100% Raiders
Hei!
Löytyisikö täältä sopivaa porukkaa vetämään "vähän enemmänkin" noita Raideja, lopullisena tavoitteena siis horottaa kaikki Raidiin liittyvät trophyt PS4 versiosta. Aikaa siis saattaa vierähtää ennen kuin tuo menee läpi Hardilla tai kenenkään kuolematta. Siinä sivussa level 30 olisi myös iloinen ylläri, ilmeisesti ainoastaan raideista tippuu (tosi hyvällä säkällä) parhaimmat varusteet.
Aikataulusta sen verran että itse olen kolmivuorotyöläinen, mutta todennäköisimmin olen lähes aina vapaalla torstai-iltaisin, usein kyllä muutkin arki-illat käy, sekä 2/3:sta viikonlopusta. Pelaan myös arkivapailla paljon päiväsaikaan, mutta silloin on yleensä kaverilistalla hiljaisempaa, joten se aika jäänee varusteiden parannuspalikoiden farmaukseen. Jos saadaan tiimi kasaan,
ekan kerran voisi aloitella ens keskiviikkona, 8.10, joskus klo 18 jälkeen.
Itse olen siis tällä hetkellä lv28 Hunter, mutta kamoista uupuu vaan shardeja niin lähiaikoina lv29. Peliseuralta odottaisin lähinnä pitkäjänteisyyttä ja sooloilun välttämistä, tiimityöllä tuolla näemmä vaan pärjää. Mikki luonnollisesti välttämätön. Oma raidikokemus rajoittuu vielä yhteen kertaan, ja siellä ihan loppuvaiheeseen kun jeesasin hetken kaverilistan possea (ei ehkä paras mahdollinen paikka aloittaa, mikkikään ei toiminut mulla kuin puolittain, eikä päästy läpi asti, mutta tipahti sieltä kuitenkin parempi lege-chest-armori kuin mitä mulla nyt on). Eli omasta puolestani en välitä spoilereista jos tiimiin haluaa joku useamman raidinkin pelannut.
Tuo yksi pysti vaatis raidin läpäisyä saman klaanin porukan kesken, ja itse olen tos KonsoliFIN III:ssa, mutta mitä olen porukkaa lisäillyt kaverilistalle niin ei ehkä vielä löydy pelkästään sieltä riittävän korkealevelistä porukkaa... Siispä muidenkin klaanien jäsenet kelpaa toistaiseksi. Sujuvaan perusläpäisyyn toi lv28 olis varmaan minimivaatimus, lv29 sitten noihin haastavampiin + "riittävän tehokas" aseistus, ainakin itseltäni puuttuu vielä lege/exotic-luokan autorifle, jolle oma pelityyli sopisi parhaiten (hakusessa olisi tuo: Atheon´s Epilogue:
http://destiny.wikia.com/wiki/Atheon%27s_Epilogue ,mutta koska sen saa vain Raidista ja säkällä, niin voi olla että joutuu ostamaan jonkun muun ainakin ensihätään...)
Tuossa linkki yhteen strategiaketjuun, sisältää spoilereita joten omalla vastuulla:
http://www.playstationtrophies.org/forum/destiny/247017-destiny-vault-glass-raid-walkthrough.html
Tähän perään vielä lista ilmoittutumisille + muutama varasija, kopioi oman viestisi perään:
1. nerevarmoonstar
2.
3.
4.
5.
6.
vara 1.
vara 2.
vara 3.
Ps. Myytinmurtajien suosikkisanonnan mukaan, Failure is always an option. Tarkoitus ei ole liian tiukkapipoisesti hinkata tuota läpi hardilla/kuolematta, eli jos jostain tuntuu ettei ole hyödyksi tiimille tavoitteen saavuttamisessa, voi sen ilmoittaa itse niin saadaan tilaa jollekulle muulle innokkaalle. Varaan siis mahdollisuuden likvidoida myös itseni pois tiimistä, jos olen sen heikoin lenkki