Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Suuret kiitokset eilisen raidin taistelijoille, mukavaa oli ja ensiviikolla uudestaan jookos:)
Kiitoksen piiriin kuuluvat seuraavat sankarit:
Nixunen
TranssiApina
Eikka09
KalashnikFIN
Venomi-

(ps. Teamin vetäjälle kysymys: Jos tällä viikolla löytyy hard loppubosse save niin käydäänkö treenaamassa sitä juttua?:p)

Kiitoksia kaikille! Mukavaahan tämä porukkapelaaminen on, vaikka eivät ne möröt uusilla torrakoilla tai garderobin täytteillä tällä kertaa palkinneet. Pyssylöitähän tuota alkaa jo olemaan ennestäänkin, mutta uudet raidikledjut kelpais.

Ensi viikollakin voin taas lähteä remmiin resetin jälkeen, mutta työreissun takia vasta keskiviikkona.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Kiitoksia kaikille! Mukavaahan tämä porukkapelaaminen on, vaikka eivät ne möröt uusilla torrakoilla tai garderobin täytteillä tällä kertaa palkinneet. Pyssylöitähän tuota alkaa jo olemaan ennestäänkin, mutta uudet raidikledjut kelpais.

Ensi viikollakin voin taas lähteä remmiin resetin jälkeen, mutta työreissun takia vasta keskiviikkona.

Käy minulle ja mukana ollaan joka tapauksessa:)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Samoin itse voisin tulla tuota hardia vetämään jos vain löytyy porukkaa.

Loistavaa!

Eli Nixunen ja Laspar etsii neljää pelaajaa Hardiin klo 18 alkaen! Voit Nixunen lisätä jo mut jos haluat. Pääsen töistä viiden aikaan kuuden hujakoilla linjoilla :)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Loistavaa!

Eli Nixunen ja Laspar etsii neljää pelaajaa Hardiin klo 18 alkaen! Voit Nixunen lisätä jo mut jos haluat. Pääsen töistä viiden aikaan kuuden hujakoilla linjoilla :)
Mä voisin kans lähtä Hardilla messiin. micFIN.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mulla olis tekemättä normi raid toisella hahmolla(warlock level 28).
Mä voin tulla mukaan (Lvl 29 Titan Defender), jos vielä vaan mahtuu. Vielä en ole kertaakaan vetänyt raidia kokonaisuudessaan läpi, olen vaan käynyt kokeilemassa loppuvastusta, mutta sekin tuloksetta.

PSN: nurmuli
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Eli Ke illan porukkaan

Nepenthe78
nerevarmoonstar
purebattery
Perminaattori



2kpl tartteis vielä startti illalla miel lo 18


Nepenthe78
nurmuli
pikkuski
nevermoonstar
purebattery
perminaattori



vara1:
vara2:



eli laittakaa vielä viestiä jos varalle haluatte mikäli joku ym. Ei pääse
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Vielä kaksi 29/30lv messiin Hard raidiin? Tänään kuuden hujakoilla.
Laspar(?)
Nixunen
micFIN
Hasa92

Azerach ilmoitti YV;llä että voisi joinata myös. Mahdollisesti saisi kuudennen omista kavereistaan messin. Sieltä saatais myös sitä kokemusta mukaan :)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Eli nyt 18.00 aikaan messissä VoG hardissa:

Laspar
Nixunen
micFIN
Hasa92
Azerach

5 siis kasassa! Laspar;in voi ilmoittautuneet lisäillä jo kaveri listoille!
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Nyt olis kolme ukkelia (hunter 29, titan 29, warlock 27) lähtemässä raidailemaan.

Saataiskohan tänään vielä kasaan 3 lisää, että päästäisiin kokeilemaan normaalimodella?

Lisäilkää jos haluatte mukaan !

PS4:
Ifares
Attu_CaseIH
Matriisi-
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Suuret kiitokset eilisen raidin taistelijoille, mukavaa oli ja ensiviikolla uudestaan jookos:)
Kiitoksen piiriin kuuluvat seuraavat sankarit:
Nixunen
TranssiApina
Eikka09
KalashnikFIN
Venomi-

(ps. Teamin vetäjälle kysymys: Jos tällä viikolla löytyy hard loppubosse save niin käydäänkö treenaamassa sitä juttua?:p)

Kiitokset täältäkin ja mielellään ensiviikolla uusiks =)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Yhtä (ehkä kahta) kaipailtaisi hard raidin alotukseen nyt. 29lvl on suurimman osan hahmot, aiempaa raidikokemusta löytyy myös kaikilta. Halukkaat lisätkää PSN: Requn-
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Yhtä (ehkä kahta) kaipailtaisi hard raidin alotukseen nyt. 29lvl on suurimman osan hahmot, aiempaa raidikokemusta löytyy myös kaikilta. Halukkaat lisätkää PSN: Requn-


Olisin muuten mukana, mutta pääsen vasta klo 16 töistä.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Yhtä (ehkä kahta) kaipailtaisi hard raidin alotukseen nyt. 29lvl on suurimman osan hahmot, aiempaa raidikokemusta löytyy myös kaikilta. Halukkaat lisätkää PSN: Requn-

Itse kotona vasta yhden kahden välissä. Mutta jos kaikki eivät ole vähintään lv29, niin sitten ei kyllä kiinnosta, koska se ei vain mene läpi jos mukana on lv28 tyyppejä (kuolevat yhdestä osumasta)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Itse kotona vasta yhden kahden välissä. Mutta jos kaikki eivät ole vähintään lv29, niin sitten ei kyllä kiinnosta, koska se ei vain mene läpi jos mukana on lv28 tyyppejä (kuolevat yhdestä osumasta)

I know :) Yksi on 28lvl (2. hahmollaan) joka tulee vain jos ei muuten saada kuutta. Loput ovat 29lvl.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Itse kotona vasta yhden kahden välissä. Mutta jos kaikki eivät ole vähintään lv29, niin sitten ei kyllä kiinnosta, koska se ei vain mene läpi jos mukana on lv28 tyyppejä (kuolevat yhdestä osumasta)

Helppo jos vain on taktiikat kunnossa, nimimerkillä do did done silloin ekoilla kerroilla parin lvl28 jantterin kanssa. ;)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Löytyiskö 26 levelin raidiin mukaan porukkaa. Kolme jamppaa tarvittaisiin. Startti 18.00.

psn: Jyki_s
 
Ylös Bottom