Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone: Shadow Fall

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Tässä uutisessa on linkki erittäin hyvälaatuiseen pätkään, joka tosin pitää ladata koneelle, jotta sen voi katsoa.
http://www.v2.fi/uutiset/pelit/19065/PS4n-Killzonesta-superlaatuista-videomateriaalia/

Jumpelis. Tuon perusteella voisin jopa hankkia tämän ensimmäiseksi moninpeli -leikkikentäkseni.

Olen yrittänyt pysyä pois tämän pelin hypejunasta ja vielä ennen tätä videota olin henkisesti päättänyt hoitaa räiskinnän vieroitusoireet BF4:lla ja COD Ghostilla. Mutta juna vei mennessään eli pakkohankinnaksihan tämä meni :)

Pallottelin tuossa, että kumman pelin hommaan PS4:lle Killzonen vai Codin.
Kyllä Killzone menee ostoon. Löysin youtubesta tämän kanavan missä varsin hyvin käydään läpi Killzonen moninpeliä.
http://www.youtube.com/user/TravisRambo/featured

Moninpeli on oikeastaan ainoa syy miksi edes ajattelin CODia, koska siitä tietää, että ainakin pelaajia on ja Killzonen kohdalla vähän mietityttää löytyykö sitten pelaajia pitkäksikin aikaa.
Tykkäsin aikaisemmissa Killzoneista juuri siitä, että moninpelissä on enemmän syvyyttä kuin pelkkä run and gun. Killzonessa pelataan tiiminä ja varskin jos konsolifiniltä tulee taas porukka jonka kanssa pelata niin eihän tuo voi olla kuin hauskaa.

Tiputtaa tollaset 5/10 arvostelut keskiarvoa aika hyvin. Pikaisella vilkaisulla arvosteluita 8/10 voi olla hyvin lähellä totuutta ja konsolin julkaisupeliksi se on mun mielestä ihan ok.

Arvostelujen keskiarvo ei kyllä vakuuta, mutta nyt useamman katsoneena/lukeneena kuulostaa kuitenkin lupaavalta moninpeliltä. Yksinpeli ei henkilökohtaisesti kiinnosta yhtään. Hieman kuitenkin ristiriitaiset fiilikset noista arvosteluista jäi kuitenkin. Gamespotin, igin ja gametrailersin arvostelut katsoin ja ei kyllä yksikään vakuuttanut laadukkuudellaan, vaan jotenkin tuntuivat kaikki liian pintapuolisilta. IGN kommentoinnissa porukka repi pelihousunsa aika pahasti kun peli sai vain 8.0 codin napatessa 8.8 vanhentuneella pelimoottorillaan jne.

Naurattaa kyllä, miten vakavasti porukka ottaa arvostelut. Moni kutosen peli on ollut paljon parempi kuin Metacriticin ysikasit.

Itseä ei tämän tyyppiset pelit, eikä varsinkaan fps kiinnosta yhtään. Mutta näyttäähän tää niin jumalattoman hyvältä, et melkein ostan kauniiden maisemien takia. :)

No onpa pettymys :/ Jäänee kauppaan siis
Ei todellakaan kannata tuomita peliä, jos jonkun parin kymmenen arvostelijan keskiarvo on vaikka 70. Ei se 70 kyl mikään huono ole. Sen oikean arvosanan tiedät vain sinä itse peliä pelaamalla.

Ei todellakaan kannata tuomita peliä, jos jonkun parin kymmenen arvostelijan keskiarvo on vaikka 70. Ei se 70 kyl mikään huono ole. Sen oikean arvosanan tiedät vain sinä itse peliä pelaamalla.
Justiinsa näin, siellä esim. Polygonin arvio tiputtaa keskiscorea aika pahasti, mutta Polygonin Arthur Gies joka tunnetusti todellakaan ei ole FPS pelien ystävä niin ei ihme että 5.0 scoren pamautti. Myöskin Kotaku ei tykännyt pelistä, mutta "Kotaku"...meh

Yleisesti ottaen ei noita arvostelu pisteitä ja sun muista kannata välittää, sopii tähän keskusteluun:
http://www.youtube.com/watch?v=Ko1sklmOR9E

Oma mielipide tästä uudesta Killzone:sta vaikka peliä en ole pelannut: Osta jos tykkäät FPS peleistä, älä osta jos et tykkää.

