Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Taisi jollain käydä egon päälle äsken. Jätkällä yli 1200 voittoa ja n.800 häviötä. Ensin voitin double parking kisan monella sekunnilla. Seuraavaksi dockyard ja mun nopein kierros oli n.10 sekuntia parempi mitä tuon ja ääneen jo mietein, että mistä ne voitot on oikein tulleet. No seuraavan kisan aulassa lensin free roamiin ja ajattelin, että kai se joku random verkkovirhe vaan oli ja heti ilmestyi luuriin invite takaisin joten joinasin ja välittömästi "you have been kicked" :D

Niin ja mitä tuohon ylempään tulee niin minusta se on ihan eri juttu vaikka tehdä jotain festari reissuja ja fiilistellä porukalla tai ajella yhdessä ja vaikka järjestää niitä jengien välisiä taisteluja koska nehän ei sinänsä eroa perus klaani toiminnasta mitenkään. Mutta se, että ihan julkisesti otetaan ja julkaistaan niitä "näin käy kun vittuilet meille" kuvia kymmeniä yhden päivän aikana on suorastaan jo lapsellista (ja kai suurin osa niistä jotain 12 vuotiaita onkin) tai jos joku ei suostu 1vs1 deathmatchiin niin heti kuva jossa haukutaan raukkikseksi.

Kuuluvat siis selkeästi oikean MC maailman tyyliin eli sieltä mallia otettu myös koska oleellinen tapa dissata eri biker ryhmien jäseniä ja reaalimaailmassa liittyvät siis myös reviirin hallintaan/laajentamiseen. Onhan noilla bloods ja crips jengeilläkin käsimerkit ja seinätagit, joissa dissataan toisia ja esim. seinämerkeissä on koodeina noita tappojakin. Näitäkin esim. sitten nuoret peesaavat gtan crew toiminnassa ja kyseenalaistaisinkin näiden "roolimallien" oikeassa elämässä tapahtuvaa toimintaa, jonka nuoriso oppii median ja pahimmillaan kotikortteleidensa esim. seiniltä lukien.

Samalta pohjaltahan muukin gtan realistisuus ponnistaa eli nykyajan yhteiskunnan realismista. Tolta pohjaltahan voisi moralisoida peliteollisuuttakin joka piittaamattomien/vastuuttomien vanhempien myötävaikutuksella opettaa 6 vuotiaista ja varmaan nuoremmistakin lähtien aseen suuntaamista toista ihmistä kohti, game or not.

edit : ja noilla esimerkeillä puolustin juurikin jengien erimuotoisuutta ja niiden tuomaa lisää/rikkautta itse pelimaailmaan, jota vielä tähdensinkin tuolla antaa kaikkien kukkien kukkia "fraasilla". Noissa valtavissa 500+ MCssä tuskinmitään hierarkiaa normipäivänä näkeekään ja pelaajilla samaa hauskaa kuin missä tahansa muussakin crewssa+ tuo yhdessä muodostelmassa ajaminen.

edit": itsekin kuvannut järkkärillä lähes koko elämäni murkusta lähtien ja myöskin käyn scssä paljon juuri kuvien takia. Siellä myös noita nähnyt ja ainoastaan huvittanut huomatessani moisen esikuviensa tyylin kopioinnin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tässä pari kuvaani tuosta yhteiskuntarealismista, joista nostan hattua Rockstar:ille :

0_0.jpg

0_0.jpg

Nyt alkoi oikeasti häiritsemään tuo potkujen saaminen. Kun joinaa johonkin ja potkitaan pois niin siitähän tulee aina ilmoitus, mutta entäs sitten kun ollaan se eka kisa ajettu ja odotellaan seuraavan kisan aulassa ja lennät free roamiin? Peli ei anna mitään virhe ilmoitusta eikä myöskään tule kick ilmoitusta.
Jos olen aina saanut monoa kun noin on käynyt niin sitten sitä kenkää on tullut satoja kertoja. Äsken taas ajoin kolme kisaa samassa porukassa. Sama tyyppi voitti kaksi ekaa ja minä kolmannen alle sekunnin erolla. Neljännen kisan alussa host vaihtui ja hetken se sääteli asetuksia ja sitten lensin free roamiin.

Äsken sama homma kun voitin hostin alle kahden sekunnin erolla kun vedettiin viisi kierrosta criminal recordsia. Koko kickaamisen saisi ottaa pois pelistä kun tuntuu, että niitä väärään suuntaan kiertäjiä ja muita ei koskaan kukaan potki pois, mutta osaappa ajaa niin heti saat kenkää. Tai sitten voitaisiin tehdä siitä äänestys pohjainen niin olisi edes joku järki.

Nyt alkoi oikeasti häiritsemään tuo potkujen saaminen. Kun joinaa johonkin ja potkitaan pois niin siitähän tulee aina ilmoitus, mutta entäs sitten kun ollaan se eka kisa ajettu ja odotellaan seuraavan kisan aulassa ja lennät free roamiin? Peli ei anna mitään virhe ilmoitusta eikä myöskään tule kick ilmoitusta.
Jos olen aina saanut monoa kun noin on käynyt niin sitten sitä kenkää on tullut satoja kertoja. Äsken taas ajoin kolme kisaa samassa porukassa. Sama tyyppi voitti kaksi ekaa ja minä kolmannen alle sekunnin erolla. Neljännen kisan alussa host vaihtui ja hetken se sääteli asetuksia ja sitten lensin free roamiin.

Äsken sama homma kun voitin hostin alle kahden sekunnin erolla kun vedettiin viisi kierrosta criminal recordsia. Koko kickaamisen saisi ottaa pois pelistä kun tuntuu, että niitä väärään suuntaan kiertäjiä ja muita ei koskaan kukaan potki pois, mutta osaappa ajaa niin heti saat kenkää. Tai sitten voitaisiin tehdä siitä äänestys pohjainen niin olisi edes joku järki.

Tästähän itsekin rutisin aiemmin, kun sanoin sen turhaan aiheuttavan trafiikkia näin syöden pelin sisäisiä yhteysresusseja ihan turhaan, kun käsittääkseni tuo matchmaking open/closed, jonka host voi jo alunperin valita, tarkoittaa sitä että joko samantasoiset ( rank ) tai kaikki pelaajat voivat joinata.

P.S. Mua voi kutsua nimellä "Ghost" jos ei halua tuota siteeraamista käyttää. Olis kotosempaa, kuin tuo "ylempänä", joka vähän persoonaton. :D

ja nyt omakin kone tulille.Pelle sai innostumaan noilla ajopuheillaan.

edit : itse kylläkin tulkinnut välistä ilman ilmoitusta putoamiset yhteysvirheiksi, joista peli kyllä joskus antaa ilmoituksen, jos se johtaa esim. eri sessioon putoamiseen, muttei aina mielestäni, jos esim. palaan kämppääni, joka mulla siis spawnaus osoitteena.

Ei ole noita potkimisongelmia kun taaskin monta hyvää racen kautta tullutta kaveria onlinessa. Nytkin erään aussikimman kanssa vuorotellen hostattiin ja kisoissa slipstriimattiin vuorovedoilla muilta karkuun. Voitot tasan molemmille. Näin sen pitääkin mennä. Potkijat potkikoon vaikka palloa mun puolesta, :D

edit : itse kylläkin tulkinnut välistä ilman ilmoitusta putoamiset yhteysvirheiksi, joista peli kyllä joskus antaa ilmoituksen, jos se johtaa esim. eri sessioon putoamiseen, muttei aina mielestäni, jos esim. palaan kämppääni, joka mulla siis spawnaus osoitteena.

Noin minäkin olen ajatellut, mutta tänään aloin epäilemään sen jälkeen kun koitin takaisin joinata ja heti tuli monoa. Nuo siis olleet sellaisia, että free modeen jouduttuaan ollaan siinä kisan aloitus paikan vieressä. En myöskään ole koskaan nähnyt "you have been kicked" ilmoitusta jos ollaan edes yksi kisa ajettu.

Sähän voit tuota testata jos viitsit kun sulla on niitä vakio tyyppejä joiden kanssa ajat. Ajakaa vaikka yksi kisa ja seuraavan kisan aulassa pyydät potkimaan sut pihalle niin näkee tuleeko siitä tuossa vaiheessa mitään ilmoitusta. Jos ei tule niin sitten ollaan varmaan molemmat saatu enemmän monoa mitä luultiinkaan :D

Edit: No nyt on osattu yhdistää bullet art hienoon kuvaan. Tuossa olisi kyllä voittaja ainesta kun nyt on vloppuna taas kuva kilpailu josta voi voittaa miljoonan.

