Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Vieläkö mahtuu mukaan tälle illalle? Lvl 29 Titan

PSN: Tomos68_FIN
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Sittenhän meitä on jo 3 normaaliin raidiin, hyvä. Eiköhän me saada se täyteen. eli tähdätään siihen että 21:30 (viim. 22:00) valmiina raidaamaan! Kaikki mukaan!

21:30-22:00 kuulostaa hyvältä. Kerkeää tuo mikkikin ladata jonkin aikaa kun näyttää olevan akku loppu.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Voin tulla myös tohon normi raidiin mukaan, lvl 28 titan. Heitelkää joku viestiä kun olette alottelemassa.

Sitten olisi jo 5 taistelijaa kasassa.

Meik81_Fin
peaknator
St_Miquel
Tomos68_FIN
JuhohFin
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Voin tulla myös tohon normi raidiin mukaan, lvl 28 titan. Heitelkää joku viestiä kun olette alottelemassa.

Sitten olisi jo 5 taistelijaa kasassa.

Meik81_Fin
peaknator
St_Miquel
Tomos68_FIN
JuhohFin

kuudeskin tais löytyä, pääsee paikalle tossa noin ennen 22 omien sanojensa mukaan.

Meik81_Fin
peaknator
St_Miquel
Tomos68_FIN
JuhohFin
Reperaatti (29 lvl hunter)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Tälle illalle normi raidiin kiinnostuneita? Itse ensikertalainen ja ois mahdollisuus lähtee kokeilemaan. Startti joskus 2-3h päästä. Kunhan saan tyttären unten maille :)

sua odotellaan, meit on jo 5 ryhmässä ja valmiina lähtöön
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Raid ensikertalainen hakee täksi illaksi kokeneempia kavereita seuraksi tositarkoituksella. Olisi hyvä jos lähtis kokeneempia ja myös uusia mukaan raidiin.
PSN Nerdi84.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Tarvittas yks hardille +29lvl mielellään warlockki mut kaippa muutkin käy. chekpointti löytyy templarin jälkeen.
PSN: alqimus

E: ja tosiaan nyt heti :D
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Raidiseuraa tänään 27lvl titan, 3 kertaa vedetty raidi läpi, joten ihan tuttua huttua. 29lvl warlock ja 27lvl hunter löytyy myös mut niillä vedetty jo raidi tälle viikkoa. PSN RiseH85
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Huomenna taas resetti, niin pääsee uudestaan lottoamaan Vault of Glassiin.

Saadaanko perinteinen porukka kasaan?

Nixunen?
Pikkuski?
Eikka09?
Kalashnik?

Itse voisin myös duunin jälkeen klo 16-17 lähteä vetämään Nightfallia, Weekly Strikeä ja muuta mitä kerkee ennen Raidin aloittamista :)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Huomenna taas resetti, niin pääsee uudestaan lottoamaan Vault of Glassiin.

Saadaanko perinteinen porukka kasaan?

Nixunen?
Pikkuski?
Eikka09?
Kalashnik?

Itse voisin myös duunin jälkeen klo 16-17 lähteä vetämään Nightfallia, Weekly Strikeä ja muuta mitä kerkee ennen Raidin aloittamista :)

Kai sitä pitää viikottainen "lottokuponki" pistää vetämään. Joten raidaamaan tulossa.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jos nyt joku vempele tippuis, niin saisi nostettua levelin 29:ään, niin pääsisi Hardiinkin mukaan. Jos mitään ei tipu, niin varmaan tulee tuhlattua Shardeja noihin romuihin mitä nyt on, niin pääsee silti mukaan ;P
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Lvl28 Titan etsisi raidia, ja miksei Nightfalliakin huomiselle.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Huomenna taas resetti, niin pääsee uudestaan lottoamaan Vault of Glassiin.

Saadaanko perinteinen porukka kasaan?

Nixunen?
Pikkuski?
Eikka09?
Kalashnik?

Itse voisin myös duunin jälkeen klo 16-17 lähteä vetämään Nightfallia, Weekly Strikeä ja muuta mitä kerkee ennen Raidin aloittamista :)
Työreissulla olen naapurivaltion maaperällä parhaillaan. Huomiseksi en siis ehdi Pleikan ääreen. Jos maltatte keskiviikkoon odotella raidin kanssa niin siinä tapauksessa olen kyllä mukana.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Huominen ei itselle oikein sovi, pitäisi tänään päästä vääntämään. Pikkuski varmaan lähtisi sekä tänään että huomenna ;)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

No mutta tänään siis! Fireteamia kasaan, tällä hetkellä mukana:

TranssiApina-
Nixunen
Pikkuski

Tuleeko Kalashnik? Zweicannon? Venomi? Muita tuttuja? :)

Lähteekö Nixunen ja pikkuski(lupauduit jo!) Nightfallia ja Weeklyä vetämään tossa viiden maissa?
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

No mutta tänään siis! Fireteamia kasaan, tällä hetkellä mukana:

TranssiApina-
Nixunen
Pikkuski

Tuleeko Kalashnik? Zweicannon? Venomi? Muita tuttuja? :)

Lähteekö Nixunen ja pikkuski(lupauduit jo!) Nightfallia ja Weeklyä vetämään tossa viiden maissa?

Joo
 
Ylös Bottom