Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Noniin. Ikä alkaa kolmosella ja pelaan kun lapset nukkuvat. Hahmo on nyt hyvän matkaa levelillä 27. Mites tämä raidiprojekti nyt masinoidaan, että pääsis senkin näkemään?
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Kerkesin laittaa tuonne peliseuraa-ketjuun raidiin haikailusta, mutta laitan vielä tännekin.
Ikää on 30+, warlock level 27 ja psn nikki on pikkuski(headset löytyy).
Iltaisin tulee pelattua ja kutsua vaan tulemaan.
 
Iltojen Raid

Löytyskö porukkaa PS4:lle läpäisemään Vault of Glass iltaisin (klo 21-24) työssäkäyvän perheenisän ehdoilla? Jos (ja kun) venyy viikonlopulle, voi pelata myöhempään, kunhan kaikille tiimin jäsenille vaan passaa. Eikä tartte välttämättä joka ilta pelata, eikä noin myöhään, mutta kyllä siihen useamman illan voi varata. Sovitaan tarkemmin porukalla milloin pelataan.

Itte oon ton kerran läpäissyt. Veteraanit ja ensikertalaiset on tervetulleita, mutta jos haluaa itse keksiä kaiken, niin sitten kannattaa etsiä toista tiimiä. Yritän olla spoilaamatta, mutta jos jumittaa, ohjaan eteenpäin (sikälimikäli nyt edes muistan mitä pitää tehdä).

Kuulokemikki ja sen käyttö on ehdoton vaatimus. Luokalla ei niin väliä, mutta vähintään 28lv. Muutama 27lv. voi olla mukana, mutta se on sitten sitä vaikeampaa kaikille.

Voitas hetimiten aloittaa, vaikka tänään, kunhan porukka kasassa. Luvassa hyvää peliseuraa ja Raid loottia. :)

Ilmottautuminen tähän ketujuun, PSN tagi alle ja frendikutsua PSN:ssä:
micFIN (lv.28 Titan Defender)
 
Vastaus: Iltojen Raid

Itse voisin olla kiinnostunut kun ei noista muista raid seurueista ole kuulunut mitään. Myös perheenisä kyseessä. Olen tosin läpäissyt jo kahdesti, mutta muutama kerta pitäis vielä :) Pelaan warlockilla (lv29). Headset löytyy. Ja aloitus tänään onnistuu varsin hyvin.
psn: Nixunen
 
Vastaus: Iltojen Raid

Ensimmäistä raidia tavoittelen.
Warlock level 27, mutta taidan saada päivitettyä levelin 28.
psn: pikkuski ja headset löytyy(ikää 30+)
 
Vastaus: Iltojen Raid

Mulla ois kanssa kiinnostus lähtee raidi porukkaan mukaan lvl 27 huntteri ja kuulokemikki löytyy. Pelaileen ehdin kello 16 jälkeen ja iltaisinkin miten vain asiasta sovitaan.
psn: alqimus​
 
Vastaus: Iltojen Raid

Mahtavaa, tiimi miltei kasassa. Vielä pari.
micFIN
Nixunen
pikkuski
alqimus
 
Vastaus: Iltojen Raid

EDIT: Sori, en lukenut kunnolla. Haluan porukan ensikertalaisista. Etsin uuden ryhmän :)

lisätkää: wathys

Ikää 30v, ei lapsia mutta ymmärrän hyvin perheellisten elämää. Peliajat sopivat joka iltapäivä klo 16 eteenpäin. Ensikertalainen raidissa, ja toivottavasti muutkaan eivät tiedä siitä mitään, sillä haluaisin että ryhmänä pähkäillään miten se tulee läpäistä eikä niin että joku osaa sen jo.. eikä myöskään sorruta lukemaan ohjeita netistä.

Mahtuuko mukaan?
 
Vastaus: Iltojen Raid

Tuossa eilen fireteamissa höpöteltiin vastaavaa KalashnikFIN:in kanssa, että voitaisiin joku myöhäisillan raidiprojekti aloittaa jossain vaheessa. Aloin tämmöistä suunnittelemaan, koska on osoittautunut, että molemmat satumme tulemaan linjoile yleensä joskus 22 jälkeen ja levelitkin tuntuvat etenevän melkoisen samaa tahtia (nyt 27). Jos sama henkilö olisi aina liiderinä niin voisi jatkaa siitä mihin on jääty. Tietty voipi olla, että ei (tai minä ainakaan) ihan vielä 21 ehditä linjoille. Täytyy nimittäin arkiaskareet hoitaa ja lapset saada unille ennen pelisessioita. Jos menee liian myöhäiseksi tähän sakkiin niin pitänee koittaa joku toinen jengi perustaa nimellä "hieman iltojen raidia myöhäisempien ajankohtien raid" ;)

