Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahewcoro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Vastaus: Nintendo Switch

Pelimedian edustajat ovat alkaneet saada ja kokeilla Switch-laitteitaan, mutta laitteiden ohjaimissa on esiintynyt laajoja yhteysongelmia.

Jeremy Parish:

Polygon:

Jason Schreier:

Et sitte vaivautunut lukemaan muutamaa kommenttia takaperin? :) Tämä on kyllä ikävämpi homma jos eivät saa tuota julkaisuun kuntoon esim tuolla firmispäivityksellä.

Olin hyvin lähellä jo tilata Switchin mutta nyt on kyllä pakko kattoo mitä tälle ongelmalle tehdään, koska se kuulostaa aika pahalta. :confused:

Uskomatonta sikäli, ettei tälläisiä ole kuulunut mistään esittelytilaisuuksista. Vaikka niissä häiritseviä signaaleja on kaikkialla.

Uskomatonta, kyllä miten tuon tason ongelma pääsee läpi. Mahtaako pelkällä softalla saada edes paikattua..

en mä ole boxi ketjussa siitä 24/7 ruikuttamassa, kuten vastaavat tyypit on muiden ketjuissa eri asioista ruikuttamassa...

...Boxilla ei ole mua kiinnostavia pelejä

Tuostahan tuo pitkälti johtuu. Jollei Nintendo kiinnostaisi yhtään, tuskin täällä silloin siitä keskusteltaisiin. Nintendon pelit kuitenkin kiinnostaa, mutta firma estää niistä nauttimisen huonoilla konsoliratkaisuillaan.

Ja ei, ei tarkoita sitä etteikö kritiikkiä saisi esittää, mutta sitten olisi hyvä esittää joku parempi ratkaisu tilalle, joka palvelisi oikeasti sitä isoa ostajakuntaa, eikä yksittäistä pelaajaa. Kuten nyt tuo "joyconit pois, näyttö ja akku pois"...silloin ei puhuta enää samasta konsolista ja koko ideologia muuttuu, joten mikä olisi tilalle se myyvä ratkaisu. Kun samat tyypit sanoo itsekin, että sellainen kiinnostaa pientä osaa asiakkaista.

Ainakin oma kritiikkini perustuu tasan siihen mikä konsolissa minua kiinnostaa, ja siihen tunnenko saavani vastinetta rahoilleni. Switchin kohdalla en tunne saavani, joten laite jää kauppaan vaikka sille ne muutamat kiinnostavat pelit tuleekin. Ei noiden minua Switchissä ärsyttävien piirteiden ole tarkoitus olla mitään faktoja mitä Nintendo teki väärin, vaan ainoastaan omat mietteet konsolista. Eikä minun tehtäväni ole ratkoa Nintendolle rahaa tuottavaa ratkaisua joka kiinnostaa laajaa pelaajakuntaa, teen ostopäätökset ihan tasan omasta näkökulmastani.

No jos syy on vain se, että sun mielestä joku on väärin, miksi siitä täytyy kaksi viikkoa jauhaa putkeen? Jos Nintendo kerran on tehnyt isolle joukolle sopivan laitteen, mutta se ei juuri sulle käy, niin kyllähän se on selvää ollut jo ajat sitten.

Koska tämä on keskustelufoorumi ja tässä ketjussa on tarkoitus keskustella Switchistä?

No eipä se keskustelu kauhean antoisaa ole silloin, jos se perustuu vain siihen "ei laitteessa mitään vikaa ole, mutta mä en tarvii niitä ominaisuuksia, joten haluan et Nintendo tekee täysin erilaisen koneen joka palvelee just mua"

Eli ei saa kertoa että haluaisi erilaisen laitteen Nintendolta, ei saa esittää kritiikkiä koska se on kuitenkin väärää ja perustuu vain nintendovihaan ja jos kuitenkin sortuu edellämainittuihin niin sen on oltava ainoastaan yksi tai korkeintaan muutama viesti, jonka jälkeen pitää jättäytyä pois keskustelusta?

Ihan yhtälailla kaikille on ollut selvää jo ajat sitten että sinä odotat innolla Switchiä, ei kukaan ole silti sinun käskenyt lopettaa konsolista keskustelemista.

Eli ei saa kertoa että haluaisi erilaisen laitteen Nintendolta, ei saa esittää kritiikkiä koska se on kuitenkin väärää ja perustuu vain nintendovihaan ja jos kuitenkin sortuu edellämainittuihin niin sen on oltava ainoastaan yksi tai korkeintaan muutama viesti, jonka jälkeen pitää jättäytyä pois keskustelusta?

Ihan yhtälailla kaikille on ollut selvää jo ajat sitten että sinä odotat innolla Switchiä, ei kukaan ole silti sinun käskenyt lopettaa konsolista keskustelemista.

No siis lähinnä olen teidän naurettavia väittämiä kumonnut, kun viestit on sitä luokkaa että konsolilla ei suunnilleen voi pelata kuten normaali konsolilla tms.

