Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Lisää pelejä pelanneena kyllä täytyy sanoa, että on toi maalivahdin ennakointi poikittaissyöttöihin ehkä ihan snadisti vedetty överiksi, ainakin tässä demossa. Ei ole ihan vain muutaman kerran HUT-peleissä ensimmäisen pelin noobie-veskari syöksynyt cross-crease syöttöihin kobran lailla (ja huom, kyseessä Pro taso). Yhtäkään maalia ei ole tullut näistä cross-crease tilanteista, ei edes Malkin - Nugent-Hopkins kaksikolla 2-0 hyökkäys ja viime hetkeen säästetyllä poikittaissyötöllä; Sieltä se vaan syöksy salamana takatolpalle patjansa kanssa. Kyllä mä vielä joltain huippuveskalta ton sulattaisin, mutta että joku täysin tuntematon 70 ovr kassari pysäyttää kerta toisensa jälkeen pelin parhaimmat äijät ihan suvereenisti, niin kyllä toi pientä hienosäätöä vaatis... Toisaalta sitten näillä huippuäijillä rokottaa kyllä ranteilla noita noobie veskareita ihan hyvällä prosentilla.

Positiivisiakin huomiota: Irtokiekkohin mennessä saa ihan kunnolla ottaa kylki kylkeen miestä, jopa taklata. NHL 12:ssa tuli estämisjäähyä heti jos erehdyit hipaisemaankaan. Myös pelikatkojen hidastukset on nyt kohdallaan, eli hidastukset tulee huipputilanteista eikä jotain typeristä taklauksista.

Edit: Heh, just äsken pelaajat törmäs maaliin joka irtos paikoiltaan ja kimposi päätylaidasta pyörien b-pisteen kohdalle :D Jep jep...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Lisää pelejä pelanneena kyllä täytyy sanoa, että on toi maalivahdin ennakointi poikittaissyöttöihin ehkä ihan snadisti vedetty överiksi, ainakin tässä demossa. Ei ole ihan vain muutaman kerran HUT-peleissä ensimmäisen pelin noobie-veskari syöksynyt cross-crease syöttöihin kobran lailla (ja huom, kyseessä Pro taso). Yhtäkään maalia ei ole tullut näistä cross-crease tilanteista, ei edes Malkin - Nugent-Hopkins kaksikolla 2-0 hyökkäys ja viime hetkeen säästetyllä poikittaissyötöllä; Sieltä se vaan syöksy salamana takatolpalle patjansa kanssa. Kyllä mä vielä joltain huippuveskalta ton sulattaisin, mutta että joku täysin tuntematon 70 ovr kassari pysäyttää kerta toisensa jälkeen pelin parhaimmat äijät ihan suvereenisti, niin kyllä toi pientä hienosäätöä vaatis... Toisaalta sitten näillä huippuäijillä rokottaa kyllä ranteilla noita noobie veskareita ihan hyvällä prosentilla.

Positiivisiakin huomiota: Irtokiekkohin mennessä saa ihan kunnolla ottaa kylki kylkeen miestä, jopa taklata. NHL 12:ssa tuli estämisjäähyä heti jos erehdyit hipaisemaankaan. Myös pelikatkojen hidastukset on nyt kohdallaan, eli hidastukset tulee huipputilanteista eikä jotain typeristä taklauksista.

Edit: Heh, just äsken pelaajat törmäs maaliin joka irtos paikoiltaan ja kimposi päätylaidasta pyörien b-pisteen kohdalle :D Jep jep...

