Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pylkkanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Iltojen Raid

Moro! PS4 Raidiseuraa täällä ollaan myös vailla, eli jos mukaan mahtuu, peleillä olen yleensä iltaisin niin kauan kuin jaksaa ja kehtaa valvoa. Myös weeklyä ja nightfallia olisi mukava päästä pelailemaan. Mikki löytyy. Ps4 nick on Kastii_ , laittakaahan kutsua tulemaan! :)

Vastaus: Iltojen Raid

Lähtiskö joku tekeen Nightfallin tai weekly heroicin?
Edit: joo, ps4 ja level 27 hunter.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Destiny raid peliseuraa?

Etsin pelaajia joiden kanssa voisin pelata läpi destinyn raidin(ps4). Itse olen lvl 26 hunter enkä ole aikaisemmin vetänyt sitä läpi mutta olen ottanut selvää että miten se tehdään. Olisi hyvä jos sulla olis mikki, että voitaisiin kommunikoida samalla kun pelataan. Ottakaa muhun yhteyttä mun psn nimi on Vilppu41 niin keskustellaan ajankohdasta että milloin pelattaisiin.

Vastaus: Aamu Raid 10.10

Jos ei porukkaa saada raidiin, kävisikö Nightfall, jos ette ole jo tehneet?

Voisin tulla mukaan, jos vain mahtuu. lv29 warlock ja nyt 4x raidi pelattu läpi

psn: nixunen

Jos ei porukkaa saada raidiin, kävisikö Nightfall, jos ette ole jo tehneet?

Jos aamulla kun aletaan kokoontumaan ei tarpeeksi pelaajia ole kasassa, niin munpuolesta voidaan nightfall tehdä. Katsotaan aamulla mikä on tilanne. Olen itse linjoilla varmaankin viimeistään 9.

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Kaikki PS4 Raid-peliseura ketjut yhdistetty yhdeksi ketjuksi.

Jatkossa KAIKKI PS4 Raideihin liittyvä seuranhaku tänne.

Oisko kiinnostuneita Konsolifin II klaanilaisia, vetämään tuo normi mode raidista ni sais tuon trophyn kerättyä. Huudelkaa jos kiinnostuneita on. Mieluusti sellasia jotka ovat jo kertaaleen käyneet raidissa ja level 27+ ni ei tarvitse montaa tuntia tuhlata tuohon raidiin. Ajankohtana vaikka sunnuntain ilta.

1. DejaVuh
2. Azerach
3. Nepenthe
4. Spcmnkey
5. ehkä (Headrattle90)
6. ????

Oisko kiinnostuneita Konsolifin II klaanilaisia, vetämään tuo normi mode raidista ni sais tuon trophyn kerättyä. Huudelkaa jos kiinnostuneita on. Mieluusti sellasia jotka ovat jo kertaaleen käyneet raidissa ja level 27+ ni ei tarvitse montaa tuntia tuhlata tuohon raidiin. Ajankohtana vaikka sunnuntain ilta.

Mukana.

Sekalainen joukkio etsii peliseuraa Iltojen Raidiin... Aloitellaan tänään Klo22
Tällähetkellä vielä kaksi paikkaa vapaana. Olemme esikertalaisia joten jos joku kokeneempi haluaa tulla
joukkojen johtajaksi otamme ilolla vastaan! =D

-yks paikka enää auki....

Löytyisikö porukkaa vetämään tuota hard mode raidia läpi? Tuota normaalia on ehtinyt jo 4 kertaa vetää läpi, mutta hardi houkuttaisi. Mieluiten sellaisia, jotka ovat jo raidissa käyneet ja tietävät miten siellä toimitaan.

Edit, psn= nixunen, ja aikaa raidille minulta löytyisi hyvinkin esim vkl melkeinpä milloin vaan.

psn:LIEBER100
raidiporukka hakusessa, kerran raidia kokeillu ja loppu bossiin jäi, nyt ois kiva saada päätökseen raidi.

Kun ei tuohon mun aiempaan 100% Raiders poppooseen vielä saatu tarpeeksi porukkaa, nyt voisi aluksi yrittää jotain helpompaa, eli KonsoliFIN III:n porukan kesken Raidi läpi. Itse olen lv 29 hunter ja aseistus alkaa olla jo hyvässä iskussa (tulihan se Atheon´s Epilogue kun sitä varta vasten toivoin tän viikon Raidista, enää puuttus raidipopot setistä). Raidin voin kyllä vetää uudestaan tällä viikolla, alkuosiosta kun ei ole vieläkään kokemusta (aina autellut muita satunnaisesti loppupuolel). Olishan siellä vissiin joku loottikirstu avaamattakin.

Lisää nimesi listalle, mukaan lukien päivä ja klo aika jolloin sulle sopisi parhaiten + pistä kaveripyyntöä mulle jos et kaverilistalla jo ole.

1. nerevarmoonstar 19.10 asti lähinnä iltaisin klo 18 - 24
2.
3.
4.
5.
6.

vara 1.
vara 2.

Onkos täällä hard raidiin porukkaa? Yksittäisiä näyttäisi pari olevan. Voin toki itekkin hallinnoida, jos on porukkaa. Oon 29 lvl sungsinger warlock Atheon's Epiloguella varustettuna, eli homma hanskassa. PSN Nikotiini. Porukat tai yksittäiset laittakaa viestiä. Mulla ois tossa kaverikin 29, joka voisi tulla mukaan ja pari 28 levelistä, jos ei isompia saa.

Ylös Bottom