Vastaus: No Man's Sky
Mistä sen Atlas passin saa?
Olen nyt käynyt 6 tähtijärjestelmässä ja 13 planeetalla. Niistä ainutkaan ei ole ollut sellainen, että olisi viitsinyt pysyä kuin ottamassa välttämättömimmän. Ei ainutkaan missä ois oikeasti resursseja. Rahat ja plutonium on loppu ihan kokoajan.
Aluksen vaihdoin tänään, siinä slotteja nyt "huimat" 16kpl. Aseen sain alieneilta pariinkin kertaan ja nyt on 9slottia siinäkin. Pukuun olen kerännyt kaiken mitä saa ja siinä nyt 19 slottia.
Haluisin vain löytää yhden planeetan, josta löytäisi jotain järkevää.
Koitin muuten vetää käytännöss tyhjällä gargolla, mutta piraatit hyökkää nykyisin aina kimppuun, joka reissulla. Lisäksi erittäin tarkasti vartioituja planeettoja kokoajan tulee eteen.
Miten sitä hyperdrivea tms kehitetään, jotta pääsee pidempiä matkoja kulkemaan?
Siinä muuten kun painaa hyperdriven, niin siellä kun painaa olikos se ylöspäin ristiohjaimessa, niin se paikantaa löydetyt tähtijärjestelmät, sen jälkeen voi etsiä lähimmän. Mulla lähin oli 500 valovuoden päässä (kun itse pääsen siirtymään kerrallaan 50 valovuotta ja keskustaan oli 180k valovuotta). Eli kyllä siinä voi jopa etsiä ihmisten käymiä mestoja. Tämä löytää tuli näkyviin omiin tähtijärjestelmiin, vaikka en siellä edes itse käynyt.