0DHwMY6h8EGijTmf6FCyFw_0_0.jpg

Noin minäkin olen ajatellut, mutta tänään aloin epäilemään sen jälkeen kun koitin takaisin joinata ja heti tuli monoa. Nuo siis olleet sellaisia, että free modeen jouduttuaan ollaan siinä kisan aloitus paikan vieressä. En myöskään ole koskaan nähnyt "you have been kicked" ilmoitusta jos ollaan edes yksi kisa ajettu.

Sähän voit tuota testata jos viitsit kun sulla on niitä vakio tyyppejä joiden kanssa ajat. Ajakaa vaikka yksi kisa ja seuraavan kisan aulassa pyydät potkimaan sut pihalle niin näkee tuleeko siitä tuossa vaiheessa mitään ilmoitusta. Jos ei tule niin sitten ollaan varmaan molemmat saatu enemmän monoa mitä luultiinkaan :D

Edit: No nyt on osattu yhdistää bullet art hienoon kuvaan. Tuossa olisi kyllä voittaja ainesta kun nyt on vloppuna taas kuva kilpailu josta voi voittaa miljoonan.

0DHwMY6h8EGijTmf6FCyFw_0_0.jpg

Hieno kuva.Joo ei pysty ihan vielä kun muut katos ja toi aussi kimma lähti tekeen heisteja.Yritän myöhemmin.

Nyt löyty tatsi tohon stirling gt ajoon. Uskomattoman hyvä ajaa kun pääs rauhassa vetään kukkuloilla serpentiini rataa. Kierros aika oli ekalta 03:03.382 ja kakkosen stingerillä 04.01.449 eikä kahden kierroksen kisassa päässyt siis maaliin. Pyysi kyllä seuraavaankin kisaan viestillä sports classicin.Otin kyllä nikonilla kuvankin tosta saldosta mutta se pitäis pienentää niin taas laiskuus vei voiton.

Pitihän noista "lentokoneistakin" sit vielä kuva ottaa:

0_0.jpg

edit: 4 kertaa joutu kylläkin käynnistään pelin uudestaan, kun ei joinannut eli failed, mutta noilla 2Xrp tuli äkkiä toi rank 300 täyteen niin ei kylläkään harmittaneet noikaan.

Ja nyt kyllä FIN-HUN fudista kattoon. Ihan must.

edit 2 : ei kyllä sut on potkaistu ulos. Ei aina ilmoita. Johtuisko jotenkin siitä että potkivat ennen kun pääset aulaan. Nehän näkee sun tulon ennen sun sinne pääsyä. Näin mä oon siis tuon ainakin fiilis pohjalta olettanut.

Jotkuthan sanoo, ettei sellaisia kuin sattumat ole olemassakaan. "You have been kicked" :D

Tohon pelikameraan pitäis saada muistikortti. Mulla yli 300 kuvaa tallennettu koneelle, ennen galleriasta poistoa.

Taas serpentiini rataa hostatessa Z-Typet jäi yli 20 sekkaa ja 7:stä pääsi maaliin minä ja kaksi muuta Ja nää siis n. 150 rank osastoa Kaksi poistui kesken kisan. Itse siis stirling gt:llä eli näin kun hostais tuhat kertaa, niin johan voitot kasvais kovalla prosentilla. Näinkö niitä 2000 voittoo ja 800 häviötä tehtaillaan ?? :D

Tossa vielä kuva tuosta punaisesta liidokista, jota oli joku peukuttanutkin SCssä'

Ja "tajusin" pelle ton played creations platinum awardsin. En tiedä vaan paljon vaatii noita omiin ratoihin osallistujia, jos sitä meinaa. Valaiskaa viisaat, jos tiedätte tuon kriteerit

0_0.jpg

Menin vaihtaan high end luukun pienempään 6 auton talliin ja kämpässä oli 4 autoo ja 1 mopo. Nyt meni katoon mopo jonnekin? On kyllä vammasta.. Kai sen takasi saa sitte taa kun ostais isomman luukun tai ainaki joskus näin.. Vtuttaa ku kumminki tonne talliin pitäs 6 mennä nii kadottelee vehkeitä tollain..

Menin vaihtaan high end luukun pienempään 6 auton talliin ja kämpässä oli 4 autoo ja 1 mopo. Nyt meni katoon mopo jonnekin? On kyllä vammasta.. Kai sen takasi saa sitte taa kun ostais isomman luukun tai ainaki joskus näin.. Vtuttaa ku kumminki tonne talliin pitäs 6 mennä nii kadottelee vehkeitä tollain..

