoa, että olen tehnyt 50 loottausta. Läpipeluun aikanakin tuli tuota harrastettua melkoisesti. Onko kyseessä sitten joku tietty vartija''tyyppi'' jota pitää lootata? Bysantine- tai vaikka Janissarievartijat.

Viimeisenä tarttis vielä tehdä nuo Faction Creed Challenget ja ostaa viimeinen kirja. Sekin maksaa 37000.
Treasureja en kyllä kerää, enkä myöskään yritä 100% Synch. kaikista tehtävistä.

Mutta kyllä muutkin pelisarjat kaipaisivat tällaista. Tässä, niinkuin muissain AC-sarjan peleissä oikeasti on tekemistä ihan jo pelkästään yksinpelissä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

...

Vielä olisi muutama trophy hankkimatta. Templar Tax Collectoria ei löydy sitten mistään. Kenelläkään antaa vinkkiä, mistä vois helposti löytyä?? Netissä ainakin luki, että ''Templar Tax Collectors will spawn randomly all over Constantinopole''. Mutta peli on kuitenkin kahlattu läpi ja yhtäkään ole tullut vastaan. :confused:

...
Ne Templarin veronkerääjät näkyy kartalla sellasena punavalkosena lukon kuvana (sama ikoni kuin aiempien Assassin's Creedien taskuvarkailla, jotka siis saattoivat välillä spawnata ja viedä pelaajan rahat). Mulla niitä on ainakin tullut useampikin vastaan pelaamisen aikana. Löytyyhän tuohon muistaakseni joku kikka, miten sen saa spawnaamaan, koitas itse googletella. Muistaakseni ps3trophies.org-sivuston foorumilla oli ohjeita siihen.


...
Toinen mikä ihmetyttää on tuo trophy, ''loot 50 dead guards with thiefs looting''. Voisin lyödä pääni vetoa, että olen tehnyt 50 loottausta. Läpipeluun aikanakin tuli tuota harrastettua melkoisesti. Onko kyseessä sitten joku tietty vartija''tyyppi'' jota pitää lootata? Bysantine- tai vaikka Janissarievartijat.

...
Sun pitää saada tuo Thief Looting -kyky ensin käyttöön. Sen taisi saada tekemällä niitä Thiefien challengeja. Kato sieltä Thiefin päämajan liitutaululta, että mitä tarvitsi tehdä, että sen kyvyn sai käyttöönsä. Kun se kyky on käytössä, palkkaa varkaiden joukko mukaas ja tapa vartijoita. Varkaat juoksee sun perässä ja samalla varastavat rahat ja muut tavarat kuolleilta vartijoilta, joten sun tarvii vaan tappaa niitä. Tuota toistat 50 kertaa, ei siihen montaa minuuttia mene.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Joo, Pakko kysyy apua täältä kun olen jo muissakin "Tower Defence": DD peleissä ihan p*ska, niin millaista taktiikkaa käytätte?. Vedin toisen "Den" puolustuksen vaan spämmimäl riflemanei ja pari barricaadii?. Älkää vastatko, että " ne on hellpo välttää" - tiedetään. Mutta sword of Altair kiiltää silmissä niin ois kiva kuulla teiltä jotain taktiikoita tai jippoja tähän hermoja raastavaan pelimuotoon, joka kyllä on ihan mahtava muuten.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Joo, Pakko kysyy apua täältä kun olen jo muissakin "Tower Defence": DD peleissä ihan p*ska, niin millaista taktiikkaa käytätte?. Vedin toisen "Den" puolustuksen vaan spämmimäl riflemanei ja pari barricaadii?. Älkää vastatko, että " ne on hellpo välttää" - tiedetään. Mutta sword of Altair kiiltää silmissä niin ois kiva kuulla teiltä jotain taktiikoita tai jippoja tähän hermoja raastavaan pelimuotoon, joka kyllä on ihan mahtava muuten.

Ei kait tuossa mitään erikoista ole, miehität vaan joka katon ja isket paljon barricaadeja ja käytät sitten sitä kanuunaa kun tulee iso joukko tai sellanen muurinmurtaja.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Barrikaadit on tärkeimpiä. Sitten vain asettelet jousi- ja kiväärimiehiä sopivasti katoille, jotta ne saa osuttua barrikaadeja murtaviin vihollisiin. Air assassiineja en itse käyttänyt oikeastaan ikinä. Ja kannattaa opetella mihin sillä kanuunalla pitää aina tähdätä. Se kuula putoaa usein ihan eri kohtaan, mihin itse tähtäät, niin sun pitää usein tähdätä sinne sen muurinmurtajan "taakse", tavallaan yli siitä. Itse en tykkiä ole muuhun tarvinnut. Ilman kanuunaa häviö on lähes 100 % varma. Yritin kymmeniä kertoja tehdä sitä trophyä, että läpäisen Den Defencen ilman kanuunan käyttöä, mutta joka kerta hävisin. Lopulta tein sen helpolla tavalla siellä On the Defence -tehtävässä tarinan alkupäässä.

