Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Asiasta kukkaruukkuun: Oletteko muuten käyneet unlockkaamassa tuon vaimennetun M1911-pistoolin tuolta EA:n saitilta? EA Gun Club | A community for shooter fans!
Multa löytyy kolme eri M1911, taskulampulla, äänenvaimentimella ja ilman mitään lisävarusteita.
Mun ei tarvinnut edes tehdä mitään, avasin pelin ja tuli jotain tekstiä, ja aseet oli unlockattu.

Laita sun PSN tunnus yv:nä tai paiskaa kaverikutsu mulle. Tai vaihtoehtoisesti, käy napsimassa bossea battlefield-peliseuraaketjusta.
Pistämä mielummin GAMER ID'hen, niin pääsen lisäilemään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Multa löytyy kolme eri M1911, taskulampulla, äänenvaimentimella ja ilman mitään lisävarusteita.
Mun ei tarvinnut edes tehdä mitään, avasin pelin ja tuli jotain tekstiä, ja aseet oli unlockattu.

...

Samoin kävi minulle. Tai ainakin luulen niin. En aluksi hoksannut, että ne oli auki, joten kirjauduin Gun Clubiin ja käynnistin BF3:n uusiksi. Mitään ilmoitusta aseista ei tullut. Mutta silloin kun laitoin pelin aivan ensimmäisen kerran tulille, tuli tuo ilmoitus tuosta M1911:stä. Johtui kai siitä, että olin rekisteröitynyt jo tuonne Gun Clubiin joskus aiemmin. Ja itselläkin tosiaan auki kaikki nuo variaatiot M1911:stä. Silenced M1911 on suosikkini. <3

Lisäilkääs Execta PSN-kavereihin, haluan mukaan suomi-pippaloihin. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sillä vähällä kokemuksella minkä onnistuin eilen illalla kentällä tötöilemään, niin ristiriitaiset on tunteet. Valikot toimivat yllättävän hyvin, vaikkakin aseiden tuunaaminen ei vielä ollut edes ajankohtaista. Ite pelissä jalkamiehenä olo on ok, ja maisemat näyttävät myös ok:lta mutta kun eka rynnäkkövaunu ajoi viereeni ihan kunnioitettavan äänien kera, sain ekat sävärit, ja vielä negatiiviset sellaiset. "Mikäs helev***n piirretyistä revitty vehje tuo on..." sama päti kyllä kaikkiin muihinkin ajoneuvoihin mitä vajaan tunnin peliajan aikana vastaan tuli. Ei olleet lähelläkään sitä mitä odotin. Toki, jos antais tankeille uuden mahdollisuuden esittäytyä ilman oluttuopposien vaikutusta, niin voihan se näyttää eriltä. Mutta eikös ne martatki näytä paremmalta muutaman oluen jälkeen... Tiijä sitte.

EDIT: Mullakin aukesi tuo m1911 ilman mitään ihmeempää, kuuluuko sekin sitten LE versioon.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo siis ihan v*tun hanurista toi on, ois ny laittanu jonku BC2 ohjauksen tähän niin voiski pelaa, ei pysty tottuu tollaseen paskaan ohjailuun, sittenkun hommaa jonkun codin, niin se tuntuu aivan erilaiselta, kun on pelannut juuri BF3, eikä sitä sitten osaa. Eli ei voi pelaa Bf3 ja vaikkapa codia "samanaikaisesti" ku tottuu toiseen, niin ei siitä toisen pelin pelaamisesta sitten mitään tule.... :mad:
Treeniä poika, treeniä.
Ohjaushan on mitä mainioin.
Kunnon massan tuntumaa eikä mitään CoD tyylistä lentävää kameraa joka pyörii 1440 astetta sekunnissa.

Perskeles kun on jäänyt peliaika vähiin tämän kanssa. Torstaina hain pelin ja tähän mennessä kellossa vain noin 5 tuntia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nonniin! Eli nyt on sitten n. 5h moninpeliä takana ja alan saada pelistä viimeikin otteen.

- Tosiaan tähtäyksen herkkyystaso oli jotenkin alkuun jotenkin outo... en osaa selittää, mutta nykyään hitmaker pompahtaa ruudulle lähes aina.
- Jet saattaa olla ainoa ajokki jolla en ole liikenteeseen päässyt, mutta kaikki ne joita olen ohjastanut niin sujuu nyt mallikkaasti. Tervetuloa kyytiin :) (Toisaalta en malta odottaa ensikosketusta jettiin :D)
- Mapit alkavat olla pikkuhiljaa selkeitä (siis ainakin suurin osa)
- Kaikki pelin avattavan sisällön avaaminen ja käyttöönotto ovat myös jo selkeitä.

