Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone: Shadow Fall

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

omaan korvaan tuo kohta :38 kuulostaa: "Visar is doing this because she doesn't think she has a choice.." eli vaikuttais että Visar tai Vis(h?)ar on nainen
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

omaan korvaan tuo kohta :38 kuulostaa: "Visar is doing this because she doesn't think she has a choice.." eli vaikuttais että Visar tai Vis(h?)ar on nainen

Eli se nainen joka puhu siinä alussa on varmaan tuo visar ja on joko kakkosen visarin vaimo tai tytär, varmaan olen väärässä :D Voi tätä odotuksen tuskaa.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Ainakin välianimaatiot ovat tuossa videolla todella hienon näköisiä. Kiinnostaa hieman tuo tarinakin, Helgast on viimein päässyt takaisin Vektalle, hehän olivat siellä ensin ja joutuivat karkotetuksi Helganille...
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Eurogamerin video verkkopelistä:

[video=youtube_share;DaSsjCBxArE]http://youtu.be/DaSsjCBxArE[/video]
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Guerrillan edustaja on kertonut pelin digilatausversion koon olevan hieman alle 40 gigatavua. Pelaamaan pääsee kuitenkin "vain" 7,5 gigan latauksen jälkeen. Loppuosa imutellaan huomaamattomasti taustalla tuon jälkeen.

At an event at Guerrilla's Amsterdam offices this week, the developer confirmed that the final version of PlayStation 4 launch title Killzone Shadow Fall clocks in at 39.7GB (in Europe, anyway: some localised versions of the game, needing fewer audio tracks in different languages, are closer to 37GB). Using Sony's PlayGo system, which allows a game to be played while it's still streaming data off the servers, Shadow Fall will be playable after a 7.5GB download.

Erittäin kiva uutinen on sekin, että Guerrilla sai luvan poistaa kaikki turhat varoitukset ja logot pelin käynnistyksestä, joten pelaamaan pitäisi päästä n. puolen minuutin odottelulla (jos tuota nyt oikein tulkitsin).

Guerrilla has completely eliminated in-game load times after an initial 30 seconds, and removed all logos and splash screens from the game's start-up routine. It may take a while to download Killzone Shadow Fall, but once you have it, the game comes to you very quickly indeed.

"To me, that's still something that fills my heart with joy when I see it. You insert the disc and go straight to menu," he says. "People here worked very hard... We had to ask legal and Dolby, the epilepsy warning stuff, the logos from Havok - we had to negotiate with them that we could put it in the credits and not the title screen... All the rules are built around the previous generation. I'm really happy that we're one of the first ones in, and I hope it's an example that people are going to follow.

Henk.koht. toivon, että käytäntö yleistyisi laajemminkin seuraavassa sukupolvessa. Nykyisellään pelkästään Move-pelien "ohjekuvia" on pakko katsoa ikuisuudelta tuntuvan ajan, ja siihen päälle vielä kaikki mahdolliset alkuintrot, logot yms. hidasteet.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Lähes DVD-levyllisen verran tavaraa tarvitaan pelaamisen aloittamiseen, joten aivan saman tien ei pääse pelaamaan keskiverto yhteyksillä. On se tietenkin parempi kuin koko 40 gigan lataus ennen pelaamista.

Onkohan mahdollista edetä pelissä liian nopeasti, jolloin täytyisi jäädä odottamaan että lataus ottaa kiinni.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Eurogamerin video verkkopelistä:

[video=youtube_share;DaSsjCBxArE]http://youtu.be/DaSsjCBxArE[/video]

Tiedonjyväsiä, jotka tarttui omaan korvaan kehittäjän jutustelusta:

  • DLC-kartat ilmaisia
  • Level-pohjainen eteneminen tosiaan aikaisempien uutisten mukaankin uupuu, mutta hyvästä pelistä palkitaan pelityylin mukaan suoritetuista haasteista, tykkäsi sitten pelata medicciä tai assaulttia tai mitä vaan. Haasteita pelistä löytyy n. 1500.
  • Lähitaistelu on "taitopohjainen". Mitä tuo sitten tarkoittaa lopulta nähdään aikanaan.
  • Enemmän pelaajia, mutta määrä ei tarttunut mulla korvaan. Onko toi luku tullut jossain muualla vastaan?

