Aksu
Well-Known Member
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust
Oon pari tuntia ajellu T150 ratilla ja vois koittaa rustata jotain fiiliksiä.
Ainoat ratit mihin voin tuota verrata on Driving Force Pro ja G25 millä oon ajellu noin 5-7 vuotta. Driving Force Prota nyt ei kannata oikeestaan edes mainita, koska ero on niin iso.
Kyllä tuosta T150 tuntee heti että laadukas ratti on kyseessä, tuntuu jämäkältä käsissä. Pienen säätämisen jälkeen sain Assetto Corsan forcet tuntumaan ihan perkeleen hyviltä verrattuna G25.
Kaikki pienetkin pomput sun muut tuntuu tosi hyvin ja ratti on perkeleen tarkka jos vertaa G25, minkäänlaista deadzonea ei oo, myös vaihdeläpsykät ansaitsee isot kehut!
Project Carsissa PS4 version kanssa oli aluksi isoja ongelmia tuntuman kanssa, enkä sitä pienen säätämisen jälkeenkään saanut tarpeeksi hyväksi.
Oletus kuitenkin on että isomalla säätämisellä Project Carsin saa paremmaksi, ei voi olla ratista kiinni koska Assetto tuntui niin perkeleen hyvältä.
Mitä polkimiin tulee niin kyllähän nuilla pystyy ajamaan, mutta varsinkin jarruttaessa on ongelmia, koska poljin on niin tunnoton.
Loppuvetona vois sanoa että ratti on parempi kuin G25 ja jopa aika helposti, on vaan niin paljon tarkempi ajaa kuin deadzonea ei ole ja forcet on paremmat. Tuo on myös paljon hiljaisempi kuin G25.
Perkeleen hyvä hinta-laatusuhde. Parin tunnin testin perusteella 8/10 ja jos polkimet ois paremmat niin 9/10.
Sen verran vielä pakko heittää että, varsinki openwheelereillä tuli aluksi tosi outo fiilis, vähän niinku etu-pää ois seilannu ihan koko ajan, aluksi tuntu todella oudolta että ihmettä, mutta se johtui siitä terävyydestä, ensimmäistä kertaa kuitenkin noin terävä ohjaus itellä.
Oon pari tuntia ajellu T150 ratilla ja vois koittaa rustata jotain fiiliksiä.
Ainoat ratit mihin voin tuota verrata on Driving Force Pro ja G25 millä oon ajellu noin 5-7 vuotta. Driving Force Prota nyt ei kannata oikeestaan edes mainita, koska ero on niin iso.
Kyllä tuosta T150 tuntee heti että laadukas ratti on kyseessä, tuntuu jämäkältä käsissä. Pienen säätämisen jälkeen sain Assetto Corsan forcet tuntumaan ihan perkeleen hyviltä verrattuna G25.
Kaikki pienetkin pomput sun muut tuntuu tosi hyvin ja ratti on perkeleen tarkka jos vertaa G25, minkäänlaista deadzonea ei oo, myös vaihdeläpsykät ansaitsee isot kehut!
Project Carsissa PS4 version kanssa oli aluksi isoja ongelmia tuntuman kanssa, enkä sitä pienen säätämisen jälkeenkään saanut tarpeeksi hyväksi.
Oletus kuitenkin on että isomalla säätämisellä Project Carsin saa paremmaksi, ei voi olla ratista kiinni koska Assetto tuntui niin perkeleen hyvältä.
Mitä polkimiin tulee niin kyllähän nuilla pystyy ajamaan, mutta varsinkin jarruttaessa on ongelmia, koska poljin on niin tunnoton.
Loppuvetona vois sanoa että ratti on parempi kuin G25 ja jopa aika helposti, on vaan niin paljon tarkempi ajaa kuin deadzonea ei ole ja forcet on paremmat. Tuo on myös paljon hiljaisempi kuin G25.
Perkeleen hyvä hinta-laatusuhde. Parin tunnin testin perusteella 8/10 ja jos polkimet ois paremmat niin 9/10.
Sen verran vielä pakko heittää että, varsinki openwheelereillä tuli aluksi tosi outo fiilis, vähän niinku etu-pää ois seilannu ihan koko ajan, aluksi tuntu todella oudolta että ihmettä, mutta se johtui siitä terävyydestä, ensimmäistä kertaa kuitenkin noin terävä ohjaus itellä.
Viimeksi muokannut moderaattori: