Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
omaan korvaan tuo kohta :38 kuulostaa: "Visar is doing this because she doesn't think she has a choice.." eli vaikuttais että Visar tai Vis(h?)ar on nainen
At an event at Guerrilla's Amsterdam offices this week, the developer confirmed that the final version of PlayStation 4 launch title Killzone Shadow Fall clocks in at 39.7GB (in Europe, anyway: some localised versions of the game, needing fewer audio tracks in different languages, are closer to 37GB). Using Sony's PlayGo system, which allows a game to be played while it's still streaming data off the servers, Shadow Fall will be playable after a 7.5GB download.
Guerrilla has completely eliminated in-game load times after an initial 30 seconds, and removed all logos and splash screens from the game's start-up routine. It may take a while to download Killzone Shadow Fall, but once you have it, the game comes to you very quickly indeed.
"To me, that's still something that fills my heart with joy when I see it. You insert the disc and go straight to menu," he says. "People here worked very hard... We had to ask legal and Dolby, the epilepsy warning stuff, the logos from Havok - we had to negotiate with them that we could put it in the credits and not the title screen... All the rules are built around the previous generation. I'm really happy that we're one of the first ones in, and I hope it's an example that people are going to follow.
Ihan varmasti.Onkohan mahdollista edetä pelissä liian nopeasti, jolloin täytyisi jäädä odottamaan että lataus ottaa kiinni.
Eurogamerin video verkkopelistä:
[video=youtube_share;DaSsjCBxArE]http://youtu.be/DaSsjCBxArE[/video]
Sama, varsinkin kun en omista Movea.Henk.koht. toivon, että käytäntö yleistyisi laajemminkin seuraavassa sukupolvessa. Nykyisellään pelkästään Move-pelien "ohjekuvia" on pakko katsoa ikuisuudelta tuntuvan ajan, ja siihen päälle vielä kaikki mahdolliset alkuintrot, logot yms. hidasteet.
Pelaajamäärä on kasvanut 16 -> 24 sukupolven vaihdon myötä.Enemmän pelaajia, mutta määrä ei tarttunut mulla korvaan. Onko toi luku tullut jossain muualla vastaan?
Pelaajamäärä on kasvanut 16 -> 24 sukupolven vaihdon myötä.
Piti tarkistaa tämä ja näinhän se olikin. Eli KZ2 mahdollisti max 32 pelaaja sessiot, jonka jälkeen pelaajamäärä laskettiin 24:ään kolmannessa osassa.Muistanko aivan väärin jos väitän että Killzone 2-moninpelissä oli 32 pelaajaa? Myös osa kentistä oli laajempia ja avoimempia kuin kolmosessa.
omaan korvaan tuo kohta :38 kuulostaa: "Visar is doing this because she doesn't think she has a choice.." eli vaikuttais että Visar tai Vis(h?)ar on nainen