Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Iltojen Raid

Vaikeimmalla mentiin, eikä se itselle ainakaan ollut helppo kun vasta Lvl 27. Nyt tosin löytyisi hyvä ase tähän, tuo tarkkuuskivääri kun tekee Solar-damagea. Ei tuntunut viimeksi mikään ase kunnolla purevan. Loppupomossa oikeastaan vaan kykittiin tason reunojen ramppien alla, ja sieltä ammuttiin pomoa pikkuhiljaa. Lopussa minä ja Nixunen maattiin kuolleina toisessa päässä kenttää, kun pikkuski järsi pikkuhiljaa pomoon vahinkoa :p
 
Vastaus: Iltojen Raid

Itse olisin valmis raidailemaan, nyt viikonloppuna kellolla ei niin väliä, viikolla vaikeampaa kun ti-pe kaikki 8.

27lvl, Titan Defender.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Jos paikkoja auki voisin ensiviikolla olla mukana. Raidiakin jonkun verran tullut nähtyä. lvl 27 hunter
 
Vastaus: Iltojen Raid

Ensi viikolla oli kyllä tarkoitus mennä Vault of Glass läpi, mutta mukaan mahtuu vain, mikäli joku viime viikon tiimissä ollut päättää luovuttaa paikkansa. Venomi ja Alqimus on nyt varasijoilla, jos näin käy.

Tosin tässähän on aika paljon ollut porukkaa hakemassa seuraa Raidiin. Jos haluaa varmuudella päästä mukaan, kannattaa ottaa aloite, ja koota uusi tiimi.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Tänä iltana olisi tarkoitus pelata raidi (Vault of Glass) läpi normaalilla vaikeustasolla. Haetaan kolmea 27 tai kovempaa pelaajaa. Mikki pakollinen. Pistäkää viestiä PSN: Samir__ huomaa kaksi alaviivaa. Alotellaan pelit heti kun kolme tyyppiä löytyy!
 
100% Raiders

Hei!

Löytyisikö täältä sopivaa porukkaa vetämään "vähän enemmänkin" noita Raideja, lopullisena tavoitteena siis horottaa kaikki Raidiin liittyvät trophyt PS4 versiosta. Aikaa siis saattaa vierähtää ennen kuin tuo menee läpi Hardilla tai kenenkään kuolematta. Siinä sivussa level 30 olisi myös iloinen ylläri, ilmeisesti ainoastaan raideista tippuu (tosi hyvällä säkällä) parhaimmat varusteet.

Aikataulusta sen verran että itse olen kolmivuorotyöläinen, mutta todennäköisimmin olen lähes aina vapaalla torstai-iltaisin, usein kyllä muutkin arki-illat käy, sekä 2/3:sta viikonlopusta. Pelaan myös arkivapailla paljon päiväsaikaan, mutta silloin on yleensä kaverilistalla hiljaisempaa, joten se aika jäänee varusteiden parannuspalikoiden farmaukseen. Jos saadaan tiimi kasaan, ekan kerran voisi aloitella ens keskiviikkona, 8.10, joskus klo 18 jälkeen.

Itse olen siis tällä hetkellä lv28 Hunter, mutta kamoista uupuu vaan shardeja niin lähiaikoina lv29. Peliseuralta odottaisin lähinnä pitkäjänteisyyttä ja sooloilun välttämistä, tiimityöllä tuolla näemmä vaan pärjää. Mikki luonnollisesti välttämätön. Oma raidikokemus rajoittuu vielä yhteen kertaan, ja siellä ihan loppuvaiheeseen kun jeesasin hetken kaverilistan possea (ei ehkä paras mahdollinen paikka aloittaa, mikkikään ei toiminut mulla kuin puolittain, eikä päästy läpi asti, mutta tipahti sieltä kuitenkin parempi lege-chest-armori kuin mitä mulla nyt on). Eli omasta puolestani en välitä spoilereista jos tiimiin haluaa joku useamman raidinkin pelannut.

Tuo yksi pysti vaatis raidin läpäisyä saman klaanin porukan kesken, ja itse olen tos KonsoliFIN III:ssa, mutta mitä olen porukkaa lisäillyt kaverilistalle niin ei ehkä vielä löydy pelkästään sieltä riittävän korkealevelistä porukkaa... Siispä muidenkin klaanien jäsenet kelpaa toistaiseksi. Sujuvaan perusläpäisyyn toi lv28 olis varmaan minimivaatimus, lv29 sitten noihin haastavampiin + "riittävän tehokas" aseistus, ainakin itseltäni puuttuu vielä lege/exotic-luokan autorifle, jolle oma pelityyli sopisi parhaiten (hakusessa olisi tuo: Atheon´s Epilogue: http://destiny.wikia.com/wiki/Atheon%27s_Epilogue ,mutta koska sen saa vain Raidista ja säkällä, niin voi olla että joutuu ostamaan jonkun muun ainakin ensihätään...)

