Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone: Shadow Fall

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Näyttää siltä, että Guerilla Gamesin tavoite on saada moninpeli pyörimään 60 kuvaa sekunnissa. Tämä ainakin lisää omaa kiinnostusta peliin roimasti. Nyt taitaa tulla pelattua tuota moninpeliäkin enemmän, vaikka Shadow Fall olisi tullut ostettua joka tapauksessa.

Killzone Shadow Fall Multiplayer “Targeting 60fps”

Tuo on loistava uutinen, ainut asia joka vähän huolestutti kilpailijoihin nähden oli juurikin tuo 60 fps multiplayer. Jos ja kun tämä toteutuu niin eiköhän tässä ole julkaisun paras MP kokemus, videoista päätellen meno näyttää todella hyvältä.

Toivotavasti meno on enemmän 2 kuin 3 kaltaista koska 3 oli itselle aika iso pettymys varsinkin näiden kiinteiden spawni paikkojen osalta. KZ 2:ssa oli loistava mahdollisuus taktikoida kun heitteli spawni savuja hyviin paikkoihin kun taas 3 perustu siihen kumpi joukkue onnistui haalimaan enemmän alueita haltuunsa matsin alussa. Isot odotukset tämän pelin suhteen. :)
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Toivotavasti meno on enemmän 2 kuin 3 kaltaista koska 3 oli itselle aika iso pettymys varsinkin näiden kiinteiden spawni paikkojen osalta. KZ 2:ssa oli loistava mahdollisuus taktikoida kun heitteli spawni savuja hyviin paikkoihin kun taas 3 perustu siihen kumpi joukkue onnistui haalimaan enemmän alueita haltuunsa matsin alussa. Isot odotukset tämän pelin suhteen. :)

Tässä on vielä lisää pelikuvaa moninpelistä.

[video=youtube;1xdpSw8aaEE]http://www.youtube.com/watch?v=1xdpSw8aaEE[/video]

Ainakin kohdasta 5:23 näkee, kun pelaaja asettaa maahan spawn beaconin. Spawnsysteemi on siis ehdottomasti KZ2:n kaltainen, mutta beaconeita ei voi ainakaan heitellä minne tahansa.

Mielenkiinnolla odotan miten kaikki botit, aseet ja uudet kyvyt saadan tasapainotettua peliin. Videolla poimittiin ainakin paljon tappoja käyttäen tuota "tainnutusta", joka näytää hidastavan vastustajan liikkeitä.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Ainakin kohdasta 5:23 näkee, kun pelaaja asettaa maahan spawn beaconin. Spawnsysteemi on siis ehdottomasti KZ2:n kaltainen, mutta beaconeita ei voi ainakaan heitellä minne tahansa.

Mielenkiinnolla odotan miten kaikki botit, aseet ja uudet kyvyt saadan tasapainotettua peliin. Videolla poimittiin ainakin paljon tappoja käyttäen tuota "tainnutusta", joka näytää hidastavan vastustajan liikkeitä.

Loistavaa loistavaa ja näytää siltä että siinä on monta eri tasoa koska vasemmassa alakulmassa lukee player nönnönnöö has deployed a spawn beacon mark V and mark IX ainakin vilahti, joka päivä lisää mahtavia uutisia. :))
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Tervehdys arvon foorumilaiset. Piti lopulta rekistöröityä tännekin...Sellaasta oisin kysynyt, että pystyykö tätä pelaamaan 3d muodossa? Pelailin tuon Killzoun 3 läpi 3d lasit peässä ja oli kyllä poikkeuksellisen miellyttävä pelikokemus tavalliseen verrattuna. Onko kellään ensi käden tietoa ylipäätään PS4:n 3d:tä tukevista peleistä?
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Tervehdys arvon foorumilaiset. Piti lopulta rekistöröityä tännekin...Sellaasta oisin kysynyt, että pystyykö tätä pelaamaan 3d muodossa? Pelailin tuon Killzoun 3 läpi 3d lasit peässä ja oli kyllä poikkeuksellisen miellyttävä pelikokemus tavalliseen verrattuna. Onko kellään ensi käden tietoa ylipäätään PS4:n 3d:tä tukevista peleistä?
Guerilla Games ei ole vahvistanut 3D tukea, joten heikolta näyttää. Shuhei Yoshidan kommentti uudesta konsolista ja 3D ominaisuudesta:

It's not a focus. But it does do it better. The basic capability is higher so more games will run at 1080p at 60 frames so it's an easier and better experience when you watch on 3D TV.