Kritiikkiä saa antaa, sitähän on olen itsekin antanut monestakin asiasta. Mutta se, että itketään siitä että laitteessa on näyttö, akku ja kannettava mahdollisuus on aikalailla naurettavaa silloin kun se on koko konsolin perusta.

Se on oikeasti ihan sama, kun menet valittamaan mäkkäriin miksi ne myy pikaruokaa, eikä laadukkaita ravintolatason aterioita...koska se nyt sattuu olemaan pikaruokala, eikä ravintola..
Se on aika eri juttu, kuin olisi se, että valitat miksi el maco poistui välillä valikoimista..

Se on oikeasti ihan sama, kun menet valittamaan mäkkäriin miksi ne myy pikaruokaa, eikä laadukkaita ravintolatason aterioita

Parempi esimerkki olisi aiempi kolmen michelintähden ravintola joka muuttuu pikaruokalaksi. Silloin on mielestäni ihan ymmärrettävää että ne aiemmin kyseisessä paikassa syömässä käyneet eivät pidä nykyisestä hampurilaislinjasta.

Parempi esimerkki olisi aiempi kolmen michelintähden ravintola joka muuttuu pikaruokalaksi. Silloin on mielestäni ihan ymmärrettävää että ne aiemmin kyseisessä paikassa syömässä käyneet eivät pidä nykyisestä hampurilaislinjasta.

Väitätkö tosiaan, että Wii, tai WiiU on ollut konsolimaailmassa Michelin ravintola? Ja sen jälkeen Switch olisi mäkkäri?

Olisi kiva tietää, mikä noissa kahdessa aikaisemmassa on ollut muka niin hohdokasta, etenkin kun Switch nimenomaan on yhdistelmä Wii:tä ja WiiU:ta ja oikein isolla kädellä näiden yhteinen lapsi onkin. Otettu vain sieltä tuottavasta käsikonsolibisneksestä elementtejä.

Väitätkö tosiaan, että Wii, tai WiiU on ollut konsolimaailmassa Michelin ravintola? Ja sen jälkeen Switch olisi mäkkäri?

Olisi kiva tietää, mikä noissa kahdessa aikaisemmassa on ollut muka niin hohdokasta, etenkin kun Switch nimenomaan on yhdistelmä Wii:tä ja WiiU:ta ja oikein isolla kädellä näiden yhteinen lapsi onkin. Otettu vain sieltä tuottavasta käsikonsolibisneksestä elementtejä.

En väitä, nuo molemmat edusti jo tätä Nintendon nykyistä gimmick-linjaa.

Miten ois jos poristais vaiheeksi vaikka itte laitteesta tai siitä mitä toimittajat on nyt tykänny, ku on päässy testaileen sen sijaan, että väännetään kättä tästä yhdestä ja samasta asiasta viikko tolkulla? :D

http://www.polygon.com/2017/2/23/14704332/nintendo-switch-pre-launch-impressions
http://time.com/4678629/nintendo-switch-first-impressions-hands-on/
https://www.engadget.com/2017/02/23/48-hours-with-the-nintendo-switch/
http://kotaku.com/early-impressions-of-my-very-own-nintendo-switch-1792677400

Siinä muutamia alkuun. Aika vähän on toimittajilla vielä testattavaa, kun online ei ole toiminnassa ja pelinä löytyy vain Zelda mutta ihan mielenkiintosia joka tapauksessa. :)

No siis lähinnä olen teidän naurettavia väittämiä kumonnut, kun viestit on sitä luokkaa että konsolilla ei suunnilleen voi pelata kuten normaali konsolilla tms.

Kritiikkiä saa antaa, sitähän on olen itsekin antanut monestakin asiasta. Mutta se, että itketään siitä että laitteessa on näyttö, akku ja kannettava mahdollisuus on aikalailla naurettavaa silloin kun se on koko konsolin perusta.
.

No et ole oikeastaan kumonnut juuri mitään. Laite on edelleen kallis, sisäinen tallennustila järkyttävän pieni, pelivalikoima julkaisussa laihaa laatua ja lisälaitteet, kuten Pro-ohjain, todella kalliita.

Se että sinua ei Xboxin pelit kiinnosta, niin eihän sinun silloin tarvitse laitetta kritisoidakkaan. Meitä kiinnostaa Nintendon pelit, ja siksi myös Nintendon konsolit. Siksi meitä monia myös harmittaa Nintendon sunnitteluratkaisut Switchin suhteen. Me halutaan pelata Nintendon pelejä, mutta ei oikeastaan tukea tällaista laitetta. Sieltä se kritiikki kumpuaa.

Se että Switch on sinulle vapahtajan toinen tuleminen, ei tarkoita että kaikki ottaisivat laitteen pureskelematta vastaan.

Switchin hinta liki 400e! facessa oli jossain ryhmässä joku vpd:n linkki missä oli infoa. Ennakkomyynti vissiin alkanut jo.

Ylös Bottom