Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 5 needed

Voisin myös tulla mukaan, jos vielä mahtuu. PSN: Finaxis
 
Vastaus: Iltojen Raid

Juh, huomenna mukana! Saanut kivasti uutta, ja varmasti itse ainakin tehokkaampi tällä kertaa.

Pääsen huomenna jo neljältä duunista, viiden maissa kun on saanut syötyä niin varmaan aloittelen pelaamaan. Olisiko innokkaita vääntämään Weekly Heroic Strikeä, Nightfallia tai jotain lämmöittelyksi ennen Raidia? Nixunen, pikkuski?
 
Vastaus: Iltojen Raid

Pääsen huomenna jo neljältä duunista, viiden maissa kun on saanut syötyä niin varmaan aloittelen pelaamaan. Olisiko innokkaita vääntämään Weekly Heroic Strikeä, Nightfallia tai jotain lämmöittelyksi ennen Raidia? Nixunen, pikkuski?
Mä pääsen poikkeuksellisesti huomenna iltapäivällä pelaileen, ja voisin lähtä ton nightfallin ja weeklyn tekee alta pois. Just 16-17 välillä pääsen linjoille.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Mä pääsen poikkeuksellisesti huomenna iltapäivällä pelaileen, ja voisin lähtä ton nightfallin ja weeklyn tekee alta pois. Just 16-17 välillä pääsen linjoille.

Itsekkin voisin näillä näkymin tulla weeklyä/nightfallia vetämään noihin aikoihin.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Noniin, hyvä! Eli micFin ja Nixunen, alotellaan siinä viiden maissa :) Alkaa tältä päivältä taas riittää, justiinss sai farmaukset Marsissa valmiiks. Nyt on Atheon's Epilogue tappiinsa asti päivitetty!
 
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 5 needed

nerevarmoonstar
Kissamajuri
Nepenthe78
Finaxis
wathys

Vielä yksi. Missä luuraat?

Entä monelta aloitetaan? Taidan itse tulla linjoille kohtapuoliin ja pistää frendikutsuja.
 
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 5 needed

Noniin, meillähän on porukka kasassa. Lieköhän kaikki linjoilla? Minä menen pistämään kutsuja.
 
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 5 needed

finaxis ja tämä nerevarmoonstar vielä uupuisi. Tai kaksi nopeaa.
 
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 2 tarvitaan HETI

Lainaan kylmästi tätä ketjua kun sopii minun tilanteeseen, eli viimeisessä bossissa oltaisiin ja tarvitaan 1 pelaaja mukaan. Hyvä olisi jos yhdellä olisi kokemusta tuosta relicin kanssa leikkimisestä. Tarkoitus olisi aloittaa heti kun koko kööri kasassa.

Yksi enää, yhdeksään saakka ehtii testailla.

Nyt on kasassa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 2 tarvitaan HETI

Mä voisin tulla, jos tarvitaan. Oon 28 warlock. En ole raidia ennen loppuun vetänyt, mutta olen nähnyt sen vedettävän läpi twitchissä ja youtubessa useampaan kertaan eli homma on teoriassa hallussa. Laittakaa ystäväpyyntöä PSN: Nikotiini
Mikki löytyy myös.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 2 tarvitaan HETI

Kiitos porukalle...olipahan kohtalaisen kuolemarikas ilta :D:D:D
 
Ylös Bottom