Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Iltojen Raid

Toweriin mentäessä katkesi ensin yhteys destinyn servuille, yritin monta kertaa joinana peliin.
Yritysten jälkeen ei pääsyt enää storeenkaan ja konsolin sammutuksen jälkeen meni reititin jumiin.:mad:
Jos vaikka tänne ilmoittelette ajankohtaa bossin surmaamiseksi niin osaa olla paikalla.:)
 
Vastaus: Iltojen Raid

Jeh, onneksi saatiin sentäs täysi Fireteam kasaan vaikka alkuun huonolta näytti.

Vähän alko olemaan väsynyt tossa lopussa, olisi se mennyt kun ois jaksanut vielä pari kertaa vääntää mutta tälleen duunin aamuviikolla on myös kiva keretä vähän nukkumaan :p Mutta jösses! Tällä kertaa jopa minä selvitin labyrintin!

Hotsittaa nähä, että vieläkö sitä tippuis joku panssari Atheonista, tuo rintapanssari oli odotettu droppi, niin pääsee vaihtamaan pois tuon Queenin panssarin pois, ja nyt kehtaa shardeillakin päivittää :)

Illallako jatkuu? Itselle toimii tämä ilta kunhan ei aivan kauheen myöhäseksi mene. Muuttu huominen vuoro just seiskan aamuks. Jos huomenna jatketaan niin ei väliä kun perjantai vapaa.
 
Vastaus: Wathysin raidipoppoo

Eipä lähtenny raidia eilen. Servut meni kiinni siinä klo 18.30 ja aukes joskus 21 ?

Eipä yötä vasten kannata alkaa tahkoomaan kun ihmisillä töitä yms tulee vastaan. Kokeillaan tänään uudestaan ?
 
Vastaus: Iltojen Raid

Hyvä että pääsitte lopulta matkaan.

Saakeli, mä en saanut eilisestä rundista gearia. Lege machine gun ja lege snipa, plus shardit ja energyt tippu. Ihan ok muuten, mutta aseiden sijasta ottasin mielummin sitä gearia, pääsis lähemmäksi sitä hard raidaus varustusta. No, ens viikolla uudestaan leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Katotaan niin seuraavaksi tippuu hattu, kun mulla on jo molempiin subclasseihin sopivat exo hatut.

Tai no oikeastaan kun ajattelee, ei voi valittaa. Mä just tarttin lege machinge gunin ja snipan, vanhat oli sinisiä.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Aika vauhdilla ja ilman suurempia hämminkejä tuo eilen meni ihan loppusuoralle asti. Loppupomon kaato ei vain ihan yhtä sutjakasti mennyt kuten viime viikolla. Olen kyllä mukana jos tänään koitetaan vähän virkeempänä hoitaa se vielä pois. Eiköhän se kohtuullisessa ajassa kaadu kunhan vähän kerrataan taktiikkaa ja harjoitellaan parilla epäonnistumisella alkuun :D
 
Perheenisukki Raid PS4

aikaisemminkin tänne jo huudellu mutta laitetaan nyt vielä uudestaan. ikää siis se +30 ja peliaika yleensä 22.00-> saa lisäillä listoille.(aika vähän nykyisistä kavereista pelaa enään noin myöhään).
pVp:tä en juuri harrasta mutta kaikki muu maistuu. Yksin tuo on jo niin puuduttavaa että sitä ei oikein jaksa.

oli sulla mikki tai ei, väliä ei ole mutta inviä fireteamiin tai kaveriksi listoille.
psn nick: ihmebantu(mikki löytyy...)

Ja väärään puuhun... ;) olkoon täälläkin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Iltojen Raid

Aika vauhdilla ja ilman suurempia hämminkejä tuo eilen meni ihan loppusuoralle asti. Loppupomon kaato ei vain ihan yhtä sutjakasti mennyt kuten viime viikolla. Olen kyllä mukana jos tänään koitetaan vähän virkeempänä hoitaa se vielä pois. Eiköhän se kohtuullisessa ajassa kaadu kunhan vähän kerrataan taktiikkaa ja harjoitellaan parilla epäonnistumisella alkuun :D

Je nuijitaan se maanrakoon prkl :p
 
Vastaus: Iltojen Raid

Jos tarvitsee varamiestä niin löytyy 29lvl warlock metsienmaagi nimellä, eilen vissiin koitti joku kutsua sinne? mutta kutsu ylläripylläri ilmestyi tänään aamulla vasta näkyviin, vaikka pelailin kyllä melko myöhään :(
 
Vastaus: Iltojen Raid

Jos tarvitsee varamiestä niin löytyy 29lvl warlock metsienmaagi nimellä, eilen vissiin koitti joku kutsua sinne? mutta kutsu ylläripylläri ilmestyi tänään aamulla vasta näkyviin, vaikka pelailin kyllä melko myöhään :(

Juu laitoin kutsua eilen, kun etsittiin viimeistä pelaajaa.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Täällä myös yksi PS4:lle raid-peliseuraa hakeva. Kokemusta on kuuden pelatun raidin verran, Titaanilla pelaan ja yleensä Defender, tilanteen mukaan myös Striker. Peleillä ainakin klo 18-24. PSN sama kuin nikki täällä.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Spämmään nyt tätä ketjua ja kysyn että löytyskö paria tyyppiä tekee Nightfallin ja Weekly Heroicin mun kanssa? Vaikka ton teidän illan raidin jälkeen? Eilen jäi harmittavasti vaiheeseen Transsin ja Nixusen kanssa, kun serverit ajettiin alas.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Spämmään nyt tätä ketjua ja kysyn että löytyskö paria tyyppiä tekee Nightfallin ja Weekly Heroicin mun kanssa? Vaikka ton teidän illan raidin jälkeen? Eilen jäi harmittavasti vaiheeseen Transsin ja Nixusen kanssa, kun serverit ajettiin alas.

Me käytiin vetämässä ne vielä sitten ennnen raidia, joten muuten olisin voinut tulla tekemään.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Kaikki käy, kun ei ainakaan vielä löytynyt Raidiin seuraa.

Edit: No niin, saman tien tuli kutsua.
 
Vastaus: Iltojen Raid

-mic- spämmi jatkoa... Puol kympin jälkeen irtoais nightfalliin seuraa. Nick Ihmebantu ,lvl27 hunter
 
Ylös Bottom