Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis olet pelannut vasta 140 peliä ja paras kausi 1.divarissa 14 pistettä. Onko vielä Sturrikka tai Doumbia squadi, kun noin hyvin menee?

:p

Siis täh, pidätkö tuota tulosta hyvänä vai eikö sarkasmitutkani vain toimi? Täytyy myöntää, että tuo "kausi" meni ihan penkin alle ja tipuin kakkoseen. Sitten halusin vielä nousta takaisin ykköseen ja nousinkin, mutta sen jälkeen en ole hikiseasonia jaksanut pelata. Ei vain nappaa, liian totista omaan makuuni.

Ei, en käytä kumpaakaan pelaajaa. Nyt olen pelannut hyvinkin pitkään samoilla squadeilla, BuLi ja BPL. Aiemmin, kun squadit eivät olleet "valmiita", muuttuivat ne useasti kun kolikoita tuli lisää. Nopeutta squadeissani toki on, kuten kaikilla, mutta pelaajat ovat valikoituneet muidenkin ominaisuuksien kuin sen kortissa ensimmäisenä olevan statsin mukaan. En nyt jaksa squadejani tänne enää linkata,kun ne ovat useaan otteeseen täällä olleet. Eivätkä ne toki vieläkään valmiita ole.

Jotenkin tulee mieleen, oletko DPK:n 2. käyttäjä. 9 viestiä tällä foorumilla, ja heti kehtaat tulla huutelemaan. Mutta ei siinä mitään, hyvä kun pokkaa riittää, niin pitääkin ;)

Ja siis, olen pelannut paljon enemmän kuin 140 peliä yhteensä. Career modeakin niin paljon, että sanoisin pelejä kaiken kaikkiaan olevan tässä painoksessa takana tuhat.

E: Sanotaan nyt vielä se, ettei kukaan luule minun pitävän itseäni jonain hyvänäkin pelaajana, että kaikkihan lähti vain siitä, kun epäilin olevani parempi kuin keltanokka-DPK provosoinnin jälkeen. Pointtini siis: Minä > DPK. Minä =/< moni moni muu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvin näyttää auba tekevän kauppaansa 5k binillä. :D ostin sif kagawan testiin. Pistin super marion tilalle, katellaa miten äijän käy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pahoittelut, typerä kysymys:

Hernanes

Marketissa on 3 eri korttia. Futheadissa 2 eri korttia. Nyt marketissa on 2 "perus kultakorttia" jotka molemmat 82 mutta toisemma CM ja toisessa CAM? Mikä tässä on homman nimi, miksi ei ole listattu Futheadiin, voiko pelaajan positionin itse vaihtaa? jne.

Toinen juttu, Naldo on 6'6" pelissä ja Futheadissa 6'5" eli yli 2m ja toisessa 198 cm... tämä mietityttää eli kuka hallinoi FUT dataa, missä on kaikista oikea tietoisin database? Luultavasti kai itse pelissä.

- - -

Offtopic: pystyykö Spotify-applikaation-soittolistaa hallinoimaan kun FIFA 15 päällä?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pahoittelut, typerä kysymys:
Nyt marketissa on "perus kultakorttia" jotka molemmat 82 mutta toisemma CM ja toisessa CAM? Mikä tässä on homman nimi, miksi ei ole listattu Futheadiin, voiko pelaajan positionin itse vaihtaa? jne.
Voi

http://www.futwiz.com/en/consumables/positions tosta näky noi mahdolliset

Consumables (kulutustavarat) puolelta löytyy position change (paikanvaihto) kortit
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis täh, pidätkö tuota tulosta hyvänä vai eikö sarkasmitutkani vain toimi?

Heh, laitas tutka päälle

Lukekaa tämä http://www.futhead.com/guides/260/the-final-in-depth-anti-handicap-elo-script-guide/

when you´ve hit 500 matches played. Opponents get much stronger after you´ve passed a checkpoint, and then there is no coming back. I have once relegated intentionally by 5 divisions, and there was no difference in skill at all. Div5 or Div1, that´s irrelevant, you won´t face noobs there anymore.

Julkaistu viime vuonna, mutta samat asiat on myös FIFA 15:n onlinessa.

