Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Iltojen Raid

Fireteam täyttyi eilen illalla osittain eri porukasta mitä päivällä katteltiin. Odoteltiin aikamme viimeistä jäsentä, jonka jälkeen täytettiin fireteam kaverilistalta kuka ekkana saapui paikalle pyynnöstä.

Ens viikolla varmaankin taas uudestaan, koska ainakaan ittelle ei vielä eilen tippunut mitään käyttökelpoista. Yksi kaamea lege hame Titaanille, jesh. No shardit ja energyt tulee tietty aina tarpeeseen. Katotaan jos loppupomon kanssa ois parempi tuuri.

Tänään puol kymmenen - kymmenen aikoihin jatkoa?

Mahtavaa menoa oli! Mukava päästä tänään jatkamaan. Koitan tulla kympiksi linjoille jos suinkin perhe ja tekniikka suo. Tämä porukkapeli tuntuisi olevan mulle juuri se juttu, mikä nostaa tämän pelin korkealle ylös keskinkertaisuudesta.

Minulle kyllä passaa tämän tyyppinen raidaus, että mukana on joku konkari oppaana. Aika paljon näköjään vaatii jengin koordinointia ja yhteispeliä raidissa eteneminen. Ihan tarpeeksi siis jo hoksaamista meikäläiselle, kun koittaa suoriutua siitä mitä käsketään tehdä. Esim. FEZin tyyppiset pulmapelit voi sitten koittaa itse pähkiä omaa vauhtia läpi.

Harmi kun mun Kalashnikin kiinnittäminen ei mennyt ihan putkeen. Kaverilla sattuikin kuulemma olemaan juuri nyt iltamenoja. No otamme vaikka ensi viikolla uutta jengiä kasaan. Hyvä, että saitte porukan täyteen tästä huolimatta.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Aika paljon näköjään vaatii jengin koordinointia ja yhteispeliä raidissa eteneminen.
Tämä nousee vielä uudelle levelille viimeisessä lopparissa. Siitä tulee siistiä.
:cool:

Pääsittekö labyrintin läpi? Mun oli pakko mennä nukkumaan että jaksoi töihin herätä. Ilmotelkaa jos tulee esteitä, koitetaan mennä samalla porukalla loppuun, paitsi jos joku haluaa välttämättä luovuttaa. Voidaan jatkaa torstainakin, jos joku ei tänään pääse. Mutta parempi tietty jos tänään päästään pelaamaan loppuun.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Pääsittekö labyrintin läpi?

Joo kolmella mentiin se labyrintti läpi, eikä edetty siitä enää pidemmälle. Tasoloikkaa siis luvassa tänään alkuun. Eipä se labyrintti paha ollut kun pelisilmä harjaantui vihujen väistelyyn ja mokaamisen todennäköisyys pieneni huomattavasti kun puolet lähti unille. Jos laskee, että yhden pelaajan onnistumistodennäköisyys on x, niin 6 pelaajalla se on x^6. Esimekriksi jos yhden pelaajan todennäköisyys selvitä on 70% niin kuudella se on enää ~12%. Kolmella pelaajalla tn. on jo ~34%.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Oli illalla kyllä mukavaa, kun sai roikkua porukan mukana.
Aamulla katoin juutuubista tuon labyrinttikohdan ja ei olis ollut pitkä matka enää checkpointtiin,
mutta väsy voitti.
Tulisin mielelläni mukaan mikäli kanssapelaajille vain kuinkin sopii ja tuli vielä mieleen kysymys:
jos aloittaa raidin uudestaan alusta niin saako noista looteista joka kerta noita romppeita, koska nettikirjoitusten mukaan
1 kerran saa ja sitten ei mitään erikoista tule(saatoin kyllä ymmärtää väärin lukemani)?
 
Vastaus: Iltojen Raid

Aivan huisia oli kyllä, eikä tuntunut että ihan heittopussina olisi siellä ollut 27 tasolla. Oli hieno tunne, kun se pomo kaatui, monta yritystähän se kyllä vaati :) Itsellekkään ei vielä tippunut pyllyrättiä kummempaa.

