Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Joo, elikkä nyt ois Raid-porukka kasaantumassa, vielä kahdelle ois paikka.

Tällä hetkellä mukana:
TranssiApina-
Nixunen
Pikkuski
Kafkabud

Jos löytyy intoa lähteä vääntämään Vault of Glass nopeasti alta pois, niin äkkiä vaan mukaan.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

X1'lla vai PS4'lla? Jos PS4 niin voisin liittyä mukaan.


olettaen, että pelailette PS4'llä; viestitelkää jos mahtuu vielä raidailemaan.
PSN: St_Miquel
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Lisätkää vapaasti nickillä Dorthonion3

Lv25 warlock ja messissä mukana kun onlinessa olen
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hunter level 28 haluaisi päästä normal raidiin ja iltaisin pelailen klo 18.00 jälkeen.
ps4 pikkuski ja headset löytyy.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hunter level 28 haluaisi päästä normal raidiin ja iltaisin pelailen klo 18.00 jälkeen.
ps4 pikkuski ja headset löytyy.

Pelasitteko eilen raidia? Tänään joutais myöhäisillasta (2230->) ropsauttamaan raidin läpi jos on kavereita.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Pelasitteko eilen raidia? Tänään joutais myöhäisillasta (2230->) ropsauttamaan raidin läpi jos on kavereita.

joo pelattiin normi raidi läpi.
Viimeviikkoisesta ryhmästä oli Nixunen, TranssiApina ja minä.
Elikkäs Nixunen ja TranssiApina- eivät tule, mutta minulla olisi vielä toisella hahmolla normi raidi tekemättä.
Jos saadaan porukka kasaan niin tulen mielelläni mukaan.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mukana ollaan jos otatte mukaan kaks ensikertalaista. Mulla on 28 lvl hunter ja kaverilla 27 lvl warlock. PSN JOZKU_FIN ja pikkuPEKU saa lisäillä[emoji4]
 
Destiny: Raid-peliseura

joo pelattiin normi raidi läpi.
Viimeviikkoisesta ryhmästä oli Nixunen, TranssiApina ja minä.
Elikkäs Nixunen ja TranssiApina- eivät tule, mutta minulla olisi vielä toisella hahmolla normi raidi tekemättä.
Jos saadaan porukka kasaan niin tulen mielelläni mukaan.

Mukana tänään 23 aikoihin jos mahtuu 28lvl huntteri! PSN RiseH85 ja headsetti löytyy. 4 kertaa vetänyt raidin, joten alkaa oleen ihan
tuttua. 29lvl warlock ja 27lvl titan löytyy myös eikä ihan riitä toi nykyinen peliseura vetään kolmesti viikossa raidii nii lisäilkää ken tarvii
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

joo pelattiin normi raidi läpi.
Viimeviikkoisesta ryhmästä oli Nixunen, TranssiApina ja minä.
Elikkäs Nixunen ja TranssiApina- eivät tule, mutta minulla olisi vielä toisella hahmolla normi raidi tekemättä.
Jos saadaan porukka kasaan niin tulen mielelläni mukaan.

Jees. Kalashnik voisi todennäköisesti myös olla lähdössä ja tuntuisi olevan joitain noita uusiakin tuttavuuksia tyrkyllä täydentämään. Olen loppuillasta linjoilla niin voidaan katsastella saadaanko jengi täyteen.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mukana tänään 23 aikoihin jos mahtuu 28lvl huntteri! PSN RiseH85 ja headsetti löytyy. 4 kertaa vetänyt raidin, joten alkaa oleen ihan
tuttua. 29lvl warlock ja 27lvl titan löytyy myös eikä ihan riitä toi nykyinen peliseura vetään kolmesti viikossa raidii nii lisäilkää ken tarvii

Tuossa on ollut puhetta jos klo 22.30 - 23.00 alotettaisiin ja tällä hetkellä kasassa olisi ainakin 3 taistelijaa:

Eikka09
Kalashnik
pikkuski

ja 3 lisää niin ryhmähän on kasassa.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Meikäläinen ettii raidiin tai mihin vaan strikee peliseuraa. Lvl 27 titan. noin kello 20 asti aikaa pelaa. lisäilkää kaveriksi: Mrjari-antti
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Yksi paikka olisi vapaa, raidi alkaa heti kunhan saadaan viimeinen jäsen mukaan. Hetinyt.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

28 Titan kaipailee raidia, mutta en ikinä satu olemaan oikeaan aikaan online kun niitä raideja olis. Epäsäännölliset työtkin vaikeuttaa etukäteen suunniteltuja raideja.
 
Ylös Bottom