Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jep, mutta nyt viimepäivityksessä tuli templariin pieniä vaikeutuksia, osalle kivistä ei voi enää hyppiä jne.
No jos totta puhutaan niin eipä se Templari nyt päivityksen jälkeen ole kovin paljoa vaikeammaksi muuttunut, relic ukko joutuu ottamaan vain vähän enemmän roolia ja siinäpä se??
Löytyisikö tänään 22.30 porukkaa vetämään HARD raidia?? Laittakaa kutsuja tulemaan tai viestiä pleikkarin puolella.
PSN: Venomi-
Mulle kävis kans vklopun hardi-raidi, klo-ajalla ei niin väliä. Edellyttäen tietysti et toi psn pelittäis, täl hetkel ei lataa kaverilistaa, profiilia tai Destinyä (googlailun perusteella laajempi ongelma).
PSN näyttäisi olevan alhaalla, joten pelit siirtyy viikonlopulle.. Näyttäisi siis siltä että saimme porukan kasaan ja voisimme lähteä yrittämään raidia minun puolesta vaikka pe iltana (about 22.30)? vai mikä ajankohta porukalle käy parhaiten? kaikki varmaankin lvl 29? pienemmillä leveleillä homma aika vaikeeta
Venomi
Nixunen
alqimus
nerevarmoonstar
Nepenthe78
PureBattery
Tälle illalle normi raidiin kiinnostuneita? Itse ensikertalainen ja ois mahdollisuus lähtee kokeilemaan. Startti joskus 2-3h päästä. Kunhan saan tyttären unten maille![]()
Tälle illalle normi raidiin kiinnostuneita? Itse ensikertalainen ja ois mahdollisuus lähtee kokeilemaan. Startti joskus 2-3h päästä. Kunhan saan tyttären unten maille![]()