Itselle huominen olisi parempi päivä jatkaa taistoa, olisi illalla vähän menoa. Jos tänään jatketaan, koetan tätä menoa siirtää jotta saataisiin sama porukka kasaan. En toki pahastu, jos minut korvataan kun varasijoilla porukkaan pyrinkin :) Mutta hinku on kova päästä näkemään tämä loppuun asti!
 
Vastaus: Iltojen Raid

tuli vielä mieleen kysymys:
jos aloittaa raidin uudestaan alusta niin saako noista looteista joka kerta noita romppeita, koska nettikirjoitusten mukaan
1 kerran saa ja sitten ei mitään erikoista tule(saatoin kyllä ymmärtää väärin lukemani)?

Yhden kerran per viikko saat kamat raidista. Kerran helposta raidista ja kerran hard raidista. Joka tiistai resetoituu ja saat taas uudet krääsät.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Itselle huominen olisi parempi päivä jatkaa taistoa, olisi illalla vähän menoa. Jos tänään jatketaan, koetan tätä menoa siirtää jotta saataisiin sama porukka kasaan. En toki pahastu, jos minut korvataan kun varasijoilla porukkaan pyrinkin :) Mutta hinku on kova päästä näkemään tämä loppuun asti!
Mun puolesta voidaan pitää välipäivä tänään, ja jatkaa torstaina. Vois kotona muutakin tehdä kuin non-stop pelata. Mennään nyt loppuun samalla teamilla millä aloitettiin, siellä on vielä loottia tulossa. Laitoin porukalle PSN viestiä, paitsi zonille. Se ei oo mun frendinä vielä.

Kai ne gearit pitäs joka viikko tulla? Vai onkohan se tuurista kiinni. Mutta mulla ei eilen vielä mitään tippunut, jos siksi ei lasketa sitä stripparin hametta. Toivottavasti ei. Pitää nyt kattoa loppuun ennenkuin masennun.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Mun puolesta voidaan pitää välipäivä tänään, ja jatkaa torstaina.
OK. Onkohan kuinka pitkä rykäisy edessä vielä? Onko mahdollista suoriutua torstaina läpi asti? Multa kun jää perjantai ja lauantai väliin. Tietty sunnuntai taas onnistuu jos torstaina ei mene läpi ja jengi jaksaa venailla pari iltaa.
 
Vastaus: Iltojen Raid

OK. Onkohan kuinka pitkä rykäisy edessä vielä? Onko mahdollista suoriutua torstaina läpi asti? Multa kun jää perjantai ja lauantai väliin. Tietty sunnuntai taas onnistuu jos torstaina ei mene läpi ja jengi jaksaa venailla pari iltaa.
On mahdollista. Mutta ei mun mielestä ole mikään katastrofi, jos venyy sunnuntaillekin. Kunhan ennen resettiä saadaan läpi.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Eli torstaina jatketaan? Tämä olisi hyvin pop! Käy myös se, jos lyödään sunnuntai vielä lukkoon pelipäiväksi. Pitäisi torstain ja sunnuntain aikana saada kyllä läpi? Luulen että saisin perjantaina ja lauantaina passelisti kauppiaat Rank 3:lle niin saisi Legendary Primary-aseen :) Ja kerkeispä vielä kattoa Xurilta jotain kivaa kolikoilla!
 
Vastaus: Iltojen Raid

Kai ne gearit pitäs joka viikko tulla? Vai onkohan se tuurista kiinni. Mutta mulla ei eilen vielä mitään tippunut, jos siksi ei lasketa sitä stripparin hametta. Toivottavasti ei. Pitää nyt kattoa loppuun ennenkuin masennun.

Kyllä joka viikko mahdollisuus saada uutta rompetta.Se on sitten ihan pullasta kiinni mitä sulle tippuu. Voi olla et meet shardeilla/energyllä koko raidin. Peliporukassa monta kaverii jotka vetän raidii siintä saakka kuin mahdollista, eikä oo viellä yhtään raidi gearii (hanskoi,kypärää,saappait, chestii) tippun. Mulle tähän mennessä tippun chesti geareista vasta. Jotain pyssyjä tippun myös sekä tietty shardei ja energyy. :D
 
Vastaus: Iltojen Raid

Kauhea harmitus kun ei tajunnut ajoissa hyödyntää Queens Wrathia ja farmannut kunnolla shardeja, olisi varmasti jo Lvl 28. Nyt ei viitsisi edes käyttää harvoja Shardeja nykyisten gearien uppimiseen, kun nuo Legendary Chest ja Helmet jotka Queenilta sain ei miellytä statseiltaan, eikä ulkonäöltään.

