Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Wathysin raidipoppoo

Joo, eilen olisin ehtinyt auttaan, tänään & huomennakaan ei käy kun oon yövuorois. Ehkäpä joku toinen kerta (saa kysyä suoraan PSN-viestilläkin jos oon online ja Destinys, täällä foorumilla käyn vain satunnaisesti kun ehdin). Hyväksyn sun kaveripyynnön kans myöhemmin huomenna.
 
Vastaus: 100% Raiders

Kyllä raidit kiinnostaa toisenkin kerran. Yhden kerran on tullut raidi vedettyä läpi alusta loppuun kokeneenpien avustuksella.

Raidiin voin lähteä Titanilla, strider tai defender, LV 28 tai 29 riippuen varustuksesta sekä Hunter, bladedancer, LV 28.

Aloitus keskiviikkona 8.10 ei ehkä onnistu. Muuten pelailu päivisin ja iltaisin onnistuu.

aikon447

Joo, mulle käy loppuviikost muutkin päivät, tarkat ajat sovittava tietty kaikkien kesken.


Ehdottomasti messissä

Powerpelailen talvisin muutenkin suht paljon.


Nepenthe78 Ps4

29 Titaani
27 Huntteri
27 Warru

Olet sitten vähän pidemmällä useamman hahmon kehittämisessä :cool: Itse aloitin vasta eilen, kun alkoi olla huutava pula Ascendant materiaaleista (joka hahmo saa joka päivä omansa Gold Tier Public Eventistä). Vaikka aika nopeestihan nuo tasot nyt tuntuu nousevan, molemmat n. 5 tunnin pelailulla lv7. Ja onhan niille jo sattunut tippumaan valmiiksi lege- ja exotic-kamoja, että lv20:stä eteenpäin menee taatusti nopeammin kuin alkuperäisellä hahmolla.

Laitan tähän loppun vielä päivitetyn listan ilmoittautuneista, rohkeasti mukaan vaan muutkin, ei oo tosiaan heti alkuun tarkotus mennä hampaat irvessä Hardilla tai kuolematta, tarvinnee aika monta perusläpäsyy että alkaa muistaa kaiken sujuvasti (ilmeisesti ekana maailmassa Raidin kuolematta läpäissyt jengi tarvi varsin paljon yrityksiä, ja iso osa niistä johtui Bungien/PSN:n verkko-ongelmista ja itse pelin bugeista... mutta ainakin se on tehtävissä, toisin kuin ehkä tuosta asiaa käsittelevästä thredin nimestä voisi päätellä: http://www.playstationtrophies.org/forum/destiny/247712-flawless-raider-impossible-trophy.html Kaiken lisäksi se pitää tehdä kerralla, eli kiertoradalle ei voi lähtee kertaakaan huilaamaan)

1. nerevarmoonstar
2. aikon447
3. Nepenthe78
4.
5.
6.

vara 1.
vara 2.
vara 3.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Voe rähmä! Bungie on näköjään suunnitellut jotain päivitystä klo 17 maissa. Toivottavasti keretään silti vääntää nuo Weeklyt ennen Raidia :>

Ketäs nyt on sitten varmasti tulossa illalla vetämään Vault of Glassia? Aloitus taas klo 21.30 vaiko jo aikaisemmin? Olis hienoa päästä samalla porukalla vetämään, tai edes lähes samalla jos Venomi korvaa tällä kertaa micFinin :)
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

jupiteus78 olis lokin nimi ja lvl27. ikää pelurilla 35v ja mikki löytyy. perhe ei ole riesana mut työ haittaa harrastuksia eli linjoila tulee oltua miten sattuu mut raidaamaan tekis mieli ja peliseuralle olis tilausta :cool:
 
Vastaus: Iltojen Raid

Huimaa oli raidi ja peliseura viime viikolla ja kiva olisikin päästä vetämään uusiksi. Tällä viikolla on enemmän aikatauluhaasteita, mikä tarkoittaa ettei uskalla luvata muuta kuin 2230-2300 aloitushaarukkaa varmaksi. Näihin aikoihin kuulemma voisi myös KalashnikFIN taipua, joten voidaan yrittää kerätä toinen jengi jos haluatte ottaa jonkun tilalle ja aloittaa aikaisin.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Kivointa ois, kun samalla porukalla pääsis vääntää. Tetsu = Veikka09? Oliko Zoni tulossa tänään mukaan?

Itselle toimii myös tuo vähän myöhempi aloituskin, 22.30 viikko sitten taidettiin startata.

Eli nyt varmoja pelaajia olisi minä, Nixunen, pikkuski, Tetsu, Venomi? Löytyykö Venomi muiltakin kaverilistalta kuin micFiniltä?

Toimiiko Nixunen kapellimestarina ja laittaa Fireteamin pystyyn nyt kun micFin ei ola hommaa pyörittämässä? :)
 
Vastaus: Raid loppubossia vaille valmis, 2 tarvitaan HETI

Oltiin just saatu tuollon jengi kasaan, toivottavasti löysit jonku?

Pääsin, ja läpikin meni jopa.