Lisäksi tällä viikolla perjantain ja lauantain illat jäävät kyllä pelaamatta, koska polkujuoksua Kolilla.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Tuossa eilen fireteamissa höpöteltiin vastaavaa KalashnikFIN:in kanssa, että voitaisiin joku myöhäisillan raidiprojekti aloittaa jossain vaheessa. Aloin tämmöistä suunnittelemaan, koska on osoittautunut, että molemmat satumme tulemaan linjoile yleensä joskus 22 jälkeen ja levelitkin tuntuvat etenevän melkoisen samaa tahtia (nyt 27). Jos sama henkilö olisi aina liiderinä niin voisi jatkaa siitä mihin on jääty. Tietty voipi olla, että ei (tai minä ainakaan) ihan vielä 21 ehditä linjoille. Täytyy nimittäin arkiaskareet hoitaa ja lapset saada unille ennen pelisessioita. Jos menee liian myöhäiseksi tähän sakkiin niin pitänee koittaa joku toinen jengi perustaa nimellä "hieman iltojen raidia myöhäisempien ajankohtien raid" ;)

Lisäksi tällä viikolla perjantain ja lauantain illat jäävät kyllä pelaamatta, koska polkujuoksua Kolilla.
Messiin vaan mun puolesta. Kymmenen ei mun mielestä ole liian myöhä aloitus, ehtii ittekin kotona vähän säätää tai käydä jotkut dailyt tekemässä ennen sitä. Ei tietty päästä illassa niin pitkälle, mutta ei kai se mitään. Checkpointit tallentuu, ja jatketaan samasta seuraavana iltana.

Käydäänkö tänä iltana ainakin avaamassa portti, ehkä pitemmällekin? Oisko se puol kymmenen - kymmenen aikoihin, kunhan Tetsu ja kalashnik ehtii linjoille? Laittakaa PSN frendikutsut, niin pääsette rosterista suoraan mun fireteamiin ilman sen kummempia kutsuja.

Ja koittakaa ilmoitella tänne tai PSN:ssä jos ette tulekaan. Ei turhaan venailla, ja voi kysellä muita.

micFIN
Nixunen
pikkuski
alqimus
Eikka09 (Tetsu)
KalashnikFIN
 
Vastaus: Iltojen Raid

Moikka,

Täällä myös perheenisä raidi seuraa vailla myös muu Destiny pelailu kiinnostaa! Laitoin micFIN:lle psn kutsua. Pääsen 22.00 duunista ja heti melkee sen jälkeen voisin hyppää mukaan jos mahtuu.

PSN: Venomi- saa lisätä :)
 
Vastaus: Iltojen Raid

Venomi, raid fireteamin koko on kuusi. Eli näillä näkymin porukka olisi koossa tälle kierrokselle. Mutta katotaan jos joku yllä olevista peruu, pääset messiin.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Voisin myös ilmoittautua varasijoille, myöskin ensikertalaisena. micFINin kanssa tosin ollaan jo parina iltana jotain väännetty :)

Lvl 27 Titan alla.
 
Vastaus: Iltojen Raid

TranssiApina, harmi kun ei tajunnu kysellä sulta etukäteen. Mutta katotaan. Jos porukkaa ei kuulu eikä näy illalla, varasijoilta on hyvä nousta. Kattellaan illalla mikä meininki ja ketä ilmestyy paikalle.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Jees, meitsi on linjoilla noihin aikoihin. Pistä kutsua jos joku jättää tulematta, niin hyppään mukaan remmiin jos mahtuu.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Mää joudun perumaan kun on täs iltoina sen verran menoa. Niin annetaan paikka sellaselle, joka enempi kerkeää pelaamaan.
 
Iltojen Raid

Edit, sorry. Venailtiin jonkun aikaa, mutta fireteam täyttyi. Toiseen kertaan...
 
Vastaus: Iltojen Raid

Voisin kanssa mielelläni joskus liittyä joukkoon, kun en ole tuota raidia vielä päässyt kokeilemaan. Muutkin weekly heroicit voisivat kiinnostaa. En ole ennen Raidia tai muuta fireteam peliä kokeillut. Lvl 27 ja oskarikful nimikkeellä löytyy.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Fireteam täyttyi eilen illalla osittain eri porukasta mitä päivällä katteltiin. Odoteltiin aikamme viimeistä jäsentä, jonka jälkeen täytettiin fireteam kaverilistalta kuka ekkana saapui paikalle pyynnöstä.

Ens viikolla varmaankin taas uudestaan, koska ainakaan ittelle ei vielä eilen tippunut mitään käyttökelpoista. Yksi kaamea lege hame Titaanille, jesh. No shardit ja energyt tulee tietty aina tarpeeseen. Katotaan jos loppupomon kanssa ois parempi tuuri.

Tänään puol kymmenen - kymmenen aikoihin jatkoa?
 
Ylös Bottom