Juu,tuon maalivahdin torjuntajuttu pitäisi saada silleen 50/50,tuntuu olevan nyt n.80/20,eli onet otetaan kiinni ja ranteet uppoaa...tuskin siltikään kokoversiossa se tulee olemaan näin,tai ainakin sitä pitää voida säätää jollain tapaa.Mietein että jospa se pro:n tasolla vaan moket toimii myös samalla idealla,eli ne saa helpommin kaiken kiinnii kuin vaikeammalla tasolla.Vastaavasti ranteet uppoaa helpolla pro:n tasolla,sitten taas vaikeimmalla ne vaikeutuu...Jos näin ajattelee,niin sittenhän vaikeimmalla tasolla mikään one ei mene sisään enään...En oikein tiedä miten tuota pitäisi ajatella järkevästi :D

Plussat myös tuolle että kiekosta saa hiukan tapella ilman jäähyä jokasesta hipasusta.Komiaa!

E:sais tuo pari viikkoa tosta kulua ja vähän äkkiä! Alkaa olemaan jääkiekkokuumetta jo muutenkin taas kun syksy tulee.Tulee katottua taas kaikki NHL-matsit mitä vaan viasatin ja pro:n kanavilta näkyy.Oli muuten vime kausi ensimmäinen kausi ikinä kun en missannut yhtään matsia mitä Pro:n kanavat vaan näytti.Sorkke ot. :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ja on hienoa myös, että mailannostoista tulee herkemmin rangaistuksia kuin aiemmin. Toki riippuu mistä kulmasta keppiä tulee, mutta eilen tehtyäni ihan perus-mailannoston jouduin kahden minuutin jäähylle. Tämä tasoittanee jonkin verran mittasuhteita online-peleissä, joissa sai vielä 12:ssa huitoa oikein olan takaa (joskus jopa takaapäin) ilman rangaistusta.

Aloituksista tuli mieleen eräs asia, jota ei ole ilmeisesti vieläkään huomioitu EA:lla: vaikka NHL 11:een aloituksista tehtiin realistisempia, silti ne edelleen voitetaan enemmän tai vähemmän sata-nolla. Oikeassa hokissa kiekko ei läheskään aina tule suoraan puolustajan lapaan, vaan lipuu useimmiten pakkien välistä tai laidan vierestä keskialueelle. Lisäksi irl kiekko tekee monesti pienen pompun aloituksen jälkeen, eikä mene suorassa ja tasaisessa linjassa jään pinnalla.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Oon pelannu jonku 30 erää demoa ja en oo voittanu ku ehkä 4 alotusta yhteensä. Muuten kyllä ihan hyvä fiilikset on demosta. One-timerit sais onnistua vähän paremmalla prosentilla, kun kaverit pyyhkäsee vaan lumet pois kiekon päältä joskus ihan helpoista paikoistakin. Ei haittaa vaikka maalivahti torjuskin ne, mutta kun ei edes laukausta saa aikaseks. Viime vuoden versiossa oli sama homma.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Onkohan tossa stanley cup editionissa tulevalla Gretzkyllä uraa, ja missäköhän joukkueessa se pelaa?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Oon pelannu jonku 30 erää demoa ja en oo voittanu ku ehkä 4 alotusta yhteensä. Muuten kyllä ihan hyvä fiilikset on demosta. One-timerit sais onnistua vähän paremmalla prosentilla, kun kaverit pyyhkäsee vaan lumet pois kiekon päältä joskus ihan helpoista paikoistakin. Ei haittaa vaikka maalivahti torjuskin ne, mutta kun ei edes laukausta saa aikaseks. Viime vuoden versiossa oli sama homma.

Mulla on ihan sama vika alotuksissa :eek: En ole kyllä koskaan taitanut tässä pelissä aloituksia, mutta nyt tuntuu että ei ole mitään mahdollisuuksia.

