Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone: Shadow Fall

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Kai tuota tähtäys ja ampumis napit saa vaihdettua oikeille paikoilleen, niin paljon luontevampaa tehdä se L1jaR1

Luultavasti saa vaihdettua (tämä siis vain hyvä arvaus). Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että syynä muutokseen on uudistettu ohjain: enää ei tarvitse kärsiä Dualshock3:n tunnottomista ja nurinkurisesti muotoilluista L2/R2-napeista, vaan niiden tilalle saadaan kunnon liipaisimet. Xboxin puolellahan nuo ovat käytännössä normi kaikissa räiskinnöissä, eikä voisi kuvitellakaan käyttävänsä "ylempiä" vaihtoehtoja. Nyt sama muutos saapuu myös Sonyn leiriin.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että syynä muutokseen on uudistettu ohjain: enää ei tarvitse kärsiä Dualshock3:n tunnottomista ja nurinkurisesti muotoilluista L2/R2-napeista, vaan niiden tilalle saadaan kunnon liipaisimet.

Liipasinten muotoilustakaan niin paljon väliä, mutta Dualshock 3:lla etusormet loksahtavat luontevammin R1:n ja R2:n päälle. Ilmeisesti DS4 on sen verran muuttunut, että nyt etusormet osuvat liipasimiin.

Mä kyllä tykkään ampumisessa pienemmästä ja lähes digitaalisesta tuntumasta. Kiväärin liipasinhan ei ole mikään portaaton säädin: luoti joko lähtee tai ei lähde. Gamecuben ohjaimessa oli sillai kiva liipasin, että siinä oli selkeä digitaalinen porras, jonka tunsi painaessa. Ihme, ettei tuota ideaa ole kopsattu muihin ohjaimiin, Cuben liipasin on lajissaan varmaan paras ikinä.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Gamecuben ohjaimessa oli sillai kiva liipasin, että siinä oli selkeä digitaalinen porras, jonka tunsi painaessa. Ihme, ettei tuota ideaa ole kopsattu muihin ohjaimiin, Cuben liipasin on lajissaan varmaan paras ikinä.

Komppaan ihan täysin. Vähän mietityttää ton DS4:n R2/L2-muotoilu. Taidan olla edelleen ainoa ihminen maailmassa joka on tykännyt DS3:n liipasimista.

Ymmärrettävistä syistä olen aika skeptinen KZ:n ammuskelunapin muuttumisesta.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Vähän mietityttää ton DS4:n R2/L2-muotoilu. Taidan olla edelleen ainoa ihminen maailmassa joka on tykännyt DS3:n liipasimista. Ymmärrettävistä syistä olen aika skeptinen KZ:n ammuskelunapin muuttumisesta.

Et ole ainoa tämän epäilyksen kanssa. Kyllä R1 on ollut mitä napakoin liipasin hektiseen mättöön ja vaikea siitä on luopua. Tiedot kentältä kuitenkin kertovat ainakin osassa peleistä löytyvän mahdollisuuden rukata ohjainkonfiguraatiota tässä asiassa.

Etusormet löytävät kyllä helposti uudelleen muotoiluille liipaisimille L2 ja R2 ja pysyvät siellä tukevasti. Huolta on, mutta kaikkeen tottuu.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Huoli on turhaa. Jos liipaisimet on tehty kunnolla niin ei tule mieleenkään siirtyä käyttämään perusnappeja enää niiden jälkeen. Varmasti myös Sony on tämän tiedostanut ohjainta tehdessään.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Kaikkeen tottuu jne. Ylänapeilla ammuttaessa oli nopea käyttää keskisormea alhaalla, nyt mietityttää itseäni miten tutun siihen että sormet ovat siellä alhaalla ja jos Ylänappeja tarvitaan niin pitää nostaa etusormet ylös.
No tämä on pientä natinaa, mutta itseäni se ampumanappien muutos hämmästyttää.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Ampumisen saa vaihdettua R1, kehittäjät ovat varmistaneet asian.

Ukkosenjumala, et ole ainoa, joka pitää DS3:n liipaisimista. Itsekin olen aina pitänyt niistä, pelissä kuin pelissä.

Ylänapeilla ammuttaessa oli nopea käyttää keskisormea alhaalla, nyt mietityttää itseäni miten tutun siihen että sormet ovat siellä alhaalla ja jos Ylänappeja tarvitaan niin pitää nostaa etusormet ylös.

Nimenomaan. Triggerit ampumanappeina on kömpelömpi ratkaisu, oli triggerit toteutettu miten tahansa ja oli ohjain muotoiltu miten tahansa.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Mielestäni ammunta näppäimen siirto R1:stä R2:een on loogisempi vaihtoehto jos on TOIMIVAT liipaisimet kuin painaa ampuakseen nappia (R1) Itellä tulee ainaki olemaan helpompi siirtyä xbox 360:sta ps4:een kun ei tarvitse ihmetellä ainakaa killzonen kohdalla sitä että miksi aseella ammutaan napista eikä liipasimesta.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Then there’s the competitive multiplayer mode which, like the game’s campaign, runs at native 1080p and 60 fps. Supporting up to 24 players across a variety of play modes, Shadow Fall’s multiplayer combat feels more agile and responsive than its predecessor thanks to DualShock 4′s many refinements and, well, dat framerate.