Jos ei onnistu, niin mene pause-valikkoon ja ota sieltä "DNA", valitse "On the Defence" -tehtävä (olikohan se jossain Sequence 3:ssa ja tehtävä oli varmaan joku toinen, Googleta) ja sitten "Replay memory". Pelaat sen tutoriaalin läpi, koska se on paljon helpompi entä muut Den Defencet. Sillä tavalla keräät sitten tarvittavan määrän sitä Altaïrin miekkaa varten.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Välillä tulee noita että on joku item tms unlocked, niin mihin ne tulee :DD
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Välillä tulee noita että on joku item tms unlocked, niin mihin ne tulee :DD

Paina pelin aikana pause-valikko näkyviin ja hae sieltä kohta items. Vähään aikaa pelannu ni en muista tarkkoja ''reittiohjeita'', mutta sieltä valikosta ne löytyypi :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Muilla ongelmia " Craf bomb with each effect type" kanssa? :l
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Muilla ongelmia " Craf bomb with each effect type" kanssa? :l

PS3? Kyseessä lienee pätsin mukana tullut bugi. Itsellä homma kusee myös, mutta en ole vielä ehtinyt koittamaan ilman pätsiä jotta haaste suorittuisi. Mitä nyt olen foorumeilta lueskellut niin sen pitäisi auttaa.


Ilman kanuunaa häviö on lähes 100 % varma
Tuo den defenders on kyllä hirveetä touhua. Vaikka kanuunalla vetelen, niin homma on kussut aina siihen murtajaan... Siihen asti kaikki mallikkaasti. En ole varmaan sitten osunut sillä vielä kertaakaan kohteeseen. :( Tutoriaali osuus tästä meni ilman kanuunaakin.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

PS3? Kyseessä lienee pätsin mukana tullut bugi. Itsellä homma kusee myös, mutta en ole vielä ehtinyt koittamaan ilman pätsiä jotta haaste suorittuisi. Mitä nyt olen foorumeilta lueskellut niin sen pitäisi auttaa.
.


X360... joo mutta näin mäkin ymmärsin, patchin mukana tulleet bugit ovat aina mahtavia :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

X360... joo mutta näin mäkin ymmärsin, patchin mukana tulleet bugit ovat aina mahtavia :)

Näinhän se on. Update 1.02 tiedoston poisto auttoi pommien craftaamiseen. Myös Sage -trophy avautui ongelmitta. Pelistä löytyville Portal-style First person -osioille repesi kyllä aivan täysin :D.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Jos joku on muuten tuskaillut tuon Sage-trophyn/achievementin kanssa (1.02 pätsin bugi käytännössä esti tuon saavutuksen avautumisen), niin uusin päivitys 1.03 korjasi mm. tuon ongelman. Jos on kaikki kirjat ostettuna, niin Sagenkin pitäisi avautua heti peliä käynnistettäessä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Tuo uusi DLC mikä nyt on tullut niin tuleeko siinä mukana sitä vlad the impaler prison tehtävää. Itse sain sellaisen käsityksen, että se tulis tuos mukana. Tai sitten se tulee sen Ottoman edition mukana. Täs vaan miettinyt et pitäiskö mydä tuo oma CE edition ja ostaa tilatte se Ottoman edition ku siinä tulee noita lisäsiltöjä enempi :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Jos omistaa jo valmiiksi collectors edition boxin, niin kannattaako tätä edes hankkia?
Kuvaus lupaa 2 tuntia peliä, mukaan lukien vlad the impaler tehtävät (mitkä tos on jo) ja onlineen tulisi vain ottoman doctor uutena hahmona?
Onko tää nyt sen kympin arvonen...


PS. Joku pistäkää ACIII ketju pystyyn, missä voi ihan aiheessa hypettää.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Kuvaushan kertoo, että tulee parin tunnin verran tuota Desmond-tyylistä pelisettiä koskien Desmondia ja Lucya.

Draculan hautakammiohan on alle viisi minuuttia pitkä pätkä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Siis tossa Ottoman editionissa pitäis tulla kaikki lisä-sisältö mukana mitä tähän asti on tullut jos ymmärssin oikeen. Siis ne kaikki moninpeli kentät sun muut.
tästä olen siis puhunut koko ajan.
Omasta mielestä ainakin AC 2 ja Brotherhood:in DLC:t on hyvät joten pitää kattoa jos ostaa tuon ja myy CE:n pois :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

Vihdoin sain brotherhoodin lopetukseen ja nyt pari tuntia pelannut revelationssia, ainakin fps ongelmat ovat hävinneet revelationssissa kun mulla oli brotherhoodin kanssa fps droppeja aika usein. Hookblade vaikuttaa ihan kivalta kapistukselta, mikä ihme toi tower defence tai joku sellanen on, aika tylsää...katotaan mitä tästä tulee.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Revelations [PS3/X360]

En tiiä onko ihmiset tietosia vai ei.

Revelationsiin on tullut 28.3 ensimmäinen yksinpelin DLC. ''The Lost Archive'' - nimeä kantava DLC pitää sisällään noin 2h pelattavaa.

Jos en nyt ymmärtänyt väärin, niin DLC sisältää pätkän siitä ajasta kun Subject 16 oli Abstergossa, samassa tilanteessa kuin Desmond oli AC1:ssä.
Ja siinä on jotain Lucy:nkin liittyvää. Hmm... täytyy huomenna noutaa paikallisesta gigantista PSN-kortti ja ladata tämä. Tälläset on pakollisia tälläsille AC nolife faneilla :D

Hintaa 9,95€.

EDIT: Ja tässä siis myös se DLC:n traileri.

[video=youtube;dcpAZMbL8e0]http://www.youtube.com/watch?v=dcpAZMbL8e0&hd=1[/video]
 
Ylös Bottom