Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
saako tehtävien lopussa kulkea vapaasti
Tuossa taanoin ubisoft kyseli pelaajilta mielipiteitä minne sarjan pitäisi tulevaisuudessa sijoittua: Assassin's Creed etsii suuntaa? - Gamereactor Suomi - Assassin's Creed IIIDesmondin tarina viedään päätökseen ensi vuonna, sopivasti Maya-kalenterin maailmanloppu-fiaskon kanssa. Ja uutta historiallista aikakautta ei ole tulossa vaan seurataan pelkästään Desmondia. Tässä varmistus asiaan: (IGN:n haastattelu Revelationin luovan johtajan Alexandre Amacion kanssa)
Tuossa kaupassa katselin ja siinä oli maininta että sisältää pelisarjan ensimmäisen osan. Onko tuo erikoisversiossa vai myös ihan normaali versiossa? En ole varma kumpaa katselin.
täällä puhutaan siitä Templar Awarenessin laskemisen vaikeudesta; itsellä tulee lahjottava huutelija kadulle kun mittari ei ole vielä puoliväliä ylittänyt. Muutaman kerran mittari täyteen tuli, mutta silloin tuli huutelijaa ja "Officiaalia" vastaan, joten hyvin äkkiä mittari tyhjeni.
Todella harvoin näkyy täällä lahjottavia Heraldeja, ja vieläkin niitä harvemmin niitä officiaaleja ainakin verrattuna edellisiin osiin. En sitten tiedä mikä mättää.
Edellisten osien iskettyä lujaa on tämä muutenkin aika karvas pettymys. Ei, peli ei ole itsessään huono. Siinä on liian vähän uutta verrattuna Brotherhoodiin. Tähän asti olen huomannut ehkä kaksi mainittavaa uudistusta: langat katoilla ja itse kasattavat pommit. Toki olen vasta seq 4 alussa, mutta silti homma tuntuu siltä kuin pelaisin Brotherhoodia toisessa kaupungissa.
Olen myös pelannut 3 Desmond-sequencea, ja niistä ei saa mitään irti. Jos yrittävät olla puzzleja, ovat aivan liian helppoja, koska ne pystyy juoksemaan läpi. Taustalla Desmond pälättää jotain turhaa. Mihin kaikki salaperäisyys ja mielenkiinto hävisi verrattuna esim. edellisten osien Glypheihin? Toivotaan, että loppua kohti paranee, koska into jatkaa pelaamista on aika nollissa.
Yksi harvoista pettymyksistä tässä pelissä itselle oli se, että noita Den Defence -hommia tuli vain yksi koko pelin aikana (ja sekin oli pakollinen) ja täällä puhutaan siitä Templar Awarenessin laskemisen vaikeudesta; itsellä tulee lahjottava huutelija kadulle kun mittari ei ole vielä puoliväliä ylittänyt. Muutaman kerran mittari täyteen tuli, mutta silloin tuli huutelijaa ja "Officiaalia" vastaan, joten hyvin äkkiä mittari tyhjeni.
PS. Tiedä sitten jos tätä on päivityksellä helpotettu, mutta omalla kohdalla se oli kaikkea paitsi vaikeaa.
Edellisten osien iskettyä lujaa on tämä muutenkin aika karvas pettymys. Ei, peli ei ole itsessään huono. Siinä on liian vähän uutta verrattuna Brotherhoodiin. Tähän asti olen huomannut ehkä kaksi mainittavaa uudistusta: langat katoilla ja itse kasattavat pommit. Toki olen vasta seq 4 alussa, mutta silti homma tuntuu siltä kuin pelaisin Brotherhoodia toisessa kaupungissa. Olen myös pelannut 3 Desmond-sequencea, ja niistä ei saa mitään irti. Jos yrittävät olla puzzleja, ovat aivan liian helppoja, koska ne pystyy juoksemaan läpi. Taustalla Desmond pälättää jotain turhaa. Mihin kaikki salaperäisyys ja mielenkiinto hävisi verrattuna esim. edellisten osien Glypheihin? Toivotaan, että loppua kohti paranee, koska into jatkaa pelaamista on aika nollissa.
Itel pahin ärsytyksen kohde on se, kun ei toimi Mercaneryt, varkaat tai mustalaiset! Eli ei anna niitä lähettää taistelemaan tai häirittee vartioita! Todella raivostuttavaa!
Itse kun menin peliä läpi, niin koitin vaan pysyä niistä den defenceistä erossa. Niitä oli mahdoton voittaa (paitsi se eka joka kuului tarinaan), ja kaiken huipu oli se kun ei missään tullut heraldia tai silminnäkijää vastaan. Ainoa mikä pelissä aiheutti turhautumista!
Viimeiset 30 minuuttia räjäyttää tajuntasi!!!!
Ja minun mielestäni ne desmond jutut toi kyllä hitusen haastetta (tai sitten olen vaan kämmi), ja ne jutut joita desmond puhui, olivat kyllä ihan sairaan mielenkiintosia. Itse jäin aina paikalleni lukemaan, mitä desmond sanoo
Käytätkö niitä varmasti oikein? Eli kolmio/Y, niin lahjot ne. Sitten pitää lukitauttua vartijaan ja sitten kolmio/Y uudelleen niin toimii.
Näistä olen eri mieltä. Desmondin jutut olivat tämän pelin helmi. Joo, ne olivat helppoja mutta se ei ole se juttu. Desmondin puheet taustalla olivat ihan älyttömän mielenkiintoisia. Muutenkin Desmondin kohtaukset palasivat enemmän ykkös-osan tunnelmiin, joita rakastin. Mutta yleinen mielipide ensimmäinen osan Desmondin jutuista oli negatiivinen niin miksi samaiset ihmiset näistä Revelationsin jutuista pitäisivät.
Niin ja revelationsin viimeinen n. tunti on aivan älytöntä menoa eli sitä kannattaa odottaa.
Itel pahin ärsytyksen kohde on se, kun ei toimi Mercaneryt, varkaat tai mustalaiset! Eli ei anna niitä lähettää taistelemaan tai häirittee vartioita! Todella raivostuttavaa! Noita Den Defencejä ei tullut kuin se yks pakollinen, vaikka tarkoituksella nostin sen mittarin tappiin ja pidin sen sielä. Siinä vaiheessa mul ei ollut ne assasinit viel Masterassasin rankingin saaneita.. eli jäi sekin challenge suorittamatta, jos en sitten alusta aloita jossain vaiheessa.. tuskinpa vaan!
Sen challengen voi suorittaa myös pelaamalla sieltä pause-valikon kautta sitä Sequence 2:n(?) yhtä muistoa, jossa on se Den Defence -tutoriaali.
Edit: Onnistuihan se sittenkin. Kutsunappi toimi. En ymmärrä mitä tapahtui viimeksi. *poistuu häveten takavasemmalle*