PC-versiossa oli tosiaan, kun kaverilla sitä testasin, hieman enemmän sisältöä. (Itselläni PS3-versio)
Tässä muutama seikka jotka huomasin:
- Puukon saa pysyvästi käteen ja sen kanssa voi siis juosta. Sama kranaatilla.
- Squad Leader:llä on oma ''command list'' eli oma käskyluettelo. Siitä voi siis valita omalle squadille käskyjä. esim. ''follow me'' tai ''attack'' jne. (hyödyllinen jos ei mikkiä satu omistamaan, toisaalta minä omistan :p)

En ole varma löytyvätkö nämä konsoliversioista, kun en ole pahemmin noihin paneutunut. Kertokaa jos pystyy ja miten kiitos. (Siis PS3-versiossa)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Treeniä poika, treeniä.
Ohjaushan on mitä mainioin.
Kunnon massan tuntumaa eikä mitään CoD tyylistä lentävää kameraa joka pyörii 1440 astetta sekunnissa.
Pakko tunkea noita CODivertailuja joka väliin?
Eikä kyseessä edes ole se, että saisi yhtä korkean senssin tähtäimeen kuin codissa, vaan se, että tähtääminen/kääntyminen tapahtuu viiveellä. Enkä usko, että kyseessä on mikään DICE:n "design choice", vaan siinä on oikeasti joku ongelma.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=JQV_Jsvz08w#t=18s
Selvästi on joku pieni delay tossa.
 
Ensimmäinen pudotus ilmataisteluissa. Vaikeaa on.

Onko jeteissä mahdollisuus laittaa ohjaus invertille? Mulle on luontevampaa se, että kun tattia vetää alaspäin niin keula nousee ylös. Optionseissa hekolle tuo löytyy mutta nopeesti tsekattuna ei jetille!? Vai missasinko jonkun kohdan?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

PC-versiossa oli tosiaan, kun kaverilla sitä testasin, hieman enemmän sisältöä. (Itselläni PS3-versio)
Tässä muutama seikka jotka huomasin:
- Puukon saa pysyvästi käteen ja sen kanssa voi siis juosta.

PS3:lla kokemusta ainoastaan Betasta, mutta puukon sai pysyvästi käteen pitämällä puukkonappia pohjassa vähän aikaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko jeteissä mahdollisuus laittaa ohjaus invertille? Mulle on luontevampaa se, että kun tattia vetää alaspäin niin keula nousee ylös. Optionseissa hekolle tuo löytyy mutta nopeesti tsekattuna ei jetille!? Vai missasinko jonkun kohdan?

Kyllä siellä taisi jeteillekin olla tuo invert~. Ainakin mun koneen keula nousee ylös kun tattia vetää alas :D.



Eilen tuli harjoiteltua reilummin tota jetillä lentämistä, sain tuhottua jo useampia tankkeja/koptereita jne ja unlockattua muutamia härpäkkeitä. Tankkeja noilla on hemmetin hauska tuhota, vihun jetitkin tippuu jo alle 2 min...
Ei singolla kyllä mitenkään saa jettiä alas (jos jettimiehellä flaret), ellei ole kahta miestä ampumassa. Kyllä tuolla silti muutama heppu jaksoi yrittää kymmeniä kertoja erän aikana, kertaakaan osumatta :p
 
Execta sanoi:
Grand Bazaarin sadekelistä tulikin mieleeni, että eikös BF3:een pitänyt tulla dynaamisesti vaihtuvat sääolosuhteet ja kellonajankin piti pystyä valitsemaan? Eikö DICE vielä sanonut, että serverin asetuksista saa nuokin sitten valittua, että peli alkaa vaikka sadekelillä, mutta dynaamisesti sade voi sitten vaikka loppua. Ei mielestäni tarvis olla edes mikään dynaaminen, kun ei nuo matsit niin kauaa kestä (ainakaan Conquest), mutta kunhan sais valittua vaikka päivän Tehran Highway'hyn ja aurinkokelin Grand Bazaariin. Tois vähän vaihtelua.

Tätä kyllä olen itsekin miettinyt ja muistan että tuollaista lupailtiin, mutta ei kyllä ole tullut vastaan merkkiäkään mistään dynaamisesta säästä

E: näkyykö tuossa tuo lainaukseni exectalta? Käytän kännykällä tapatalkkia ja tuosta hävisi se lainaus jonnekkin, mutta muokatessa viestiä tässä kyllä kaikki tekstit näkyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ohjaushan on mitä mainioin.

Allekirjoitan, paitsi tankkien jne. pääaseiden osalta. Hienosäätö todella hankalaa, mutta 180° kääntyminen taas vie tooodella pitkään. Vaan ei haittaa loppujen lopuksi menoa pätkääkään. Mahtava peli!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä johtuuko auto aimista mutta on kyllä mielenkiintoisia tilanteita kun näen vihollisen samaan aikaan kun vihollinen minut ja sitten vihollinen saakin minut jo kaadettua. Monta kertaa käynyt myös niin että spawnaan esimerkiksi A lipulle ja sitten spawnipaikassa on pari vihollista ja ei kerkeä liikkumaan kunnes saa valita jo spawnipaikkaa. Team Deathmatchia kokeilin mutta siitä meni maku heti koska se oli sellaista että osa vaa löhöili jossain katoilla ja vastapuoli sai juosta. Itselläni ei ole auto aim päällä (en tiedä laittaisinko sen takaisin).

