Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Onkos täällä hard raidiin porukkaa? Yksittäisiä näyttäisi pari olevan. Voin toki itekkin hallinnoida, jos on porukkaa. Oon 29 lvl sungsinger warlock Atheon's Epiloguella varustettuna, eli homma hanskassa. PSN Nikotiini. Porukat tai yksittäiset laittakaa viestiä. Mulla ois tossa kaverikin 29, joka voisi tulla mukaan ja pari 28 levelistä, jos ei isompia saa.

Tämäkin kyllä kiinnostaa, alkua en tosiaan oo vielä menny mutta lienee loppua helpompi, joka kyllä sujuu jo ihan mukavasti. Eli pistä vaan lista pystyyn ja yritän järkkäillä niin ettei mene ton edellisen raidin kanssa päällekkäin. Iltaisin tosiaan tässä reilun viikon aikana mahdollista.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Noh laitetaan se lista hard mode raidia varten. Eli kaikki keillä on jo raidista kokemusta ja level 29+ pistäkää tähän tai mulle viestiä, jos haluatte mukaan. On siis ideana joko tänään tai huomenna mennä kokeilemaan. Myöhemminkin voidaan mennä samalla porukalla, jos nyt ei onnistu tai halutaan uusia ensiviikolla muuten vain. Tarkempi aika voidaan sopia myöhemmin.

Mikki olisi myös eduksi, mutta jos homma sujuu muuten hyvin, ei varmaan pakollinen. Kunhan mulla ja parilla muulla on mikki niin kyllä taktiikat saadaan kuntoon varmaan ihan hyvin. Mulla on pari hyvää taktikkaa jo valmiina.

1. Nikotiini
2. Kankku
3. Nerevarmoonstar
4. PureBattery
5. Jacco
6. Tomba

Varalle olisi myös hyvä saada porukkaa.

Kyselen vielä näiltä muilta, mutta rohkeasti kaikki kiinnostuneet laittamaan viestiä joko tähän, yksityisesti tai PSN: Nikotiini.

Edit: Porukat saatiin kasaan ja vaikka kaikki oli 29 levusia niin ei vaan pysty. Ei riitä millään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

1. Nikotiini
2. Kankku
3. Nerevarmoonstar [jos "Plus-bugi" korjaantuu]
4. Nixunen?
5. Jacco?
6. -


Joo, mun osallistuminen näyttää olevan PSN:n toimivuudesta kiinni, eli mullakin näkyy olevan toi bugi et herjaa plus-jäsenyyden puuttumisesta kaikkien moninpelitoimintojen kohdalla. Pahimmassa tapauksessa sille ei näin vkloppuna tehdä mitään korjauksia... Däng.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Normi raidiin ois näin alkuun kiinnostusta päästä pyörimään, kun ei sitä vielä ole clearattu. Lvl29 Warlock hahmona, PSN: Buumis86.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Voin kanssa lähtee ton normi raidin juokseen täs vlopun aikana jos porukkaa menossa psn: alqimus
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Ketään halukasta raidaamaan(normi) vielä tälle iltaa tai huomenna? Olis kaks äijää millä pitäs saada läpi. PSN: Nasoliini
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jupiteus78 28lvl warlock normi raidia alkuunsa ja hardia kunhan saa lisää leveliä.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Edit: Porukat saatiin kasaan ja vaikka kaikki oli 29 levusia niin ei vaan pysty. Ei riitä millään.

Juu Se hardi onkin pikkusen kimurantimpi kuin normi :D Mut kyl se menee 29lv läpi, mukana saa olla yksi/kaksi 28lv jätkää. Ite olin 28lv ku hardin menin ekan kerran. Vaatii vaan jonkun verran treenii porukan kesken, niin että jokainen tietää paikkansa ja hoitaa sen myös. Ekan kerran tahkottiin tota gatelordi kohtaakin hardilla pirun kauan (aikas monta tuntii), nykyään se menee kuin vettä vaan, niinkuin koko hardi raidi. Ei muuta kuin vannoutunut porukka millä on aikaa ja kärsivällisyyttä hieroo päätä seinään useampaan otteeseen, niin kyllä se siintä. Hyvät taktiikat kun löydätte joka kohtaan ja harjoittelette niitä, niin kohta huomaatte juoksevanne hardi raidia läpi ilman suurta tuskaa. Ei muuta kuin tsemppiä ja uutta matoo koukkuun!
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Tänään olisi tarkoitus pistää raidi pystyyn noin kello 20.00 - 21.00 normi modella.
Halukkaat pistäkää kaveripyyntöä psn nick: maramuna
Mielellään henkilöt joilla on mikki ja vähintään tietotaito mitä pitää tehdä
huumorimielellä mukaan vaan :p
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Moro,


Tarvittaisiin yksi minimissään lvl 29 kaveri nyt hetimiten hard-raidin loppumähinöihin. Pyydä kaveriksi Fakiiri, jos kiinnostaa. Tästä helpot kamat jollekin, jos nyt päästään läpi.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Moro,


Tarvittaisiin yksi minimissään lvl 29 kaveri nyt hetimiten hard-raidin loppumähinöihin. Pyydä kaveriksi Fakiiri, jos kiinnostaa. Tästä helpot kamat jollekin, jos nyt päästään läpi.

Eihän siihen atheoniin tarvitse kuin 1-2 pelaajaa ja loput nurkassa odottamassa, joten jep helpolla ne kamat tuosta joku saa, kököttämällä n 1 minuutin nurkassa :)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mutta meillä puuttuu se aikaisempikin osio Gatekeeperin kanssa :/

Aa, okei no sitten pitää jo pelatakkin. Oletin, että ootte atheonissa. Muuten olisin voinut tulla itse auttamaan, mutta en tuosta itse enää mitään saa ennen resettiä, ja eilen tuli vedettyä tuo kahdesti läpi, ja alkaa kieltämättä hieman vituttamaan, kun katsoo kun muille tippui vex mythoclastia ja itse ei saa enää mitään :D
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Ymmärrän :p

Veemäinen tilanne, yksi ryhmästä teki oharit, eikä tuota millään pelaa viidestään.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Voisin tulla hetken päästä auttelemaan jos vielä tarvitsette apuja.
 
Ylös Bottom