Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Minäkään en usko, että missään vaiheessa tulee mitään tehtäviä oli se sitten Heist tai mikä tahansa että siitä tulee saamaan miljoonia. Rockstar kun on pelko perseessä nerffannut jo niitä olemassa olevia tehtävien rahasummia. Esim kisoista nykyään saa semmosia pennejä että rahan takia niitä ei ainakaa kannata ajaa, sen lisäksi kaikista tehtävistä on poistettu se replay. Rahan tekeminen on siis nykyään todella hidasta touhua että joutuu säästää pitkään jos jotain suurempia ostoksia halua tehdä.

Suurin syy, on juuri nämä ihanat shark cardsit. Niiden arvo romahtaisi pohjiin jos itse pelistä sais miljoonia. Mutta toi niiku yllä oleva mainitsi, että jos siitä Heist tehtävästä saisi vaikka just miljoonan. Mutta heistin voi suorittaa tyyliin vain kerran viikossa, peliin laitetaan vielä semmonen "tarina" että et voi ryöstää enempää koska sun pitää elää rauhallisesti ja pitää matalaa profiilia tai jotain sen tyylistä. Ne sitten jotka jaksaa nii säästää sen miljoonan ja kuukauden päästä onki sitten mukava summa kasassa.

En kyllä itse silti usko, että mitään miljoonaan saalista tulla saamaan. Just niiku että lester ottaa 80% ja sit pennit jaetaan kavereiden kesken. Pääasia mulle on kuitenkin se että niistä heisteistä tehdään hauskoja ja joka vaatii ryhmätyötä, eikä niin että kävellään pankkiin, vähään niiku nykyään siwaan ja osotetaan aseella kassaneitiä joka sit lykkää massit kassiin.

Miten mulla on sellanen muistikuva, että silloin joskus julkaisun aikoihin (ps3 version siis) olis puhuttu noista heisteistä niin, että tapahtuisivat freemodessa eikä erillisinä tehtävinä, ja näin ollen ketä tahansa joka vaan on serverillä voisi liittyä niihin, joko yrittämällä estää sen ryöstön tai auttamalla siinä..

Rockstar kun on pelko perseessä nerffannut jo niitä olemassa olevia tehtävien rahasummia. Esim kisoista nykyään saa semmosia pennejä että rahan takia niitä ei ainakaa kannata ajaa, sen lisäksi kaikista tehtävistä on poistettu se replay. Rahan tekeminen on siis nykyään todella hidasta touhua että joutuu säästää pitkään jos jotain suurempia ostoksia halua tehdä.

Miten määritellään rahan saamisen hitaus? Itse saan keskimäärin kahdessa tunnissa 100 000$ ajamalla kilpaa ja välillä myyn auton. Jos tekee jotain tuottoisampaa niin saa saman summan n.tunnissa, mutta se sitten vaatii niiden tuottoisien tehtävien grindaamista tai kisoja joista saa jatkuvasti 7000-10 000$.

Edes tuo oma tienesti ei ole minusta mitenkään hidasta. Olen suorastaan ihmetellyt kun sanotaan ettei mistään tienaa mitään ja monesta parin kierroksen kisastakin on tullut jo n.4000$ vaikka olen ajanut jonkun kanssa vain kahdestaan ja kisa on kestänyt nelisen minuuttia. Sitten jos vedetään dipping in kisassa pari kierrosta ja on vaikka 8 kuskia ja voitat niin tulee jo n.10 000$.

Miten määritellään rahan saamisen hitaus? Itse saan keskimäärin kahdessa tunnissa 100 000$ ajamalla kilpaa ja välillä myyn auton. Jos tekee jotain tuottoisampaa niin saa saman summan n.tunnissa, mutta se sitten vaatii niiden tuottoisien tehtävien grindaamista tai kisoja joista saa jatkuvasti 7000-10 000$.

Edes tuo oma tienesti ei ole minusta mitenkään hidasta. Olen suorastaan ihmetellyt kun sanotaan ettei mistään tienaa mitään ja monesta parin kierroksen kisastakin on tullut jo n.4000$ vaikka olen ajanut jonkun kanssa vain kahdestaan ja kisa on kestänyt nelisen minuuttia. Sitten jos vedetään dipping in kisassa pari kierrosta ja on vaikka 8 kuskia ja voitat niin tulee jo n.10 000$.