Tarkistit varmaan vakuutusyhtiöön soittamalla. Spawnaa toi viimeksi käytetty laite ulos nykyään ja saattaa jossain aktiviteetissa mennä ilmoitus laitteen tuhoamisesta ohi.

Törmäsin Long Haul 2sen pohjalta tehtyyn rataan, jonka nimi oli "modded race snow+god mode". Kuvaus: "Snow, stun guns; tow trucks on second playing. VOTE REPLAY".

Onko toi nyt sitten joku trolli kun ei tokalla kerralla ( peräkkäisenä ) mitään lunta ollut eikä noita muitakaan, vai pitääkö tuo hostata esim. gta modena ?? Itse kun pidän lumesta ajoalustana, niin ois hyvä löytää kisa, jossa lumi on alustana. Bookmarkkasin radan ja olisi siis hyvä saada selville onko tuossa lumi mahdollinen. Laitoin kyllä kyselyn tekijälle, mutta noi harvemmin vastailee.

Jos sitä lunta olis.. niin kyllä se siellä heti olis. Eli ihan selvä trolli siis...

Jos sitä lunta olis.. niin kyllä se siellä heti olis. Eli ihan selvä trolli siis...

Tota ihmettelin myös, mutta kun ei noista modaajista tiedä mihin pystyvät. Mikä ihmeen pointti moisessa sitten on ?? Saavatko mammalta enemmän karkkia jos paljon rataa hostattu/ ajettu. Luulis myös mahdollisen bad poolin iskevän jos tuosta useampi raportoi. Ei ymmärrä. Pitäköön tunkkinsa. Tyypin gamertag : LocusHunter138.

edit : itse sain eilen kolme viestiä, joissa randomit kyselivät olenko modaaja. Ja kun sanoin etten ole, niin kysyivät että miten helvtssä olen rankin nostanut noin korkeeksi.

Ei siitä badsporttia saa. Eihän tuo ole tehnyt mitään värää, sillä kisan kuvaukseenhan voi periaatteessa kirjoittaa mitä vaan.. Ajokertoja sille omalle radalle tuolla vaan saalistellaan...

Ei siitä badsporttia saa. Eihän tuo ole tehnyt mitään värää, sillä kisan kuvaukseenhan voi periaatteessa kirjoittaa mitä vaan.. Ajokertoja sille omalle radalle tuolla vaan saalistellaan...

Ja tuota "played creations platinum awardiiako" sillä sit halutaan ?? Typerä konsti kun tulee suht helposti muutenkin. Itelle tuli ainakin jollain viidelsadalla osallistujalla vai meneekö sitten hostaus kertojen mukaan. Tosta lumesta huutelin supportille, kun jouluna oli vaan yhtenä päivänä. Sanoivat että tulee lisää ja joo, uudenvuodenaattona toinen vrk. Ehdotin siis niile että olis radan säävalikossa vaihtoehtona.

edit: piti oikein tarkistaa ja itsellä 532 osallistujaa. Award tuli siis eilen eli taitaa juurikin olla tuo 500 rajana. ( 12 eri rataa )

edit2 : joo voi kirjoittaa mitä vaan. Kirosanatkin voi kiertää vaihtamalla vaikka I kirjaimen numeroon 1 tai tehdä putler moran kisan ryssien kiusaksi, mutta joku raja kai valehtelussa ja mauttomuuksissakin ainakin oman moraalin puitteissa menee. Yksi oma rata on nimeltään SH#T HAPPENS !!, joka on siis ihan eri asia kuin tuollainen kusetus.

Veikkaan, että pärrä on "varastossa". Tosin jos nuo viisi ajoneuvoa oli vanhassa kämpässä tallin viidessä ekassa paikassa niin kaikkien olisi pitänyt siirtyä. Koita kuitenkin soittaa mekaanikolle ja pyydä tuomaan auto sieltä uudesta kämpästä niin listassa voi sen pärrän kohdalla lukea "in storage" joten tilaat sen ajat talliin.

Olin kämpässäni aikomuksena joinata kisaan, kun ruutu pimeni ja yllättäin ekaa kertaa mulle sattui niin että peli lähti käynnistämään itseään uudestaan. Herjas että pitää vaihtaa tallennuspaikka ( storage device ), muttei tarjonnut siihen ainakaan suoraa mahdollisuutta. Tuon jälkeen peli toimii normaalisti, mutta pitäisikö tuo nyt sitten jotenkin huomioida, jottei tallennuksia katoa ??