PS. En oo DPK vaikka linkkejä nakkelen. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heh, laitas tutka päälle

Lukekaa tämä http://www.futhead.com/guides/260/the-final-in-depth-anti-handicap-elo-script-guide/

when you´ve hit 500 matches played. Opponents get much stronger after you´ve passed a checkpoint, and then there is no coming back. I have once relegated intentionally by 5 divisions, and there was no difference in skill at all. Div5 or Div1, that´s irrelevant, you won´t face noobs there anymore.

Julkaistu viime vuonna, mutta samat asiat on myös FIFA 15:n onlinessa.

PS. En oo DPK vaikka linkkejä nakkelen. :)

Mä ku luulin et tää 500 peliä on mhartin houreita, perhana. Eli oikeesti olen VÄhintään sairaan hyvä pelaaja kun en oo tippunut takas kymppiin...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

onhan tuo typerää, divareissa pitäs pyöriä ne jotka sinne pääsee ja taso nousis sitä mukaa kun pääsis ylempään. Ite ku alotin niin suoraa nousin seiskaan, sielä tupeksin useamman kauden ja sitten taas suoraa nousua kolmoseen. Sielä pelailin pari kautta ja nyt fleguilin itteni kutoseen... ja on hieman hankalampi nousta ylemmäs tällä hetkellä. Pelejä takana varmaa jotai 650. Aluksi naputtelin paljon tietskaria vastaan helpolla tasolla niin pelejä kertyi äkkiä kun ei vitutuksen takia tarvinnu konsolia sulkea... :D
Elikkäs tällä hetkellä ihan sama pelaanko kymppiä vai ykköstä ku vihut on samat?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lyhyet pahoittelut tähän väliin ja tiedoksi jos ei ennestään tiedä:

Eli jos lagia edes pientä niin peli on joko super nopea / super hidas. Tämä ei ole näin ollen FIFA 15 -pelin vika, kuten luulin. Aina jos lagia loppuu pelini siihen paikkaan, vaikka häviö taitaakin tulla tai jokin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lyhyet pahoittelut tähän väliin ja tiedoksi jos ei ennestään tiedä:

Eli jos lagia edes pientä niin peli on joko super nopea / super hidas. Tämä ei ole näin ollen FIFA 15 -pelin vika, kuten luulin. Aina jos lagia loppuu pelini siihen paikkaan, vaikka häviö taitaakin tulla tai jokin.

siinä ku paitoja valitaan niin kattelet tovin pysyykö ne yhteyspalkit 3kpl vihreänä, jos ei heittele keltaselle niin on heti parempi tseenssi saada lagiton matsi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

siinä ku paitoja valitaan niin kattelet tovin pysyykö ne yhteyspalkit 3kpl vihreänä, jos ei heittele keltaselle niin on heti parempi tseenssi saada lagiton matsi.

Tarkoitus millään tapaa aiheuttaa riitelyä, mut tää on oikeasti täyttä hepreaa. Sen 1 500 peliä pelanneena vai paljon niitä nyt onkaan niin voin sanoa, että se ei kerro mitään vaikka ne palkit olisi minuutin kaikki vihreenä. Samaa lagia niissäkin on tullut mitä on 2 tai joskus jopa 1 palkilla. Tuntuu välillä melkoiselta lotolta pelata noita pelejä. Viime kuukausien aikana varsinkin 25-30 min tienoilla tuntuu aina näitä mystisiä lageja alkavan pelistä toiseen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tarkoitus millään tapaa aiheuttaa riitelyä, mut tää on oikeasti täyttä hepreaa. Sen 1 500 peliä pelanneena vai paljon niitä nyt onkaan niin voin sanoa, että se ei kerro mitään vaikka ne palkit olisi minuutin kaikki vihreenä. Samaa lagia niissäkin on tullut mitä on 2 tai joskus jopa 1 palkilla. Tuntuu välillä melkoiselta lotolta pelata noita pelejä. Viime kuukausien aikana varsinkin 25-30 min tienoilla tuntuu aina näitä mystisiä lageja alkavan pelistä toiseen.

