Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkos tässä Theateria ollenkaan julkaisussa? Jostain random-Youtube kommenteista olin lukevinani että se ja Halo 3 tyylin moninpelirankkaus tulee vasta joskus myöhemmin.
Onko muuten kenelläkään tietoa, laajeneeko emblem-valikoima missään kohtaa? Sydänlogon menettäminen ikuisiksi ajoiksi olisi sydäntäriipaisevaa.
Mun perinteistä tähteäkään ei ole näkynyt vielä. Olen tasolla 15. Mihin asti tuo taso nousee? Tai siis olenko ymmärtänyt, että nyt mulla on käytössä joku Specialization, jolla on tasokatto. Sen saavutettuani aukeaa uusi Specialization, joka pitää myös levelöidä täyteen ennen kuin noita saa vielä lisää avattua? Vähän on epäselvät nuo kuviot vielä.![]()
Ei vaan ensin on pelattava level 50 ilman Specialization kykä ja sen jälkeen saat valita jonkun niistä jolloin saat 10 leveliä lisää ja ne tehtyäsi valitset taas uuden ja saat 10 leveliä jne.. nyt töihin prkl
Ahaa. No tämä selvensi paljon. Ja ilmeisesti kampanjan, moninpelin ja Spartan Opsin pisteet kasvattavat yhtä leveliä? Ihan kiva, että on oikeasti jotain avattavaakin. Lisämotivaatiota pelaamiseen.![]()
Viikottainen Spartan Ops on hyvä idea, mutta kunkin jakson 15 minuutin peliaika tuntuu lyhyeltä. Harvemmin julkaisu ja pitempi peliaika olisi parempi.
En muista mistä luin tuosta, mutta ainakin ekalla viikolla niitä Spartan Opseja on 5 kpl, joista jokainen noin 15 minuutin pituinen. Ihan hyvän mittainen siis.