Suomipeleihin ei ole päässyt lähinnä näistä syistä: ongelma internet yhteydessä, tarkista yhteys ja yritä uudelleen, serveri on täynnä, pelisessio vanhettunut.

Jetillä tuli lennettyä ekaa kertaa ja oli ihan kivan oloista. Pitää opetella paremmin kunhan innokkaat lentelijät kyllästyvät.

Sen verran kysyn että kuinka paljon tuo aim avustaa tähtäyksessä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

saako jettiin invert ohjausta niinku kopterii?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sen verran kysyn että kuinka paljon tuo aim avustaa tähtäyksessä?

ite tähtäyksessä en oo huomannu et ois auttanu hirveesti, voi kyllä johtua et ite tulee liikutettua sitä tattia jatkuvasti, mut esim. kun vihu juoksee ohi niin silloin huomaa selvästi kuinka aim assist lähtee seuraamaan kyseistä pelaajaa. muutaman kerran tullu myös pari puskassa makaajaa löydettyä kun assisti ruennu kääntämää katsetta sinnepäi.

tuli taas todistettua jenkki vehkeiden laatu, lähin ajamaan sillä niitten tankilla ja vihu pääs tulemaan täysillä sellasella rantakirpulla keulaan. autolle ei käyny kuinkaa mut mun tankki räjähti vaikka just otin uuen tankin :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt näillä jeteillä lentäessä on tullut huomattua, että porukka ei spottaile tankkeja/hävittäjiä/jalkaväkeä lainkaan. On pirun ärsyttävää esim. vihun jettiä jahdatessa yrittää spotata sitä hävittäjää, ampua, väistellä stingereitä ja ylipäätänsä lentää. Sama juttu tankkien kanssa, kun ei niitä oikein siitä 500 km/h vauhdist huomaa, ellei sitten taas itse saa olla spottailemassa. Kavereiden kanssa pelatessa spottailu kyllä onnistuu ja tankit makoilee siellä palamassa kun kasa ohjuksia sataa päälle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko teillä jo kokemusta CO-OP:ista? Onko sitä mitä toivotte? Itse oon kerran pelannu, mutta heitti sit nettiongelman takii pois heti alkuun, ja enään ei takas päässy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt näillä jeteillä lentäessä on tullut huomattua, että porukka ei spottaile tankkeja/hävittäjiä/jalkaväkeä lainkaan. On pirun ärsyttävää esim. vihun jettiä jahdatessa yrittää spotata sitä hävittäjää, ampua, väistellä stingereitä ja ylipäätänsä lentää. Sama juttu tankkien kanssa, kun ei niitä oikein siitä 500 km/h vauhdist huomaa, ellei sitten taas itse saa olla spottailemassa. Kavereiden kanssa pelatessa spottailu kyllä onnistuu ja tankit makoilee siellä palamassa kun kasa ohjuksia sataa päälle.
Mitä itse olen jeteillä pelannut, niin ei se tankkien ja muiden tuhoaminen ei ole yhtään vaikeaa. Pääaseellakin onnistuu ihan hyvin, kunhan vain hidastaa vauhtia hieman. ( Throttle Down L2 ; Toimii myös pikasiin käännöksiin ns. U-käännökset ) Mitä jalkaväkeen tulee, niin ei kannata melkein edes yrittää ellei vihu juokse jossain aukealla maastossa.

Tuli unlocattua semmoinen AIR RADAR varustus jeteille, joka näyttää kartalta kaikki vihollisten sekä omat tankit, jetit jne. Jet v Jet taistelu helpottui huommattavasti, kun tutka näyttää jos esim. takaa on vihollisen jetti tulossa. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko teillä jo kokemusta CO-OP:ista? Onko sitä mitä toivotte? Itse oon kerran pelannu, mutta heitti sit nettiongelman takii pois heti alkuun, ja enään ei takas päässy.
Sen verran on tullut kokeiltua että voi sanoa, että ilman mikkejä erittäin hankalaa. Ainakin pari tehtävää mitä tuli pelattua on sellaisia, että siinä voi joko juosta pyssyt laulaen tai sitten yrittää ampua vihut niin, ettei muut huomaa, yleensä vaatien toista pelaajaa ampumaan toinen vihu samaan aikaan kun itse ammut toisen. Joku army of two-tyylinen countdown ois ollut ihan kätevä näissä tilanteissa... :p
 
Ylös Bottom