Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mihin piuhalliset kuulokkeet kytketään? Edelleen ohjaimeen? Mites kun on move-kapulat käytössä?
Mihin piuhalliset kuulokkeet kytketään? Edelleen ohjaimeen? Mites kun on move-kapulat käytössä?
Jos kokee langattomat kuulokkeet tuossa kohtaa sitä 3D-audiota paremmaksi ratkaisuksi, niin antaa mennä vaan. Mutta olen itse kuitenkin sitä mieltä, että se äänimaailma on niin tärkeä osa VR-immersiota, ettei sitä ihan kevyin perustein kannata lähteä särkemään.Onkos tässä edes järkevää käyttää muuta kuin piuhallista kuuloketta jos kerta se 3d äänen prosessointi on siinä ulkoisessa boxissa?
Virallinen FAQ:
Q: Is PS VR safe for my eyes?
Yes. But as with all display devices (TVs, mobile phones, tablets, etc), we recommend taking 15 minute breaks every hour.
Aika rohkea lausunto ottaen huomioon, että ei ole olemassa YHTÄÄN AINUTTA pitkän aikavälin tutkimusta, joka tukisi tai kiistäisi kyseisen väitteen.
Mihin tämä väittämä perustuu? Linkki.
Jos kokee langattomat kuulokkeet tuossa kohtaa sitä 3D-audiota paremmaksi ratkaisuksi, niin antaa mennä vaan. Mutta olen itse kuitenkin sitä mieltä, että se äänimaailma on niin tärkeä osa VR-immersiota, ettei sitä ihan kevyin perustein kannata lähteä särkemään.
Kyllähän noita Sonyn tähänastisia langattomia stereokuulokkeita (Pulse, SWH 2.0/Gold) on voinut myös piuhalla käyttää. Sopiva kaapeli tulee kuulokkeiden mukana, ja tuleva Platinum-mallikaan ei tuohon tehne poikkeusta.Eli Sonyn omilla langattomilla ei tee tämän kypärän kanssa mitään jos haluaa parhaan kokemuksen? Tuntuu pakitukselta kun nyt sitten pitää ostaa uudet langalliset psvr:ää varten.
Olisiko niissä uusissa piakkoin julkastavissa Sonyn kuulokkeissa myös johtoliitäntä mahdollinen tätä psvr:ää ajatellen?
Vähän yli viikko aikaa kun laitteita alkaa saada kaupasta ja mitään ei ole Sonylta kuulunut että tulisi mitään julkisia esittelyitä... ei luulisi olevan kummonen panostus mutta ei näytä onnistuvan.
Mihin tämä väittämä perustuu? Linkki.
Miten Sony voi sanoa, ettei heidän VR-laitteensa vahingoita silmiä, jos siitä ei ole olemassa pitkäaikaiseen käyttöön perustuvaa, riippumatonta tutkimustietoa? Miten sitä tietoa edes voisi olla, jos laite on ollut kuluttajille myytävässä muodossaan vain näin vähän aikaa?
Voiko tämä pitää paikkaansa? Aivan uskomaton typeryys käynyt suunnittelussa jos näin.
http://tekniikanmaailma.fi/elektron...ulkeisia-tiedossa/?shared=702330-efa5c7f6-500
Ei auta edes PS4 Pro. HDR-signaali ei mene tuosta Processing Unitista läpi, vaikka se muuten kykenee välittämään 4K@60 fps -kuvaakin. Siinä on laitteen suunnittelijoille käynyt pieni lapsus, tai sitten HDR-tuki PS4:ään tuli niin myöhään, ettei PSVR:ään voitu enää tehdä teknisiä muutoksia.Ainakin PRO-versiossa tämän pitäisi olla kunnossa. Ja luultavasti päivityksellä korjaavat vanhankin.