joo sillä mä laitoinkin että "parempi tseenssi" ;) 2 palkilla en kyllä itte lähde enää pelaamaan se on yhtä tuskaa. Mutta tosiaan onhan noita ny ittelläki vihreitä sattunu joilla nykii aivan samalai ku keltasella. Tuntu että kun noi bpl totsit tuli niin sillon alko lagailee enemmän. Hyvin mahdollista, olettaisin että viime viikolla ollu aika kova liikenne EAn servuilla?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tarkoitus millään tapaa aiheuttaa riitelyä, mut tää on oikeasti täyttä hepreaa. Sen 1 500 peliä pelanneena vai paljon niitä nyt onkaan niin voin sanoa, että se ei kerro mitään vaikka ne palkit olisi minuutin kaikki vihreenä. Samaa lagia niissäkin on tullut mitä on 2 tai joskus jopa 1 palkilla. Tuntuu välillä melkoiselta lotolta pelata noita pelejä. Viime kuukausien aikana varsinkin 25-30 min tienoilla tuntuu aina näitä mystisiä lageja alkavan pelistä toiseen.
Tämä. Nyt on Tampereen Itani asian ytimessä. Tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko se johtuu EA:n servereistä, tai sit lagi aiheutetaan tahallaan, eli käytetään ns. Lag switchiä. Esiintyy hyvin usein noissa 50k kultapelaaja turnauksissa. Jotkut pelaajat on vaan valmiita ihan mihin vain että voittaavat.

DPK, ei sun oikeesti tarvi pahoitella kysymyksiäsi, nuo muutamat yllä on ihan hyviä kysymyksiä eikä mene ns. yli hilseen. Tuo Naldon pituushomma, siihen en osaa varmaksi vastata. Mielestäni nämä tiedot haetaan pelin databasesta jotenkin, menee yli mun ymmäryksen että miten se loppupeleissä toteutetaan. Ehkä tsekkaamalla PC version tiedostoja? Toivottavasti sait tyydyttävän vastauksen/arvauksen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tampereen Itani ajatteli tänään striimata online cuppeja klo 19 eteenpäin. Viime striimistä on pitkä aika. Lähdetään hyvin hyökkäävällä 433 (4) veteleen. Hyökkäys on paras puolustus... No sen näkee. Tervetuloa mukaan klo 19 etiäpäin. -> http://www.twitch.tv/santuzzio
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos on jotenki oikein käsittäny niin ykkösessä pelaa vaan ykkösen pelaajat... Siis joskus €a:n foorumilla moisen lukenu samassa ketjussa oli lista minkä verran porukkaa on missäki divarissa. Tää ajalta jolloin €a jaksoi julkaista kaikkea nippeli tietoa kuten onlinessa eniten maaleja tehneet kortit. Tänä vuonna tuota tilastoa jossain välissä johti Adrian Ramos melko ylivoimaisesti...

Ja vaikka juoksusta puhun ja sitä löytyy kyllä omasta tiimistä ihan reilusti... taitaa olla 2 kaveria alle 80. Oma peli ei vaan ole koskaan ollu mitään juoksupalloa vaan yleensä hallinta on siellä 60% . Tänään oli eka peli todella pitkään aikaan ku kaveri hallitsi melko täysin. Vaikka tuo hyökkäys onkin melko tappava niin keskikenttä on se mikä pitää koko homman kasassa. YaYa ja Henderson raataa ja Cazorla laittaa millin tarkat syötöt. Viimeinen palikka oli sit Koscielny joka tuo tarpeen vaatiessa sitä vauhtia joka helpottaa ku kaveri pääsee iskemään nopeasti vastaan. Tämän tiimin kans yks näkyvin muutos on siinä että vedot on järjestään vähintään maalia kohti.. ja sit se viimestely. Onhan se ihan eri luokkaa ku Doumbialla ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä ku luulin et tää 500 peliä on mhartin houreita, perhana. Eli oikeesti olen VÄhintään sairaan hyvä pelaaja kun en oo tippunut takas kymppiin...
Ah. Ihanaa et mun höpinät saa tunnustusta. Juuri tuon artikkelin pohjalta olen kantaani tuputtanut. Eli tosiaan nuo kaverit jotka vetää seasonista toiseen ykkösessä on todella hyviä, mutta väitän että siellä on myös squadit ns. "Tasapainossa". Eli siellä ei Rollet ja Messit tiimissä pyöri. On toki poikkeuksiakin ja näille herroille on nostettava hattua.