Tuossa linkki yhteen strategiaketjuun, sisältää spoilereita joten omalla vastuulla: http://www.playstationtrophies.org/forum/destiny/247017-destiny-vault-glass-raid-walkthrough.html

Tähän perään vielä lista ilmoittutumisille + muutama varasija, kopioi oman viestisi perään:

1. nerevarmoonstar
2.
3.
4.
5.
6.

vara 1.
vara 2.
vara 3.


Ps. Myytinmurtajien suosikkisanonnan mukaan, Failure is always an option. Tarkoitus ei ole liian tiukkapipoisesti hinkata tuota läpi hardilla/kuolematta, eli jos jostain tuntuu ettei ole hyödyksi tiimille tavoitteen saavuttamisessa, voi sen ilmoittaa itse niin saadaan tilaa jollekulle muulle innokkaalle. Varaan siis mahdollisuuden likvidoida myös itseni pois tiimistä, jos olen sen heikoin lenkki :D
 
Wathysin raidipoppoo

Tarvitsen 5 peluria vetämään raidin loppubossin läpi ennen tiistain resettiä. Pääasia että oot fiksu ja osaat puhua mikrofoniin. Huuelkaa nimimerkkejä, pistän frendikutsua. Olen pian lvl 27 Warlock.

Tänäänki kävisi vaikka heti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 5 needed

Voin tulla mukaan mutta en pääse tänään kun vasta 22.30 aikoihin/jälkeen tappamaan mörköjä. Mutta jos muu porukka haluaa mennä aikaisemmin niin jään tarvittaessa pois. Huomenna alkuillasta ehtisi myös yrittää vikaa pomoa jonkun aikaa.

Ensi viikon raidiin voi kanssa tulla mukaa riippuen miten työt menee. Toivottavasti ei käy samalla tavalla kun kävi tällä viikolla että työt menee aina raidin kanssa päällikkäin.
 
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 5 needed

Joo mäki pelaan varmaan aika myöhään, että käydään sit jos ei löydy väkeä raidiin asti niin pelaamassa jotain strikejä tai muuta.
 
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 5 needed

Joo,

mä voisin tulla kans jeesaamaan jos pulaa raidaajista, oma kokemus sopivasti rajoittuukin juuri tuohon loppubossiin. Tänään linjoilla tos joskus 21-22 aikoihin. Muukin pelailu käy, ainakin daily itsellä tältä päivältä tekemättä.
 
Vastaus: 100% Raiders

Kyllä raidit kiinnostaa toisenkin kerran. Yhden kerran on tullut raidi vedettyä läpi alusta loppuun kokeneenpien avustuksella.

Raidiin voin lähteä Titanilla, strider tai defender, LV 28 tai 29 riippuen varustuksesta sekä Hunter, bladedancer, LV 28.

Aloitus keskiviikkona 8.10 ei ehkä onnistu. Muuten pelailu päivisin ja iltaisin onnistuu.

aikon447
 
Vastaus: 100% Raiders

Ehdottomasti messissä

Powerpelailen talvisin muutenkin suht paljon.


Nepenthe78 Ps4

29 Titaani
27 Huntteri
27 Warru
 
Vastaus: Iltojen Raid

Olisko tällä viikolla tarkoitus aloittaa tuo raidi uudelleen ? Ja minä päivänä?. Itse olisin valmis pelaamaan vaikka jo huomen illalla.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Moi, mikäli mahtuu niin voin olla mukana jo vaikka tänä iltana.
Tosiaan kaikki 3 klassia käytettävissä mikäli jotain erityisesti tarvitaan.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Itsekin voisin huomenna aloitella uutta raidia jos vaan mukaan mahtuu johonkin, lvl 29 Titan käytettävissä.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Olisko tällä viikolla tarkoitus aloittaa tuo raidi uudelleen ? Ja minä päivänä?. Itse olisin valmis pelaamaan vaikka jo huomen illalla.
Olihan siitä puhetta, ja varmaankin melkein kaikki viime viikolta ois lähdössä uudelle rundille?

Laitoinkin jo PSN:ssä viestiä viime viikon porukalle:
Nixunen
Eikka09
TranssiApina-
zoni-1985
pikkuski

Hyvä meininki oli viime viikolla, oisin mielellään lähtenyt tälläkin viikolla. Mua vaan kyseltiin toiseen porukkaan, ja kun täällä oli noita lähtiöitä varasijoilla, ajattelin antaa tilaa. Venomi oli ainakin kovasti lähdössä messiin, mutta jäi täpärästi viime viikon tiimistä. Jos joku muu jää pois, täältä löytyy näköjään helposti porukkaa mukaan.
 
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 5 needed

En pääse mukaan tämän iltaiseen bossin tappajaisiin kun menen töihin illaksi.

Seuraavaan raidiin tulen mukaan mikäli vain työt sen sallii.
 
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 5 needed

Heti vaömis lähteen mukaan. 28lvl hunu.

Kissamajuri on psn

Mikki ja muut skulaa
 
Ylös Bottom