Hömm hömm,

Pitää varmaan jäädä odottamaan Killzone vs COD tyylistä arvostelua moninpelistä niin tietää kumman hommaa.
Multia tulee kuitenkin enemmän pelattua ja jotenkin olen tässä yrittänyt itselleni luvata etten enää osta pelejä vain pelatakseni niitä muutaman kymmenen tuntia, joten siksi ei kyllä viitsis hommata kumpaakin.
Tuntuu vähän siltä, että kaikilla on tuo codi ja sitten muutaman viikon jälkeen pelaat lähinnä itsekseen Killzonen multia, tai lagaavien jenkkien kanssa :(

Killzone vs cod tyylinen arvostelu, millainen se mahtaa olla?
Pelkkiä videoita katsoneena aika eri kastia kumpikin peli.

Killzone vs cod tyylinen arvostelu, millainen se mahtaa olla?
Pelkkiä videoita katsoneena aika eri kastia kumpikin peli.

Sellanen missä käydään läpi kummankin pelin moninpelit ja punnitaan eroja, plussia sekä miinuksia.
Nykyäänhän youtubessa käyttäjät tekee vaikka mistä omia arvosteluja ja varsin laadukkaita sellaisia.

Erillaisia joo, mutta ei kuitenkaan sellaista eroa kuin esim. Battlefieldiin on.
Battlefieldin ottasin ehottomasti, mutta pelaan sitä tietokoneella. Se ei ole mitään casual - mättöä jota voi sohvalta pelata :)

Battlefieldin ottasin ehottomasti, mutta pelaan sitä tietokoneella. Se ei ole mitään casual - mättöä jota voi sohvalta pelata :)

Menee vähän offtopicin puolelle, mutta pakko vähän tarttua ;). Mitä on casual- mättö? Sellaista jota pelataan puolittaisessa makuuasennossa, toinen jalka retkottaa käsinojanpäällä ja toinen käsi on sipsikulhossa? Onko tässä syy miksi pärjään kohtalaisilla skillseilläni erittäin hyvin bf3:ssa, kun muuta vaan casuaaleilee ja mä otan aina hyvän peliasennon ja kohtuu tosissaan. :rolleyes:

Menee vähän offtopicin puolelle, mutta pakko vähän tarttua ;). Mitä on casual- mättö? Sellaista jota pelataan puolittaisessa makuuasennossa, toinen jalka retkottaa käsinojanpäällä ja toinen käsi on sipsikulhossa? Onko tässä syy miksi pärjään kohtalaisilla skillseilläni erittäin hyvin bf3:ssa, kun muuta vaan casuaaleilee ja mä otan aina hyvän peliasennon ja kohtuu tosissaan. :rolleyes:

Noh,

Lähinnä itse pelaan tuota battlefieldiä aina kavereiden kanssa ja sillon oikeasti soditaan kun ollaan 5 - hengen squadissa ja yritetään suorittaa tehtävää.
Konsolilla voi sitten casuaalisti juurikin rötvätä ja vähän pelailla itsekseen random - tyyppien kanssa ja mulle se casuaalisuus tulee juuri tuosta. Silloin tällöin käyn vähän sohvalta isosta telkusta pelailemassa ja tateilla sohimassa.

Sellanen missä käydään läpi kummankin pelin moninpelit ja punnitaan eroja, plussia sekä miinuksia.
Nykyäänhän youtubessa käyttäjät tekee vaikka mistä omia arvosteluja ja varsin laadukkaita sellaisia.

[video=youtube;VkrXYL8kJDo]http://www.youtube.com/watch?v=VkrXYL8kJDo[/video]

Tälläinenkö? Paljonhan tuo on ihan siitä kiinni, mistä itse pitää. COD-fanin tekemästä vertailusta tulisi tietenkin eri lopputulos.

En tiennytkään että näitä videoita on jo tehty :D Pitää katsoa ihan mielenkiinnosta.

Ylös Bottom