Lähde: Playstation Blog Europe

Linkin takaa löytyy myös uusi moninpelivideo. HOX! Youtube-video, joten frame rate ei ole sitä mitä pelissä.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Tässä uutisessa on linkki erittäin hyvälaatuiseen pätkään, joka tosin pitää ladata koneelle, jotta sen voi katsoa.
http://www.v2.fi/uutiset/pelit/19065/PS4n-Killzonesta-superlaatuista-videomateriaalia/

Jumpelis. Tuon perusteella voisin jopa hankkia tämän ensimmäiseksi moninpeli -leikkikentäkseni.

Mun mielestä taas tuo video ei kuvannut tuon pelin graafisia vahvuuksia mitenkään ja ihmettelin miksi juuri tuo oli pistetty tuolla tyylillä jakoon. Digiexpojen yksinpeli kun näytti mielettömän upealle tuon rinnalla.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Mun mielestä taas tuo video ei kuvannut tuon pelin graafisia vahvuuksia mitenkään ja ihmettelin miksi juuri tuo oli pistetty tuolla tyylillä jakoon. Digiexpojen yksinpeli kun näytti mielettömän upealle tuon rinnalla.

Tuo video oli todennäköisesti juuri moninpelistä, mutta se nimenomaan tekeekin siitä niin loistavan. Taidan sittenkin hommata sen 50 megan netin, jotta tätä pääsee kunnolla paukuttamaan. Huikea startti uudelle sukupolvelle!
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Mun mielestä taas tuo video ei kuvannut tuon pelin graafisia vahvuuksia mitenkään ja ihmettelin miksi juuri tuo oli pistetty tuolla tyylillä jakoon. Digiexpojen yksinpeli kun näytti mielettömän upealle tuon rinnalla.

Niin moninpeli ja yksinpeli täytyy aina erottaa toisistaan. Siinä missä yksinpelissä mennään 1080p/30fps, niin moninpelissä painetaan tässä tapauksessa 1080p/60fps. Tämän lisäksi siellä kirmailee 23 muuta pelaaja sinun lisäksesi. Tämän vuoksi vertailu yksinpeli vs. moninpeli grafiikan osalta ei ole kauhean järkevää.

Kyllä Killzone omalla ulkoasullaan, 1080p/60fps ja 24 verkkopelaajallaan sekä Battlefield 4, 900p/60fps, 64 verkkopelaajallaan on todistanut, että on makoisat ajat edessä verkkopelaajilla. Hyppäys nykyiseen generaatioon on aivan älytön.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Itseasiassa yksinpeli ei ole lukittu 30 frameen vaan se pyörii lukitsemattomana 35-40 viimeisinpien tietojen mukaan.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Niin moninpeli ja yksinpeli täytyy aina erottaa toisistaan. Siinä missä yksinpelissä mennään 1080p/30fps, niin moninpelissä painetaan tässä tapauksessa 1080p/60fps. Tämän lisäksi siellä kirmailee 23 muuta pelaaja sinun lisäksesi. Tämän vuoksi vertailu yksinpeli vs. moninpeli grafiikan osalta ei ole kauhean järkevää.

Kyllä Killzone omalla ulkoasullaan, 1080p/60fps ja 24 verkkopelaajallaan sekä Battlefield 4, 900p/60fps, 64 verkkopelaajallaan on todistanut, että on makoisat ajat edessä verkkopelaajilla. Hyppäys nykyiseen generaatioon on aivan älytön.

Niin siis kyllä tuon tiedän, ei se ollut mun pointti. Vaan se, että kun tämä pätkä laitettiin ladattavaksi tiedostoksi, ettei youtube pilaa sitä elämystä pakkauksillaan. Miksei silloin voitu laittaa sitä parasta graafista loistoa jota peli tarjoaa ja tämän tyyppinen moninpelipätkä sinne tubeen..
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Pelkän moninpelin takia pelejä ostaa tosi moni. Itselläkin COD4:ssä ja COD WaW:ssa satoja tunteja peliaikaa ja WaW:sta pelasin yksinpelin läpi vain sen takia, että sai zombimoodin auki. COD4:ssä vieläkin pelaamatta. Killzonen kohdallakin täysin mahdollista, etten pelaa yksinpelikampanjaa läpi. Riippuu miten moninpelissä on imua. Siksi toi moninpelipätkä on perusteluta. Silti olisi tosi hyvä jos Guerrilla/Sony laittas yksinpeliäkuvaa jakoon.

Komeaa menoa toi pätkä oli. Hypejuna kiihdyttää täälläpäin. :D
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall [Hype]

Kaksi uutta traileria julkaistu, toinen esittelee pelin grafiikoita ja visuaaleja.

[video]www.youtube.com/watch?v=Q0h3T_Y9B0Y[/video]
 
Ylös Bottom