Komiahan toi on. Kuume kasvaa.

Henk.koht. toivon, että käytäntö yleistyisi laajemminkin seuraavassa sukupolvessa. Nykyisellään pelkästään Move-pelien "ohjekuvia" on pakko katsoa ikuisuudelta tuntuvan ajan, ja siihen päälle vielä kaikki mahdolliset alkuintrot, logot yms. hidasteet.
Sama, varsinkin kun en omista Movea.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Pelaajamäärä on kasvanut 16 -> 24 sukupolven vaihdon myötä.

Muistanko aivan väärin jos väitän että Killzone 2-moninpelissä oli 32 pelaajaa? Myös osa kentistä oli laajempia ja avoimempia kuin kolmosessa.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Muistanko aivan väärin jos väitän että Killzone 2-moninpelissä oli 32 pelaajaa? Myös osa kentistä oli laajempia ja avoimempia kuin kolmosessa.
Piti tarkistaa tämä ja näinhän se olikin. Eli KZ2 mahdollisti max 32 pelaaja sessiot, jonka jälkeen pelaajamäärä laskettiin 24:ään kolmannessa osassa.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

omaan korvaan tuo kohta :38 kuulostaa: "Visar is doing this because she doesn't think she has a choice.." eli vaikuttais että Visar tai Vis(h?)ar on nainen

"She" se kuulostaapi juu olevan. Olin liian tohkeissani ottaakseni tuon huomioon. :p
Toivottavasti Sevillä ja Ricolla olisi jonkinlainen rooli tässä pelissä. Sivuhahmona tai edes easteregg vaikka jostain telkkarista tulisi uutislähetys, jossa kerrotaan esim. Helganin massamurhaaja Sevin kuolleen vankilassa siellä viruttuaan 30 vuotta. :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Hmm. Eiköhän KZ:SF ole Sonyn vastike Ryselle. Näyttää kyllä pirun hyvältä ja tämäkin on vain konsolin julkaisupeli...

axpuhp.gif
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

PS4 tulee näillä näkymin kannettua kotiin julkkariksi ja taitaa killzone olla se peli joka laitteen mukana hankitaan BF4:n ohella.

Lupaavalta kuullostaa moninpelin osalta ja oikeita asioita on tehty huonon kolmososan jäljiltä.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Itselläni tuo mielenkiinto on noussut kokoaja ja saatan jopa ostaa tämän. Kolmas osa oli tosiaan pieni pettymys kakkoseen verrattuna, mutta hyvä peli kaikesta huolimatta.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Kyllähän noita Guerrillan pelimoottoreita katselisi mielellään monessa muussakin pelissä. Nythän ne menevät melkein hukkaan kun studiolta tulee peli muutaman vuoden välein.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Olikos muuten mitään väliä mistä tämän ennakkotilaa, jos haluaa nuo ennakkotilaajan bonukset saada? Mistään suomalaisista verkkokaupoista en ole löytänyt mitään mainintaa noista bonuksista. :confused:
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Tuo IGN:n mainio Greg Miller avaa nyt tämän pelin paketistaan. Takakansi osaa kertoa minimi 45 Gb asennuksesta kovalevylle sekä verkkopelit 2-24 pelaajalle. Kotelosta paljastuu asennusmedian lisäksi myös viikon ilmainen kokeilujakso PS+ palveluun, jota vaaditaan verkkopeliin pääsemiseksi. Pienenä yksityiskohtana tulitusnäppäimen vaihtuminen R1:ltä -> R2:lle.

[video=youtube_share;4__O-gSwvoI]http://youtu.be/4__O-gSwvoI[/video]
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Kai tuota tähtäys ja ampumis napit saa vaihdettua oikeille paikoilleen, niin paljon luontevampaa tehdä se L1jaR1
 
Ylös Bottom