Joo, kyllä nyt grindaamalla saaki noita pennejä kasaan. Mutta kun vertaa silloin miten ennen oli asiat, josta sai parin tunnin kisaamisella semmoset 300k sekä joistain tehtävistä semmoset 25k niin on toi nyt aika paljon hitaampaa touhua.

Ottaen huomioon vielä se asia että kaikki asiat ovat hieman ylihinnotettuja, käyt kerran pari customissa vaihtamassa väriä ja kokeilet muutamat vanteet nii se 100k on kun pikku pierasu, vielä kun haluaa supereita ja sport classikoita talliin, siinä on sit aika monta tuntia grindaattava. Pari tuntia 100k eteen hommia-->tuhlaat sen minuutissa. On toi suhteessa aika köyhää. Kyl toi ihan ok nykyään on jos et vaa ostelee mitään ja pistät säästön vaan, on mullaki nyt jo yli 5 miljoonaa säästettynä, siinä on ne bonus rahat mukaan luettuna.

Säästän sen takia reilusti nyt, kun tarkoitus ois sit vaan olla eikä tartte aina vaan murehtia ku nyt meni taas se 100k vanteisiin. Sen lisäks jos halua vielä ostaa niitä pegasus vempeleitä, on jopa toi 5 miljoonaa pikku pierasu.

Kun noiden rahojen eteen tosiaan pitää tehdä hommia, huomaa äkkiä pihiyden iskevän. Tulee mietittyä tarkkaan hankinnat. Pitkään mietin, sijoitanko Besraan vai hyökkäyskopteriin, ja lopulta ostin Besran. Vaikka aseeton on, niin en katunut. On niin ketterä kone.
Tuossa yllä tulikin jo, mutta sanokaa, mihin te käytätte noita hiellä, verellä ja kyyneleillä ansaittuja dollareitanne? Hankintasuosituksia, kiitos. :)

En usko että vähentäisi rahan ostoa jos tehtäisiin semmoinen systeemi että palkkion saa vain kerran viikossa, niinkuin Destinyn Raidissa.

No tällä tavalla se toimisi kyllä ja minusta palkkio voisi olla vaikka 200K. Kerran viikossa jaksaisi tehdä jo 2 tunnin missioninkin kevyesti :rolleyes:

Autojen hinnatkin on ihan mitä sattuu, saat halvan hyvän Rebelin 3K$:lla ja sitten kun vertaat sitä johonkin toiseen maasturiin, vaikka ruosteettomaan Rebeliin niin hintaero on ihan järkyttävä.
Superautot on kohtuu oikean hintaisia.

Kaikki nuo tuunausosat taas, esim. GT Wing vaikka FUTOon, mitä se maksaa, saatanasti enemmän kuin oikeasti, saatika jotkut vanteet melkein 20K$.
Maalaustyö saattaa maksaa oikeastikin jonkun 12K$ että sitä en ihmettele että on kallis

Vaatteista täällä olikin jo puhetta ja olen samaa mieltä, missä on jengiliivit yms.?

Lisäksi peliin pitäs saada noihin autotalleihin moottoripyöriä 20/talli jos sinne kerran mahtuu 10 autoa. Mopot vie vähemmän tilaa :D
Tai edes itse liikuttaa autoja ilman "parkkiruutuja". Niitä saisi tunkea sinne niin paljon kun saa mahtumaan.

Säästelen hyökkäyskopteria varten. Mutta kaikki aseistus mitä on ostettua saanut ja muutama auto. Mm zentorno löytyy. Niihin modauksiin saa äkkiä rahat kulumaan.

Itsekkin olen ihmetellyt tuon rahan määrää deathmatseissa ja kisoissa, matseissa vkl:na voittaja joukkue sai per matsi 12-15k, siitä 6 pelin voittoputki tuntiin ja voi naureskella matkalla pankkiin:D, ja myös rp pointsien määrä hämmästyttää, kun PS3:lla homma vähän tyssäsi kun en saanut nostettua leveliä, mutta nyt, reilu viikon pelannut (kiitos netanttilan..) olen noussut 42-> 48, en tiedä, voi olla et tuntuu itsestäni huikealta.

