Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mä voin tulla, jos vielä kerkee mukaan (28 hunter)

Laittakaa psn ystäväkutsuu, jos on tilaa vielä.

psn: sharkonen
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jep, mutta nyt viimepäivityksessä tuli templariin pieniä vaikeutuksia, osalle kivistä ei voi enää hyppiä jne.

No jos totta puhutaan niin eipä se Templari nyt päivityksen jälkeen ole kovin paljoa vaikeammaksi muuttunut, relic ukko joutuu ottamaan vain vähän enemmän roolia ja siinäpä se??
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

No jos totta puhutaan niin eipä se Templari nyt päivityksen jälkeen ole kovin paljoa vaikeammaksi muuttunut, relic ukko joutuu ottamaan vain vähän enemmän roolia ja siinäpä se??

Riippuu tietysti taktiikasta. Templairin kun tiputtaa ales niin ei kenenkään tarvitse ottaa sen isompaa roolia.
Tänään tosiaan hardi läpi ja itselleni sattui taas se perinteisen huono tuuri lootin kanssa. Saldona iso nippu shardeja, energyjä sekä Atheonista vain legendary sparrow sekä jo aiemmin saatu Vision of confluence (solar scout rifle). Erittäin huono saldo verraten muihin joille tippui mm. mythclastia (jopa kahdelle eri hlölle), raidi gauntlettia, raidi buutseja, sparrowia sekä sniperiä (en muista nimeä).

Noh, ens viikkoa ja raidia odotellessa jonka jälkeen uutta putkeen paremmalla menestyksellä. Ehkä...toivottavasti. tai sitten ei... :D
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Löytyisikö tänään 22.30 porukkaa vetämään HARD raidia?? Laittakaa kutsuja tulemaan tai viestiä pleikkarin puolella.

PSN: Venomi-
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Viikonlopulle hardi raidi porukkaa itsellä lvl 29 hunter

psn: alqimus
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mulle kävis kans vklopun hardi-raidi, klo-ajalla ei niin väliä. Edellyttäen tietysti et toi psn pelittäis, täl hetkel ei lataa kaverilistaa, profiilia tai Destinyä (googlailun perusteella laajempi ongelma).
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

PSN näyttäisi olevan alhaalla, joten pelit siirtyy viikonlopulle.. Näyttäisi siis siltä että saimme porukan kasaan ja voisimme lähteä yrittämään raidia minun puolesta vaikka pe iltana (about 22.30)? vai mikä ajankohta porukalle käy parhaiten? kaikki varmaankin lvl 29? pienemmillä leveleillä homma aika vaikeeta :D

Venomi
Nixunen
alqimus
nerevarmoonstar
Nepenthe78
PureBattery
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

PSN näyttäisi olevan alhaalla, joten pelit siirtyy viikonlopulle.. Näyttäisi siis siltä että saimme porukan kasaan ja voisimme lähteä yrittämään raidia minun puolesta vaikka pe iltana (about 22.30)? vai mikä ajankohta porukalle käy parhaiten? kaikki varmaankin lvl 29? pienemmillä leveleillä homma aika vaikeeta :D

Venomi
Nixunen
alqimus
nerevarmoonstar
Nepenthe78
PureBattery


Psn pelittää taas, joten tänä iltana käy mulle kyllä. Huntteri siis lv29 (niin tapissa kuin menee ilman nuita puuttuvia raidipopoja), ja 22.30 käy kyllä mulle, tai aiemminkin olen varmaan jo linjoilla.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

jos joku ei pääse ni minut voi laittaa varalla psn: LIEBER100 warlock 29 aurinkolaulaja
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Noniin kello rupee lähenee H-hetkeä, joten onko porukka pelaamassa tänään Hard raidia?

Nixunen
alqimus
nerevarmoonstar
Nepenthe78
PureBattery

PSN: Venomi- mulle voi laittaa kaveri pyyntöä tulemaan
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

No niin, tällä kertaa tarvitsisimme kaksi raidaajaa mukaan hardiin alusta asti. Ollaan tässä lähtökuopissa, eli jos kiinnostusta on niin pyydä Fakiiri kaveriksi.

Edit. Niin ja PS4 alustana.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Eikö xonella ole ollenkaan raidi-porukkaa tällä foorumilla vai? Jos on ja porukkaan mahtuu niin GT:hirw1 olettaen että lvl 28 titanilla tekee siellä mitään.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Tälle illalle normi raidiin kiinnostuneita? Itse ensikertalainen ja ois mahdollisuus lähtee kokeilemaan. Startti joskus 2-3h päästä. Kunhan saan tyttären unten maille :)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Tälle illalle normi raidiin kiinnostuneita? Itse ensikertalainen ja ois mahdollisuus lähtee kokeilemaan. Startti joskus 2-3h päästä. Kunhan saan tyttären unten maille :)

Mukana ollaan jos saadaan tarpeeksi ihmisiä kokoon! Lvl 27lvl hunter(PSN: peaknator)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Tälle illalle normi raidiin kiinnostuneita? Itse ensikertalainen ja ois mahdollisuus lähtee kokeilemaan. Startti joskus 2-3h päästä. Kunhan saan tyttären unten maille :)


Täällä toinen kiinnostunut. Kerran olen raidia kokeillut, ja loppu pomoon saakka pääsin mutta sitten tuli toi viikottainen resetti vastaan.
Tällä hetkellä pelailen lvl 28 Hunterilla. Viestitelkää St_Miquel kun ootte aloittelemassa.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Sittenhän meitä on jo 3 normaaliin raidiin, hyvä. Eiköhän me saada se täyteen. eli tähdätään siihen että 21:30 (viim. 22:00) valmiina raidaamaan! Kaikki mukaan!
 
Ylös Bottom