3D was a big thing a couple of years ago — we made it a big thing because it was lead by the consumer electronics side of Sony and we liked what we could do on PS3 using 3D stereoscopic. But now the consumer electronics side of Sony, or all of the companies have shifted focus from 3D TV to something else, so if they're not talking about it, why would we?
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Kehittäjän haastattelu.
[video=youtube;NNR2Lqdgkto]http://www.youtube.com/watch?v=NNR2Lqdgkto&feature=c4-overview&list=UU6yzV_xgKn8r77FkcmZyMSg[/video]
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Paras ennakkotieto koko videossa: Kaikki moninpelin aseet ja varusteet on auki heti alussa.

Ja se, miten tuo kehittäjä sanoi asian: "meillä on hauskaa, kun pelaamme peliä kaikki unlockattuna, miksi siis sulkisimme nämä pelaajilta aluksi?". Tuo on se kysymys, mikä itselläni on aina moninpelejä pelatessa. Miksi helvetissä kaikki, mikä tekee pelistä pelaamisen arvoisen ja hauskan, pitää olla lukittuna ensimmäiset 20-100 tuntia? Vastaushan on toki selvä: siksi, että nykyisin porukka tykkää enemmän itse unlockaamisesta kuin varsinaisesta pelistä ja sen mekaniikoista. Perseestä.

Shadow Fallissa on kyllä lupausta videoiden perusteella. Vähintään yksinpeli pitää pelata. Kolmonen oli loistavan kakkosen jälkeen pettymys, mutta SF vaikuttaa siltä, että se nostaa jälleen sarjan tasoa.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Kokonainen peli sotavyöhykettä Pax Prime 2013 -tapahtumasta.
[video=youtube;gLk8-EleJ6M]http://www.youtube.com/watch?v=gLk8-EleJ6M[/video]
Saa jälleen kuvaa kuinka värikäs väripaletti pelissä on käytössä, sekä kuinka hyvältä tekstuurit näyttävät.
Mahtaako lopun kohtaus olla juurikin tuollainen bonuksena tuleva "voittoliike". Asetelma näytti ainakin hieman hassulta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Suurimmaksi osaksi vanhan toistoa, mutta VG247 tarjoama kertaus moninpelistä:


Player Mechanics
Most of the player mechanics available in the single-player campaign are now also available in multiplayer. This includes the cover system that allows you to snap in to/lean out of/vault over cover, as well as the sliding mechanic. In addition, the brutal melee system has been expanded with drop-down melees as seen in the single-player playthrough.

Weapons
Multiplayer features 22 different weapons, all of them unlocked from the get-go. Your ability to master the weapons is key, as each weapon has very different dynamics. For an in-depth look at the new weapons, read our “Guerrilla Armory” articles about the StA-55 Assault Rifle, the VC-15 shotgun pistol, the M55 assault rifle and the VC-30 shotgun. More weapon articles are coming to Killzone.com soon!


Attachments
There are 19 different weapon attachments in multiplayer, unlocked by completing specific challenges. You can use these to extend the functionality of your weapons in a variety ways, from enhanced scopes to new ammo types to secondary fire options. Adding attachments that complement your playing style can greatly enhance your combat effectiveness.

Classes & Abilities
There are three distinct classes and 12 unique special abilities in multiplayer. Each of the classes can be enhanced with up to two special abilities, allowing for some highly specialized playing styles. We’ll cover the three classes and their available abilities in more detail in the coming weeks, but we can already reveal that there will be a Placeable Spawn Beacon ability.

Custom Warzones
Warzones, with their trademark rotating mission modes, return to multiplayer with supercharged customization features. There are eight mission modes in total, four of which are new to Killzone. More importantly, you can customize these modes to your heart’s content and share your favorite settings with the rest of the community. We will regularly highlight popular and interesting community-created Warzones for you to try out.

Combat Honors
Combat Honors are temporary bonuses that can be activated by earning enough points during a round. These bonuses stay active for as long you continue play – when your play session ends, you lose your Combat Honors. Combat Honor bonuses range from an increase to movement speed to reduction in recoil.

Post-Launch Support
We aim to keep the post-launch multiplayer experience fresh through the frequent release of paid DLC expansion packs that offer new gameplay and customization features. At the same time, all DLC multiplayer maps will be released free of charge to prevent the player base from becoming fractured.


