Vastaus: Driveclub - Uusinnat lisätty, Plus Edition tulee sit joskus...
Omenanraato: Sammuta peli ja aja lisenssien palautus (Settings - PSN - Restore Licenses).
Tämä auttoi.
Tänään taas pelailin ja tosi ristiriitainen peli edelleen.
Ajotuntuma ratilla on toisaalta erittäin kiva, mutta kuitenkin efektit rattiin ihan tunnottomat.
Toisaalta AI ei jotenkin ärsytä enää..onkohan sille tehty kuukausien saatossa jotain? Ongelma on vain liian kapeat radat.
Muutoinkin mun henkilökohtainen ongelma on se, että haluaisin ajaa aina vain aidoilla moottoriradoilla, jotka opeteltua siitä on hyötyä muissakin peleissä.
Nyt kun ajelen pari kertaa kuussa, en osaa mitään rataa ulkoa ja se ärsyttää, kun AI saa siitä sen hyödyn. Jos taas opettelen jonkun ulkoa, niin siitä ei ole koskaan missään muussa yhteydessä hyötyä.
Senpävuoksi kaikkein parasta antia koko pelissä on ne noin 50sek mittaiset pikku "moottoriradat", jotka oppii parissa kierroksessa.
Sade on hienoa, mutta todella raivostuttavaa ajettavaa niin sateella, kuin yöllä ja tuntuu et puolet lisäreistä on näitä.
Henkilökohtainen positiivisuus taas on se, että kun ajelee noita kisoja ja huomaan olevani oman kaverilistan kolmen parhaan joukossa joka kisassa, niin tulee hyvä fiilis. Nämä kun on yleensä kisoja joita muutkaan ei tahkoa uudestaan ja uudestaan.
Muissa peleissä olen aina kfinniläisiin nähden ollut perässähiihtäjä, kun mua ei nappaa ajella uudestaan ja uudestaan samaa, niin en ole pärjännyt normi ratapeleissä.
Sekavan tajunnanjuoksun lopputulemaksi totean, että DriveClub tuntuu olevan hyvä peli, jossa jotkut asiat mulle tökkii ja aiheuttaa sen, että vaikka ajaminen on kivaa, niin pelissä ei mikään motivoi mua menemään seuraavaan kisaan tai seuraavalla kerralla edes käynnistämään peliä. Se harmittaa, kun pohja on kunnossa.