Itselle tulee nykyään tosi harvoin guggupallo jengiä vastaan vaan ihan oikeasti asiansa osaavia pelaajia. Niiden tiimit vaan on yleensä aika yksipuolisia. Pitäisi itsekin suosiolla kasata NIF-squad ja pelata sillä mut what's the point? Ei mulle voittaminen ole tärkeintä vaan se että saa pelata niillä mihin on mahdollisuus. Aika puolustus voittoseksi noi mun pelit jää kun ei omat oikein hae paikkaa. Aivan eri peli tulee ku vetäsee vaan clubista BPL ilmaispelaajat. Meinaan on tilaa minne syöttää!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ketkäs kaikki täällä pelaa PS3:lla? Itse vielä pelaan ja olis kiva saada vähän peliseuraa.

Häpeilemättä tunnustan pelaavani PS3:lla, on vielä se alkuperäinen iso limppu eikä mikään slim. Ei kiinnosta pätkääkään mitä joku muu on siitä mieltä. Ohjaimena alussa tullut sixaxis ilman värinöitä, kun dualshock kolme ei ollut vielä markkinoilla. Telkkarikin on vasta kolmas viimeisen 20 vuoden aikana. Kaiken ei ole pakko olla uutta ja kiiltävää.

Statsit on tässä http://www.futhead.com/nexus/u/induhvidual/ ja ykkösessä keikun edelleen ilman ainoatakaan pudotusta alempaan divariin, mutta ei ole vielä ykkösen titleä myöskään. Sanovat että nousukiito johtuu pelien vähäisyydestä, mutta en osaa sanoa kun ei ole kokemusta kuin tästä määrästä pelejä. On ne statsit vähän huonontuneet siitä kun aloitin. Ykköseen nousun jälkeen aloin pelata enemmän turnauksia, ne ei kai ole tossa mukana. (Toi nexus on muuten hassu kun se best points on parhaan divarin best points, olihan tuolla alasarjoissa parempia tuloksia.)

Pääasiassa pelaan divaria tällä porukalla http://www.futhead.com/15/squads/29904974/. Walcott on vähän häpeällinen, ostin kun halvalla sain, en huomannut pacea ennen ostosta. Olin muuten ykkösessä ennen kuin ostin. Muusta porukasta voi ehkä päätellä, että peli ei perustu munaraviin. En ole jaksanut kasailla mitään teemajoukkuetta, paitsi silver-turnauksessa pelasin Suomen maajoukkueella. BPL-tiimi tosta on muodostunut lähinnä kemioiden takia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No asun asun... Joka helevatun touhussa tääl mukana joka futikseen liittyy. noi asetukset pätee myös ultimate teamiin kun laitat ne sieltä pelin päävalikoista. Ja sit pelin aikana saat säädettyä niitä kans.

No täällähän alkaa olemaan huittisista paljon porukkaa!Sen verran pieni kunta että saatetaan jopa tuntea.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko taas heittää videota, oli meinaan yks hienoimpia tekemiäni maaleja. Kirosin jo millisekunnin verran kun painoin liian paljon poweria vetoon, mutta Reussi paino sen sisään :D

[video=youtube;zH9zxvEuNQs]https://www.youtube.com/watch?v=zH9zxvEuNQs[/video]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei, jos jollain on koskematon SIF Kagawa treidilistalla pleikkarilla, niin voisin maksaa 100k tuosta kortista. Sä ostat eka multa 60k edestä roinaa, mulla pitäs olla luotettavuus kunnossa. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei, jos jollain on koskematon SIF Kagawa treidilistalla pleikkarilla, niin voisin maksaa 100k tuosta kortista. Sä ostat eka multa 60k edestä roinaa, mulla pitäs olla luotettavuus kunnossa. :)

Sopii. Ku ei toi vaan myy

EDIT. Muistin et mul on vaan pari tonnia kolikkoja tällä hetkellä. Eli en voi ostaa tota roinaa sulta ensin. Sori.
 
Ylös Bottom