Joku toinen kerta jos vaan pääsen, pari viikkoa vielä vähän epäsäännöllistä pelaamista.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Kivointa ois, kun samalla porukalla pääsis vääntää. Tetsu = Veikka09? Oliko Zoni tulossa tänään mukaan?

Itselle toimii myös tuo vähän myöhempi aloituskin, 22.30 viikko sitten taidettiin startata.

Eli nyt varmoja pelaajia olisi minä, Nixunen, pikkuski, Tetsu, Venomi? Löytyykö Venomi muiltakin kaverilistalta kuin micFiniltä?

Toimiiko Nixunen kapellimestarina ja laittaa Fireteamin pystyyn nyt kun micFin ei ola hommaa pyörittämässä? :)

Voinhan mä toki laittaa, vaikka ei sillä niin merkitystä ole kuka fireteam leaderinä häärää :)
 
Vastaus: Iltojen Raid

Mikä pyssy tuolla tuossa videossa on? Ja pärjääkö tuossa raidissa mitenkään level 27 titanilla? Jos tilaa tai tarvetta on pelaajalle niin kutsua saa laittaa GT:hirw1(xbox one) linjoilla yleensä joka ilta klo 20.00-0.00
 
Vastaus: Iltojen Raid

2230 jälkeen tosiaan passaa mulle (Eikka09). KalashnikFIN (joka tippui viime viikolla pois, koska ei ehtinytkään starttiin) voisi myös lähteä remmiin jos edellisen viikon porukasta ei tule täyteen.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Kivointa ois, kun samalla porukalla pääsis vääntää. Tetsu = Veikka09? Oliko Zoni tulossa tänään mukaan?

Itselle toimii myös tuo vähän myöhempi aloituskin, 22.30 viikko sitten taidettiin startata.

Eli nyt varmoja pelaajia olisi minä, Nixunen, pikkuski, Tetsu, Venomi? Löytyykö Venomi muiltakin kaverilistalta kuin micFiniltä?

Toimiiko Nixunen kapellimestarina ja laittaa Fireteamin pystyyn nyt kun micFin ei ola hommaa pyörittämässä? :)

todennäkösesti en kyllä tänään pääse mukaan..
 
Vastaus: Iltojen Raid

Eli Fireteam näillä näkymin olisi:

TranssiApina
Nixunen
Pikkuski
Eikka09
KalashnikFIN
Venomi(?)

Venomilta ois kiva saada varmistus, että pääseekö niin ei turhaan odotella :)
 
Vastaus: Iltojen Raid

Venomilta ois kiva saada varmistus, että pääseekö niin ei turhaan odotella :)
Mä laitoin just Venomille PSN viestiä, kun se kerta löytyy mun kaverilistalta. Jos kaverista ei kuulu, löytynee tästä ketjusta korvaaja.

Nixunen ja TranssiApina, harmi toi huoltokatko just viideltä. Mä oisin voinut pelailla tänään alkuillan 16 - 19. Katotaan nyt miten kauan toi katko kestää, ja ehtiikö käydä sen nightfallin.
 
Vastaus: Iltojen Raid

Jeh, saas nähä kuinka käy. Nightfall ois toki jepa nykästä nyt heti resetin jälkeen, sais Raidistaki Xp:t bonuksen kanssa. Alkanut noita Exotic Weaponeja tippumaan niin ois kiva vähän päästä niitäkin päivittelemään ;> Gjallahorn ja Invective löyty :)
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Täälläkin ois 30+ Mikillinen 2 lapsen isukki joka kaipailis raidi porukkaa, yleensä pelailen 21-24 aikana.
Löytyy 28 lvl warlock molemmat sub classit maxilla.

Psn: LIEBER100
 
Vastaus: Wathysin raidipoppoo

Sellanen juttu, etten ite kykene tänään pelaamaan. Migreeni iski. Mutta koittakaa saaja joku kuues, että pääsette pellaan.
 
Aamu Raid 10.10

Eli hakusessa olisi porukkaa vetämään raidi läpi perjantai aamun/aamupäivän aikana. Tarkoitus olisi aloittaa 9-10 ja itselläni on mahdollisuus pelata n.13.30 asti. Raidia olen käynyt kokeilemassa ja päässyt vaiheeseen jossa pitää kahden portin takana käydä (eli ilmeisesti juuri ennen loppupomoa). Mikäli raidi veteraaneja tuolloin olisi linjoilla ja jaksaisivat tulla pelailemaan niin hienoa. Mukaan saa tietysti tulla vaikka ei raidista vielä kokemusta olisikaan. Yksi kaverini ilmeisesti pääsee tuolloin mukaan, muut paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä jos siis ylipäänsä kukaan on tuolloin halukas mukaan tulemaan. Laittkaa ilmoituksia halukkuudesta tänne tai viestinä psn kautta. Psn: pmujunen
 
Vastaus: Iltojen Raid

Nightfallia kerettiin vetämään pomoon asti, kunnes heitti ulos :p Kesken jäi, eikä päästy jatkamaan. Toivottavasti nyt vaan serverit lähtis toimimaan, niin saisi ton Raidin edes pelattua tänään :/

Ihmiset yhä messissä?
 
Ylös Bottom