Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Nyt kun molemmilla kassareilla olen pelannut, niin huomasin, että Brodeur ei noussutkaan pystyasentoon V-tyylistä niinkuin Quick, vaan hyppäsi polviltaan torjunta-asentoon. En tiedä oliko tuo animaatio jo NHL 12, mutta itse huomasin sen vasta nyt.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Nyt kun molemmilla kassareilla olen pelannut, niin huomasin, että Brodeur ei noussutkaan pystyasentoon V-tyylistä niinkuin Quick, vaan hyppäsi polviltaan torjunta-asentoon. En tiedä oliko tuo animaatio jo NHL 12, mutta itse huomasin sen vasta nyt.

Painamalla X/A niin pitäisi hypähtää ylös.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Luisteleeko pelaaja nopeammin kun painaa L3 pohjaan? Laukooko pelaaja tarkemmin kun pitää laukaistaessa L2 näppäintä pohjassa?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Luisteleeko pelaaja nopeammin kun painaa L3 pohjaan? Laukooko pelaaja tarkemmin kun pitää laukaistaessa L2 näppäintä pohjassa?
Kyllä näin on ainakin ensimmäisen kohdalla, jos pidät ohjainta lähempänä genitaalialuettasi niin lämäriin tulee enemmän munaa. Samoin jos painat left right left right down up down up x o x o select start niin saat be a pro:llesi joka statsiin 99pts.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Painamalla X/A niin pitäisi hypähtää ylös.

Kokeileppas Brodeurilla mennä perhoseen ja sitten nousta takaisin ylös. Veikkaan, että tuo on Bugi minkä sanoit. Brodeur nousee tuolla tavalla todella nopeasti, mutta normaalihypähdys on hidas. Quick taas nousee v-tyylistä polvella.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kokeileppas Brodeurilla mennä perhoseen ja sitten nousta takaisin ylös. Veikkaan, että tuo on Bugi minkä sanoit. Brodeur nousee tuolla tavalla todella nopeasti, mutta normaalihypähdys on hidas. Quick taas nousee v-tyylistä polvella.

X/A ei ole bugi se on ihan normaali toiminto jos mole nousee jalkavoimilla ilman polvea ylös.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

X/A ei ole bugi se on ihan normaali toiminto jos mole nousee jalkavoimilla ilman polvea ylös.

Ei kyllä noin nopeasti voi mitenkään hypätä ylös. Kokeile Brodeurilla polviltaan ylöshypähdystä, todella hidas. Onko jossain manuaalissa tuo toiminto?

EDIT: Ainoa mikä nyt yhä ärsyttää, on tolppakutien määrä. Jatkuvasti kilisee tolpissa. Nyt kun tuota Net Chartia katselee, niin kaksi ylärimää ja kaksi tolppaa yhdessä erässä olen 13 vedosta ampunut. Maalivahdeista en viitsi purnata, en koe, että olisivat liian hyviä. Päinvastoin, suorat vedot uppoaa todella usein. Ja ei nuo Game Saverit ainakaan minua haittaa, hienoja ne ovat, vaikka niitä voi tullakin liian usein.

EDIT 2: Äsken hutissa tuli 17 kierrosta pitkä rankkariskaba. Maaleja tuli muutamia, ratkaisun teki Camalleri tarkalla ranteella Quickin kilpialakulmaan. Kerran sain suoraan lauottua Putkista sisään. Nyt en tainnut tehdä kuin yhden maalin harhautuksesta, joten kannattaa kyllä laukoa. Lähes jokakerta kuitenkin yritin harhauttaa. Stamkosilla vedin taka yläkulmaan kovan ranteen. Moni laukaus meni kyllä ohitsekin. Kyllä yllätyin, kun pari LA:n pelaajaa heti sinisen jälkeen yritti lämärillä maalia.

Toivottavasti nyt Vihdoin voi myös ihmisveskalle tehdä laukauksella maalin. Useat vain istuvat maaliviivalla, silloin on paha maalia tehdä, kun ei laukoakaan voi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Vähän ristiriitaiset tunteet. Paljon hyvää, tuntuu oikeasti että fysiikkaa on mukana selvästi paremmin. Toisaalta peli on muuttunut kankeammaksi ja ehkä sitten "realistisemmaksi". Moni asia on vähän niin ja näin, mutta varmasti peliin tulee sitten pieniä viilauksia siihen ja tähän hyvinkin pian.

Vaan onko tämä enää yhtä hauskaa?

(ja en saa läpiajoista maaleja :/ )
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jostain syystä aloittaminen tuntuu paljon vaikeammalta kuin ennen. Jos siellä on vaan Slider liian korkealla+

Se Slider taitaa olla 65%, kyllä kun saatte sen kätisyyden oikein niin kyllä pitäisi onnistua. Tuo Ryan Kesler taitaa olla aika kova aloittaja kun en millään saanut voitettua? Noh ei ihme herrahan pelaa Vancouver Canuckseissa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Vihdoin sain alpha cupin voitettua, mutta kas kummaa, peli sanoo, ettet ollut kirjautut ea:n palvelimille. Sainkohan nyt sen hut pakan, vai joudunko kolmannen kerran pelaamaan turnauksen läpi? Ensimmäisellä kerralla jenkkistoresta ladatulla demolla, nyt uloskirjautuneena... Kolmas kerta toden sanoo?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Vihdoin sain alpha cupin voitettua, mutta kas kummaa, peli sanoo, ettet ollut kirjautut ea:n palvelimille. Sainkohan nyt sen hut pakan, vai joudunko kolmannen kerran pelaamaan turnauksen läpi? Ensimmäisellä kerralla jenkkistoresta ladatulla demolla, nyt uloskirjautuneena... Kolmas kerta toden sanoo?

Nain on! Eli kirjaudut vaan sisaan ni pitas toimia.

Mika mun koneesee tuli ku ei voi laittaa a kahdella pisteella*kysysmysmerkki* Mitaa erikoismerkkejakaa voi laitaa, WUT!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Laukooko pelaaja tarkemmin jos pidän L2 pohjassa samalla kun lauon vai onko kyseinen nappi vain takaperinluistelua varten nhl 13 pelissä?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Milloinkas tulee Live Silver-accounteille ladattavaksi? Marketplacessa lukee että vain gold-tileille, mutta ea.comin faqissa luki että pitäisi viikon päästä goldille ilmestymisen jälkeen tulla. Eipä ole näkynyt :c
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Toimiikos tässä vielä edellisestä versiosta tutut ujutukset? Itse en ole saanut tehtyä sellaista.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Milloinkas tulee Live Silver-accounteille ladattavaksi? Marketplacessa lukee että vain gold-tileille, mutta ea.comin faqissa luki että pitäisi viikon päästä goldille ilmestymisen jälkeen tulla. Eipä ole näkynyt :c
Tämän viikon tiistaista ei ole vielä kulunut viikkoa.

Mainittakoon tässä vielä, että tänne jokunen aika sitten kirjoittamani maininta uusista maajoukkueista oli täysin virheellinen. Kaveri oli vähän ymmärtänyt asian väärin, ja se selvisi minulle vasta tänään kun Gamescomin NHL-osuuden videolta katsoin. Mitään uusia maajoukkueita ei siis ole tulossa.
 
Ylös Bottom