Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo-o.. Kristuksen laupeus sentään tätäkin tekelettä. Trailerista päätellen multiplayeristä ei tule hevonhelvettiä ja se on surullista. Frank Woodskin jo 95 vuotta vanha, aika ihme, että noin kauas piti kelata 60-luvulta.
Nooh... ei auta muuta kuin odotella lisää materiaalia pelistä, ja sitten tuomita paremmalla omallatunnolla.
E: JA MITÄ?! AK-47 IS NO MORE?! Ei, ei, ei, ei! Aivan järkyttävää. Kiinnostaako laaseripyssyillä, tai muilla oletettavasti typerän näköisillä futuuripyssyillä leikkiä kauaa.. En usko, että itse jaksan.
Toivottavasti ne on kehittäny peliä jo pidempään.2. Tavoitteena täydellinen uudistuminen. Lamia sanoi, että Treyarch ei halua enää lisätä uutta vanhan päälle. Vaan kaikki lyödään nolliin ja kaikki kehitetään alusta. Create-a-class, Killstreakit, Mappisuunnittelu... KAIKKI pelin elementit. Henkilökohtaisesti odotan tätä innolla, mutta en oikein keksi miten näitä muutettaisiin...?
Toivottavasti ne on kehittäny peliä jo pidempään.
Jos vain black opsista asti niin vaarana on keskeneräinen paketti, jota korjaillaan taas lukuisilla päivityksillä.
Normaalillla kahden vuoden kierrolla saatu aikaan suht toimiva päivitetty paketti niin siinä ajassa tuskin rakennetaan toimivaa alusta asti.
Siirtäis ennemmin julkaisua kuin työntäis keskeneräistä.
Ai niin se joulumarkkina.
Katselin tuossa ajan kuluksi Machiniman pitämän haastattelun Mark Lamialle, joka on siis Treyarchin johtava työntekijä. Tai ainakin hyvin korkeassa asemassa... ei siitä sen enempää. Haastattelu koski Moninpeliä. Ja päätin kirjoittaa tänne suurpiirteittäin, mihin Black Ops II panostaa ja mitä se tuo tullessaan.
1. Sosiaalisuus. Mark Lamia puhui siitä, kuinka moni ihminen tienaa elantonsa pelaamalla Call of Duty:ä. No koska tämä peli on hauskin kavereiden kanssa, niin Black Ops II tuo mukanaan jotain toimintoja, jotka helpottavat sosiaalisuutta entisestään. Tämä perustuu siihen, että SEN(PSN)-kaverit/Xbox Live - kaverit voivat entistä helpommin liittyä yhteen ja pelata samaan aikaan samassa matsissa. Eli ilmeisesti Party-toimintoihin tulee muutoksia.
2. Tavoitteena täydellinen uudistuminen. Lamia sanoi, että Treyarch ei halua enää lisätä uutta vanhan päälle. Vaan kaikki lyödään nolliin ja kaikki kehitetään alusta. Create-a-class, Killstreakit, Mappisuunnittelu... KAIKKI pelin elementit. Henkilökohtaisesti odotan tätä innolla, mutta en oikein keksi miten näitä muutettaisiin...?
3. Zombitkin aloitetaan puhtaalta pöydältä. Aiemmin se oli vain sitä selviytymistä. Tässä vaiheessa upea asia, jonka Lamia kertoi, oli, että Zombit sisältävät nyt useita erilaisia pelimuotoja. Tätä odotan innolla.
Ainakin BO:n aikana kuuntelivat yhteisöä ja päivittelivät peliä parempaan suuntaan huonon alun jälkeen.
Jättivät silti kaikki tärkeimmät korjaamatta. Miksei vaan voi tehdä CoD 4:sta uusilla mapeilla ja pienillä perkkitwiikeillä. Parhain FPS-peli tähän päivään asti.
IW voisikin noin tehdä, mutta tuskin Teryarch toisen pelitalon peliä rupeaa kopioimaan. Itselle kävisi vallan hyvin mikäli seuraava IW:n peli olisi "uusi" CoD 4,
MW3:ssa oli melko tarkalleen samat damaget kuin blopsissa. Blopsissa vaan oli huono hit detection.- Samat healthit/sama luotien teho kuin BO:ssa, MW3:ssa kuoli coren puolella aivan liian nopeasti