Kaikinpuolin (yllättävän) lupaavan oloinen paketti. Ainoa seikka mistä nyt on pakko olla penseä on Combat Honor -pojot, mitkä näin etukäteen kuulostaa päälleliimatulta lisältä. Myöskin Guerillan uutta pelisarjaa saadaan odottaa vielä tovi. Guerrilla Games’ New IP “Will be a While.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Moninpeli ei tosiaan sisällä XP-kehitystä. Pisteitä pystyy keräämään suorittamalla haasteita, joita löytyy peräti 1500. Jetpackejä ja EXO:ja ei ole myöskään näillä näkymin tulossa.

Killzone: Shadow Fall features no XP progression in multiplayer - GameSpot.com

Halelujaa, viimeinkin jollakin on munaa irrottautua lopullisesti levelointipelleilystä moninpelissä.

Olihan tosta juttua jo aiemmin aseiden ja varusteiden käytöstä alusta saakka, mutta taas askel oikeaan suuntaan mun kirjoissa.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Tuoretta moninpeli traileria sekä season pass detaljia

[video=youtube;ymcV_-_SwOs]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ymcV_-_SwOs[/video]

To help you save on the first six expansion packs, we’re introducing the Killzone Shadow Fall Season Pass. For just £15.99/€19.99, you will receive access to the following packs as they become available:

Online co-op expansion pack
Focusing on team play and intense combat, the online co-op expansion pack adds a new co-operative game mode in which you and up to three online friends must survive against impossible odds. Fight waves upon waves of enemies in four new arena maps, featuring a unique leveling system and new unlocks.

Three online co-op map packs
Each map pack consists of two brand-new arena maps you can play in co-op mode with your friends. Please note that these arena maps will only work with the online co-op expansion pack.

Two additional multiplayer expansion packs
We’ll reveal more about these additional multiplayer expansion packs when Killzone Shadow Fall’s launch date nears. Suffice to say they’ll offer many hours of additional multiplayer thrills!

Eikä tässä vielä kaikki...

If you get your Season Pass for day one of Killzone Shadow Fall, you will also receive access to an exclusive OWL combat drone skin and a unique Multiplayer Spotlight move. Take advantage of this excellent value deal to maximize your online experience!
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Juuri suorassa streamissä Eurogamer Exposta ja tekijän suusta:

"Tähtäimessä meillä on ollut moninpelissä täysi 60 fps, mutta jos kaikki 24 pelaajaa tulevat samaan paikkaan kranuttamaan, emme voi tätä enään taata."

Pitääpä katsoa huomenna tuo video ja tarkemmin mitä keskustelua aiheesta on syntynyt.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

PS4 at Eurogamer: Killzone Shadow Fall PlayStation 4 Mutliplayer Gameplay - YouTube

Tässä olisi taas peli sotavyöhykettä, mutta eri kentässä Eurogamer-tapahtumasta.

Hyvänä asiana on ainakin varmistunut, ettei basessa voi kuolla sekä ulospääsyjä löytyy useampia.

Kontrollit tulevat olemaan kustomoitavat. Oletuksena oleva L2 & R2 ampuminen voi tosiaan vaikuttaa omituiselta.

Nuo ajoittaiset pudotukset frame ratessa eivät kuulostaneet minulle suurelta ongelmalta. Varsinkaan jos ne tapahtuvat, kun olet jo kuollut tai kuolemassa.

Mielenkiintoinen tieto yksinpelistä on, että tulossa on lisää Helgastien elämää ja kulttuuria. Itse kun olen tarinaa seuranneena ehdottomasti heidän "puolellaan". :D Helgastina ei kuitenkaan ilmeisesti itse pääse pelaamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Killzone Shadow Fall - Story Trailer
[video=youtube;JzyibMjn7YE]http://www.youtube.com/watch?v=JzyibMjn7YE[/video]
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Killzone Shadow Fall - Story Trailer
[video=youtube;JzyibMjn7YE]http://www.youtube.com/watch?v=JzyibMjn7YE[/video]

Kuulinko vain omiani vai mainitsiko tuo muija kohdassa 0:38 Visarin nimen? Ovatko kaikki salaliittoteoriat sittenkin totta, että Killzone 2:n lopussa ollut Visari olikin Visarin kaksoisolento eikä oikea? Ja että Visari olisikin sittenkin vielä elossa? :eek: Vai onko Visari vain arvonimi Helgastien johtajalle? :D

Oli miten oli, pelin tulen ostamaan samaan aikaan, kun PS4 pääty tähän talouteen. Eli tänä vuonna.

Pelaajalehden uutisessa kerrotaan Guerilla Gamesin saanneen uuden Killzonen valmiiksi ja samalla päivittäneen ulkoasua entistä parempaan kuntoon.
 
Ylös Bottom