Ainakin ps4 versio voi tehdä joskus sen, että alkaakin lataamaan sitä yksinpelin prologue osiota vaikka peli on pelattu läpi joten olisikohan tuo joku vastaava bugi. Minulle kävi eilen tuo ja peli alkoi yhtäkkiä lataamaan sitä prologue kohtausta vaikka olin michaelin kämpässä. Suljin vaan pelin ja käynnistin uudestaan niin homma toimi. Hyvähän kaikki tärkeät savet on ottaa talteen vaikka usb tikulle ja/tai uppia pilveen myös. Onlinen tallennuksia ei voi ottaa talteen kun kaikki on vain rockstarin servuilla.

Ainakin ps4 versio voi tehdä joskus sen, että alkaakin lataamaan sitä yksinpelin prologue osiota vaikka peli on pelattu läpi joten olisikohan tuo joku vastaava bugi. Minulle kävi eilen tuo ja peli alkoi yhtäkkiä lataamaan sitä prologue kohtausta vaikka olin michaelin kämpässä. Suljin vaan pelin ja käynnistin uudestaan niin homma toimi. Hyvähän kaikki tärkeät savet on ottaa talteen vaikka usb tikulle ja/tai uppia pilveen myös. Onlinen tallennuksia ei voi ottaa talteen kun kaikki on vain rockstarin servuilla.

Ok. Tää siis käynnisti koko pelin uudestaan, mutta kaikki tallessa eli rahat, rp:eet ym, joten ei liene syytä huolestua. Ihmetytti muutenkin tuollainen että pyytää käyttäjää tekemään jotain, muttei tarjoa suoraa mahdollisuutta.
On kyllä hyvä kisata, kun 2xrp pitää porukat kasassa. Siis nekin jotka saavat dnf koko ajan. Odotellut välillä maalin edessä että pääsisivät maaliin saakka. Kakkosen tullessa on sitten ajanut edeltä maaliin. Ja kun noita aika parannuksiakin tulee muutenkin enää harvoin, niin ei tarvii niistä stressaa. Noilla uusilla autoilla ( osiris ja stirling ) niitäkin aina yrittää muista välittämättä. :D

edit: jaa eihän tosta mitään hyötyä kun voittaja ei tuota ratkaise kun enemmän kuin kaksi ajajaa. hölmö minä.

edit2 : jaa oisko tosiaan tarkoittanut yksinpeliä, jossa menossa jo toinen pelikerta eikä tuolla ole väliä.

Ja kun noita aika parannuksiakin tulee muutenkin enää harvoin, niin ei tarvii niistä stressaa. Noilla uusilla autoilla ( osiris ja stirling ) niitäkin aina yrittää muista välittämättä. :D

Itse en edes tiedä koska parannan aikaani, mutta tänään huomasin kyllä gone fishin radassa, että ei se ennen noin hyvin ole mennyt ja kyllähän se aika parani pari sekuntia ja sijoitus listoilla 87 > 32. Tuo siis non contact puolella kun sillä on oma lista. Alkoi äsken kiinnostamaan enemmänkin ja selasin sellaisia kisoja läpi social clubista jotka yleensä on tuntunut menevän ihan hyvin.

Power trip "race" sija 47
Power trip "non contact" sija 28
By the side of the bay "non contact" sija 96
Turn the tide "race" sija 117
Turn the tide "non contact" sija 7
Field trip kaksi kierrosta "race" sija 64

Tajusin juuri, että kaikki parhaat ajat on point to point kisoista moottoripyörällä ja minä kun olen aina luullut etten ole mitenkään hyvä niillä koska en uskalla keulia aina kun se hiemankin olisi mahdollista.
Auto kisoissa tuntuu olevan jo hyvin jos olen alle tuhannen parhaan joukossa.

Tänäänkin tuli taas kylmää kyytiä vaikka kivaa olikin ja uskomaton tuuri. Aamulla peli päälle ennen yhdeksää ja yhden auton kävin myymässä ja ostamassa uusia vaatteita koska niitä ei tytöllä ole koskaan tarpeeksi. Sitten pause valikosta join race ja saman hostin kanssa ajamista n.klo 14 asti ja kaikki kisat non-contact / traffic off. Pikku miinuksena taisin voittaa jopa neljä auto kisaa ja kaksi tai kolme pärrä kisaa ja usein jo totesin ettei se tyyppi ole edes ihminen :D
Ei vaan voi tajuta miten jotkut vetää niin kovaa rataa ympäri ja tuo ei edes käyttänyt niitä jalkakäytäviä boostaamiseen.

Ylös Bottom