Tossa one-timereiden onnistumisessa olennaista on syöttävän pelaajan nopeus ja kuinka kauan lataat syöttöä. Jos laitat kovan syötön täydestä vauhdista, niin varmaan 1/10 osuu kohdalleen (todella kovaan ja hieman epätarkkaan syöttöön on myös IRL vaikea osua, ja vaikka osuisikin niin suurella todennäköisyydellä veto lähtee ihan minne sattuu) . Kokeilepa vaihtaa ennen syöttöä liukuun ja heittää vähän kevyempää lättyä. Johan alkaa one-timerit osumaan ;)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Demon perusteella veikkaisin, että Tekoäly Be A Prossa voisi vihdoin olla siedettävä. Maalivahtina kun kokeilin, niin tilanteita tuli hyvin molempiin päätyihin, ja omat tekivät myös maaleja toisin kuin viime vuoden versiossa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pelasin yhden kerran vaikeimmalla tasolla ja sain tehtyä yhden maalin (tilanne 3-2). Ajattelen että voitto on siinä ja otan loput hörpyt kokiksesta. Devills pistää kiekon ränniin ja Kopitar on vastassa mutta mitä hän tekee: luistelee taidokkaasti kiekon ohi (ilman mitään reaktiota kiekkoon), Kovaltchuk ottaa kiekon ja pistää sen yläkulmaan. Ja aikaa jäi kelloon ruhtinaalliset 1.1 sekuntia. Viimeistään tässä vaiheessa limut meni väärään kurkkuun. :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kellään muulla sellaista bugia että kun yrittää spurtata ilman kiekkoa eli laittaa L3:men pohjaan niin pelaaja menee kyykkyyn (kuin painaisi L1), ja siihen menee se läpiajo mahdollisuus. Onko pelissä vai ohjaimessa vikaa?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kellään muulla sellaista bugia että kun yrittää spurtata ilman kiekkoa eli laittaa L3:men pohjaan niin pelaaja menee kyykkyyn (kuin painaisi L1), ja siihen menee se läpiajo mahdollisuus. Onko pelissä vai ohjaimessa vikaa?

Ohjaimessa varmaan, itselläni rikkinäisten ohjaimien kanssa on ollut juuri tuollaisia ongelmia, ja yleensä pelkästään NHL Peleissä. Ohjaimen vaihto todennäköisesti korjaa ongelmasi.


Äsken pelasin Quickilla, ja huomasin, että viivalla pakki virittää lämäriä. Liu'uin vastaan, ja torjunnan jälkeenkin maalivahti jatkoi liukua, ja oli liukunut pian jo siniselle asti. Siinä oli Brownilla varmaan mukava pistää kiekko täysin tyhjään maaliin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kellään muulla sellaista bugia että kun yrittää spurtata ilman kiekkoa eli laittaa L3:men pohjaan niin pelaaja menee kyykkyyn (kuin painaisi L1), ja siihen menee se läpiajo mahdollisuus. Onko pelissä vai ohjaimessa vikaa?

Ilman kiekkoa ei kai voi spurtata L3-näppäimellä. Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Onkohan tossa stanley cup editionissa tulevalla Gretzkyllä uraa, ja missäköhän joukkueessa se pelaa?

Uraa ei ole kellään tän vuoden HUTissa, Joten tuskin Gretzkylläkään... Joukkueesta paha sanoo, viime vuoden versiossahan sitä sai sekä Oilersin että Kingsin paidassa... Vahva veikkaus silti, että Oilers... Kovempihan se tietty olis, jos olis Kings, kun siinä saa ne Eastern/Western packit, joista puheiden mukaan saa Kingsistä ja Devilsistä 5 huippupelaajaa molemmista, niin sais kemioita heti kättelyssä kohdilleen...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tuo on muuten aika perseestä, jos tuo Gretzky on HUT:issa uraton, jonka saa tossa stanley cup versiossa. Siellä olis nimittäin aika perhanasti noita Gretzkyjä.

Onkohan toi joku bugi, kun saan vieläkin noitten pelien voittamisen jälkeen ilmoituksen, että olisin voittanut noita pakkoja varsinaiseen peliin. Olen siis aikaisemmin saanut noi suoritettua jo, mutta kun käynnistän demon uudestaan, niin saan aina pelin voittamisen jälkeen ilmoituksen, että olen voittanut pakan. Tarkoittaakohan tuo sitä, että ne eivät jää talteen EA:lle vai saanko mä tuolla tavalla ihan perhanasti noita pakkoja? :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tyhmää kun melkein joka toisessa matsissa tulee connection lost EA:n servereihin... hyvä siinä on yrittää HUT:n ekaa turnausta pelata läpi.

