Vastaus: Final Fantasy XV
101012700417
ois pistää tähän hieman veteraani FF pelaajan tunteita kun ostin tän noin 5 päivää sitten ku on se 30v juhla tarjous. Aika helpolta peliltä vaikuttta kun oon hieman lukenu aikasempia posteja että jengi on vetänyt läpi koko pelin 26 tunnissa ja mulla on nyt mittarissa 26 tuntia ja en oo edes menny läpi kolmatta chapteria.
En oikein tykkää tästä taistelusysteemista ku ei noissa missää tarvitse juurikaan miettiä mitään, warppailet tarpeeks ha teet tiimi hässäköitä niin vihu kun vihu kuolee )ainakin tällähetkellä). Huntit on hemmetin helppoja. Sitä suuresti ihmettelen että voin jopa yli sun levellistä vaikka 10lvl niin nekin hahmot tippuu just jos on paljon potioneja ja sun muita.
Tämä danger mode on mun mielestä aaaivan kakka, sun käytännössä ei koskaan tarvitse miettiä että milloin ottaa potionia kun olet käytännössä juala kun olet danger modissa, potioniin naamaan ja sitten taas warppailee ja pitää o nappulaa pohjassa aina välillä painaen neliötä..
aarteiden uudelleen syntyminenkin on ihan shaisee. syöminen on nyt ihan ok mut sekin voi tehdä sut käytännössä kuolemattomaks kun otat oikeeta safkaa oikeeseen aikaan.
Tuo kalastus on mun mielestä kanssa aika blaah kun niintä täkyjä on niin saatanasti ja et koskaan tiedä mitä kaloja siellä vedessä on (muutamassa on kyltit mutta niissä ulommissa mestoissa ei oo), Turhaa ajan tuhlausta vetää kaikki 30 täkyä läpi ja miettii mikä onnistuu.
Tarinasta en voi sanua juurikaan mitään kun olen niin alku vaiheessa. mutta tässä vaiheessa on nyt tehty yli 50 sivutehtävää ja huntteja varmaan samamverran.
eli 26h tunntia takana ja taidan olla 36-38LVL ja olen chapter 3 alkupuolella.
Kyllähän tätä pelaa mutta en taaskaan kutsuisi tätä final fantasy nimellä koska tässä ei ainakaan vielä ole mitään final fantasymaista aspektia.
Mitä itse kaipaisin on takaisin taktiset taistelut ja haluaisin myös tuon vuoropohjasen taistelun takaisin koska niissä taisteluissa piti oikeesti mietti mitä tekee eikä vaaan hakata nappuloita ja ottaa potionii.. Mutta tiedä että tätä ei tule tapahtumaan koska nyky pelaajien keskittymiskyky on hyvin pieni ja kärsivällisyys

kokoajan pitäisi tapahtua että peli pysyy mielenkiintoisena vaikka peli on helppo, myöskään enään ei arvosteta pelejä missä on haasteita kun kaikki (omalla kokemuksella) pelit missä on joku chrussing modekin on aika helppo.
Mutta niin.
P:S
Nähtävästi näppis kusee kun noin päin helvettiä oon kirjottanu.. Mut en jaksa korjaa