Kun noiden rahojen eteen tosiaan pitää tehdä hommia, huomaa äkkiä pihiyden iskevän.

Itse myin jesterin pois jotta sain autoihin neonit ja pidettyä tilin saldon vielä neljän miljoonan paremmalla puolella :D Toimisikohan tuo tosielämässäkin noin, että kun rahaa on miljoonia niin ei tule ostettua mitään kun tilin saldo näyttää niin kivalta.

Tosin nyt kun on sillä uudella muskelilla (joku duke tai jtn) ajellut yksinpelissä niin tekisi mieli ostaa se onlinessa myös jos statsit vaan on kohtuulliset. Paras se ei varmaan ole, mutta olen minä tuolla nykyisellä sabre turbollakin jättänyt monet gauntletit ja muut kun osaan käyttää jarruja. Varsinkin sateella saa ajella rauhassa parin ekan mutkan jälkeen.

Sama homma.. Mites tuota buzzardiahan pystyy käyttämään tehtävissä senku soittaa jollekkin? Eihän se toki kaikissa tehtävissä ole se järkevin vaihtoehto mutta ohase lysti vehje.

Joo pitää soittaa sinne samaan mistä kaikki muutkin kulkuneuvot saa alle ja Buzzard ilmestyy lähimmälle helikopterialustalle. (nyt tuli muistikatkos, mikä service se nyt oli)

On muuten aivan ehdoton hankinta, itse olen onlinessa lennellyt tuolla vaikka kuinka paljon. Harmi vaan että nykyään se näkyy kartassa kun joku lentää heloikopterilla, joten se ilo on vähäistä sen takia. Ennen oli kiva yllättää vihut sillä kun ne tienneet että millä tullaan vastaan. Etenkin jos oli bounty päällä. Sama homma on tankin kanssa, mutta nuo kaksi kannattaa hankkia, niille on käyttöä useimmiten.

Eipä tuolla buzzardilla oikein nykyään tee tehtävissä mitään kun yleeensäkin jos pitää joku tavara toimittaa perille, niin se pitää ottaa ensin siltä tyypiltä joka yleensä on jossain ajoneuvossa, esim. rooftop rumbessa ennen voi vain tappaa vihut, napata laukku ja lentää perille, helppo homma. Nykyään se laukku karkaa vihulaisen kanssa autolla ja autoa ei saa räjäyttää joten autolla perässä on helpompi saada se laukku...

Joo pitää soittaa sinne samaan mistä kaikki muutkin kulkuneuvot saa alle ja Buzzard ilmestyy lähimmälle helikopterialustalle. (nyt tuli muistikatkos, mikä service se nyt oli)

On muuten aivan ehdoton hankinta, itse olen onlinessa lennellyt tuolla vaikka kuinka paljon. Harmi vaan että nykyään se näkyy kartassa kun joku lentää heloikopterilla, joten se ilo on vähäistä sen takia. Ennen oli kiva yllättää vihut sillä kun ne tienneet että millä tullaan vastaan. Etenkin jos oli bounty päällä. Sama homma on tankin kanssa, mutta nuo kaksi kannattaa hankkia, niille on käyttöä useimmiten.

Eipä tuolla buzzardilla oikein nykyään tee tehtävissä mitään kun yleeensäkin jos pitää joku tavara toimittaa perille, niin se pitää ottaa ensin siltä tyypiltä joka yleensä on jossain ajoneuvossa, esim. rooftop rumbessa ennen voi vain tappaa vihut, napata laukku ja lentää perille, helppo homma. Nykyään se laukku karkaa vihulaisen kanssa autolla ja autoa ei saa räjäyttää joten autolla perässä on helpompi saada se laukku...