Vai liekkö vaikuttais kun meillä vaihtui netti hiljattain ADSL --> Kaapeli?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Viime vuonna piti painaa kolme kertaa L3, kun nyt ainakin Tutoriaalin mukaan pitää kerran painaa, niin pääsee täyteen vauhtiin.
Mun käsittääkseni sitä piti pitää pohjassa... :confused:

Onkohan toi joku bugi, kun saan vieläkin noitten pelien voittamisen jälkeen ilmoituksen, että olisin voittanut noita pakkoja varsinaiseen peliin. Olen siis aikaisemmin saanut noi suoritettua jo, mutta kun käynnistän demon uudestaan, niin saan aina pelin voittamisen jälkeen ilmoituksen, että olen voittanut pakan. Tarkoittaakohan tuo sitä, että ne eivät jää talteen EA:lle vai saanko mä tuolla tavalla ihan perhanasti noita pakkoja?
Joo ei se tallenna mitään, joten se ilmoittaa sen joka kerta kun voitat HUT turnauksen, kutsut kaverin tai voitat sen NHL moments jutun jos olet käynnistänyt pelin uudelleen. Mutta tuskimpa sentään saadaan niitä pakkoja kun ne kolme. :)

Itte menin muuten NHL 12 ostamaan huonoja pelaajia 150 hintaan että saan suuremman bonuksen seuraavaan HUTtiin. :p

Kellään muulla sellaista bugia että kun yrittää spurtata ilman kiekkoa eli laittaa L3:men pohjaan niin pelaaja menee kyykkyyn (kuin painaisi L1), ja siihen menee se läpiajo mahdollisuus. Onko pelissä vai ohjaimessa vikaa?
Mulla oli tälläsiä ongelmia NHL 12 kanssa. Yleensä kun yritin spurtata niin pelaaja tökkäs kiekkoa eteenpäin, saattoi myös syöttää ja pari kertaa jopa hyppäs vielä mahalteen. Tämähän ei kumminkaan johdu mulla ainakaan siitä L3 painamisesta, vaan siitä että sitä ohjainta tulee vähän puristettua samalla kun sitä painaa. Ja mitäpä Sonyn ohjain kestäisi. (Ne rutisee muutenkin kun vähänkin puristaa) ;) Toinen ohjain toimi moitteetta, eikä sen jälkeen enään vastustajat saanu nauraa läpiajoissa kun ukko heittää kiekon pois ja hyppää mahalteen... Tässä änärissä ei ole vielä näin käynyt, tosin pelaankin änäriä nykyään vain sillä toisella ohjaimella.

Pelasin yhden kerran vaikeimmalla tasolla ja sain tehtyä yhden maalin (tilanne 3-2). Ajattelen että voitto on siinä ja otan loput hörpyt kokiksesta. Devills pistää kiekon ränniin ja Kopitar on vastassa mutta mitä hän tekee: luistelee taidokkaasti kiekon ohi (ilman mitään reaktiota kiekkoon), Kovaltchuk ottaa kiekon ja pistää sen yläkulmaan. Ja aikaa jäi kelloon ruhtinaalliset 1.1 sekuntia. Viimeistään tässä vaiheessa limut meni väärään kurkkuun.
Mulla kävi kerran niin että kun kiekko meni hyökkäyspäässä laitaan kiinni, niin oma bottipelaaja ryntäs siihen kiekolle niinkuin kuuluukin, mutta sitten se pysähty sen kiekon eteen eikä ottanut/saanut otettua sitä. Siinä sitte kaikki seiso paikallaan kunnes menin itte sille pelaajalle ja kiekko hyppäs nätisti lapaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom