Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Omenanraato: Sammuta peli ja aja lisenssien palautus (Settings - PSN - Restore Licenses).
New #DRIVECLUB game update 1.13 to improve multiplayer stability is now live. The download is approximately 50mb.
Lambot on kyllä todella kivoja ajaa. Tosin ne onkin sitten ainoat noista oikeasti nopeista autoista joita on kiva ajaa. Itse tykkäisin perusautoista ja sitten siitä yhtä nopeampia (m5 bemun tyyppiset jne). Sit itse urheiluautot alkaa jo olemaan sellaisia ettei uppoa yhtään ja kovimmat kiiturit on todella hanurista.
Tämän takia ei oikein saa irti mitään dlc:stä, kun suurinosa painellaan jollain superautolla.
Toisaalta yökisoja vihaan pelissä kuin pelissä, mutta nyt siihen vielä sade jottei varmasti ventovierailla radoilla näe metriäkään eteenpäin, joten ei ajosta tule mitään. Hermo vain palaa.
Taas tuli pelailtua, mutta radat vaan tökkii edelleen, kovasti haluan tästä tykätä ja yritän ja yritän, mutta jää pelaamatta varmasti heti pcarsin jälkeen.
Sama minulla radat tökkii eikä niitä jaksa opetella,pcarsissa on tuttuja ratojakin mitä on Gran turismossa tullu ajettua.
Jep, Tamil Nadu. Kuuluu omiinkin suosikkeihini. Skotlannin BHR on myös vähän leveämpi kisabaana, mutta en siitä niin välitä. Japanin pakettiin kuuluva rata sen sijaan on todella hyvä, oisko joku AHR.Tuo on se minunkin lempirata. Tuota voisin ajaa vaikka kuinka ja todennäköisesti tahkoaisin peliä yötäpäivää, jos kaikki radat ois totaluokkaa. Toinen huomattavasti kapeampi rata on se todella lyhyt rata missä on niitä rengasvallejakin siellä täällä, jossain keskellä hiekkaa. Ja juuri ennen maaliviivaa sellainen shikaani. Koko rata näyttää ilmakuvassa karting radalta. (intia??)