Joo voihan se olla että käyttöä ei hirviästi tuu, mutta kun kerran ollaan miljoona jo säästetty niin samakait se on tuo vajaa miljoona vielä säästää. Eipä nuihin autoihinkaan viitti enää paljoo rahaa kuluttaa kun tallista löytyy monenlaista vehjettä, paitsi ei zentornoa:rolleyes:

Tuli se duke ostettua ja siinä olikin vakiona statsit aika samaa tasoa dominatorin ja gauntletin kanssa joka oli kiva ylläri. Täysin viritettynä liikahtaa kyllä ihan mukavan pirteästi ja tiessäkin se pysyy kohtuu kiltisti. Eipä sillä tänään päässyt vielä yhtään kisaa ajamaan kun kaikki oli lähinnä superia tai sporttia ja koska nykyään on paljon nyyppiä liikenteessä niin ei pahemmin saanut edes custom autoja käyttää. Se on kyllä kivaa kun ei tarvitse enää joka startissa kuunnella sitä melodia torvien sekamelskaa kun uusilla pelaajilla on ollut parempiakin rahan käytön kohteita.
Itseasiassa havahduin tuohon viime viikolla vasta joku ilta kun tajusin, että starteissa taisi olla oudon hiljaista.

Kyse eräästä Trophystä, älä avaa jos et halua tietää nistä:

Onko tuo trophy 15 tuntia pelin vai oikeeta aikaa? Online ja offline vissiin käy molemmat mukaan? Koko pelin vika piilotettu trophy...

Saakos noita kaikkia muskeli autoja kaupasta?, aivan kun en olisi ollut näkeväni kaikkia mitä liikenteessä näkyy?

Saakos noita kaikkia muskeli autoja kaupasta?, aivan kun en olisi ollut näkeväni kaikkia mitä liikenteessä näkyy?

Jotakuinkin puolet autoista ei ole kaupassa, myöskään noista muskeliautoista ei ole kaikki. Mutta itse en myöskään ole törmännyt onlinessa kadulla siihen Blista compactiin, joutuuko sen nyt ostamaan, kauhea hintakin 42K$ :D

Ok, mut kyllä tää, mikä prkl karin vai mikä se auto on joka näyttää omasta mielestä ihan dx corollalta taikka vanhalta Nissanilta, ni on kyl komee kun tuunaa ja kyllä perse irtop muuten tiestä:D

Kyse eräästä Trophystä, älä avaa jos et halua tietää nistä:

Onko tuo trophy 15 tuntia pelin vai oikeeta aikaa? Online ja offline vissiin käy molemmat mukaan? Koko pelin vika piilotettu trophy...
Jälkimmäinen vaihtoehto ja kyllä siihen vissii kummatkin käy

Jotakuinkin puolet autoista ei ole kaupassa, myöskään noista muskeliautoista ei ole kaikki. Mutta itse en myöskään ole törmännyt onlinessa kadulla siihen Blista compactiin, joutuuko sen nyt ostamaan, kauhea hintakin 42K$ :D
Mitään näistä uusista autoista ei löydy kadulta, koska kyseessä on DLC auto

Nyppii PS4-versiossa puhelimen käyttö. Muistaakseni se ei ollut näin takkuista PS3:lla, vai liekö aika kullannut muistot? Nyt kun painaa puhelimen auki, saa odottaa useita sekunteja että se oikeasti aukeaa. Samoin useamman kerran jo yrittänyt ottaa asetta esille kun joku kanssapelaaja tullut päättämään mun päivät, niin mitään ei tapahdu! Vähän ennen kun saan muutaman sekunnin päästä kuulasta klyyvariin puhelin soi ja joku Ron tai muu valopää soittaa todennäköisesti taas vaan avautuakseen kun mua ei oo näkyny! Eli se saapuva puhelu on jumittanu aseetkin. Ihan ku tossa olis joku bugi.

Muutenki ärsyttää ku puhelin pirisee välillä koko ajan. Äänettömälle sen jo sain, mutta saako sen jotenki pois päältä kokonaan, ettei sulle voi soittaa?

Kyllä mulla toimii luuri kuten ennenkin. Aina siinä on täytynyt hetki odottaa kun ottaa luurin esille ennen kuin voi valikoita selata, mutta ei kyllä sekunneista puhuta. Alle sekunti lähinnä. Mulla on jo refleksinä painaa ympyrää heti kun se luuri alkaa soimaan koska kenelläkään ei koskaan ole muuta asiaa kuin valittaa ettei meikäläistä ole näkynyt. Publalla Lester vissiin antaa välillä jonkun murhan kohteen, mutta invite onlyssa ei tunnu tulevan noita ollenkaan joten voi huoletta painaa punaista luuria aina.

Ylös Bottom