Toivottavasti tippuisi torstaina sitten jotain passelia :)
 
Vastaus: Iltojen Raid

Joo tuli tuolta eilen shardia x5, energyä x2 ja raid saappaat, mutta lissee olis hinku saada:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Iltojen Raid

Kiitoksia raidijengille! Oli kyllä huikea pelikokemus ja ehdottomasti tämän pelin parasta antia. Täytynee vielä käydä uudestaankin ihmettelemässä jos saa jonkun porukan kasaan.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Suuret kiitokset myös täältä hyvälle porukalle ja oli hieno kokemus:)
Oli puhetta tuon raidin jälkeen orbitissa, että jos tehtäisiin ensiviikolla nollautumisen jälkeen uudestaan samalla porukalla.
Ps. Parempien palkintojen hakemista:)
 
Vastaus: Iltojen Raid

Hyvä meininki oli, kiitokset minunkin puolesta. Harmi ettei RNG hymyillyt kaikille. Ittelle tippu Raid chestplate, sama lege pyssykkä minkä sain viimeksikin ja se aivan törkee stripparin hame :D. Plus shardit ja energyt. En valita, hyvin kävi.

Vaikka luulin että meillä oli ekalla kerralla aika vedenpitävä taktiikkaa Atheonin viimeiseen vaiheeseen, tämä eilenen oli paljon parempi. Ei tainnut ehtiä tulla yhtään viestiä pomon raivareista? Nopeesti tippui.

Joo katotaan lähempänä resettiä millä porukalla lähdetään, jättääkö joku välistä ja tuleeko uusia. Venomi oli ainakin kovasti tyrkyllä jo tähän ekaan.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Katsotaan tottakai ja mikäli mahdollista niin varaisin paikan itselleni (jospa saisi jonkun aseen vielä tuolta).
 
Vastaus: Iltojen Raid

Juh, mahtavaa oli! Kovin montaa yritystä ei edes loppupomossa loppujen lopuksi tarvittu :)

Ittelle tippui eka Legendary-ase, Atheon's Epilogue. 70 patruunan lipas, aivan kauhea roffi ja Void-damage! Nyt onnistuu Exotic Bounty, joka tarvitsee Void-tappoja Cruciblessa. Meitsi myös sain sen läpikuultavan peppurätin ;P

Raidin jälkeen käytiin vielä pikkuskin ja Nixusen kanssa vääntämässä Weekly Heroic Strike, josta tippui sitten Exotic Sniper Rifle, Ice Breaker! Erittäin hassu, Solar-damagea, asetta ei voi ladata vaan paukut palautuvat aseeseen itsekseen ja ohi ammutut panokset saattavat palautua heti :p Mitä tuolla nyt leikki, niin eipä tuntunut panokset pääsevän loppuun missään vaiheessa.

Mutta siis joo, suuret kiitokset porukalle että sai vääntää mukana, ja ehdottomasti mukana uudestaan tiistaina jos näin päätetään :)
 
Vastaus: Iltojen Raid

Raidin jälkeen käytiin vielä pikkuskin ja Nixusen kanssa vääntämässä Weekly Heroic Strike, josta tippui sitten Exotic Sniper Rifle, Ice Breaker! Erittäin hassu, Solar-damagea, asetta ei voi ladata vaan paukut palautuvat aseeseen itsekseen ja ohi ammutut panokset saattavat palautua heti :p Mitä tuolla nyt leikki, niin eipä tuntunut panokset pääsevän loppuun missään vaiheessa.
Drool. Varmaan menitte vaikeimmalla? Oliko paha? Varmaan tarttisin apuja tuohon samiseen tänään. Sais sen yhden exo weapon bountyn pakettiin.
 
Ylös Bottom