Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Elikkäs, YMCA:

jossain kohtaa Futmasia tulee sama SBC kun BFnä, vaatii 83-rated squadin, takaa TOTW-kortin.

83-kortit ampu boksilla n. 950 ->4k

ja 84-kortit törähti johonkin 8-9k huitteille

ite aloin pojan kanssa ostaa vasta kun se SBC tuli( en uskonu et ne nousee noin), oli aika hektinen vartti

Ostin nyt yöllä ekat 84t ja alan tankkaa niitä pikkuhiljaa.

Pikkuhemmo tienas vartin duunilla rahat Neymariin

edit. kyynelet virtaa kun katsoin millä hintaa IF Lozano ja IF Zuber kulkee nyt:confused::rolleyes:;)( Juhis, kurkkaapas alin hinta jolla saa Lozanon ostettua nyt...)
 
Se FUTBINin market index100 on nyt 58,35 tosin vihreänä ja nuoli ylös...mut pientä crässiä on siis ilmassa, ainakin ollut...
 
Elikkäs, YMCA:

jossain kohtaa Futmasia tulee sama SBC kun BFnä, vaatii 83-rated squadin, takaa TOTW-kortin.

83-kortit ampu boksilla n. 950 ->4k

ja 84-kortit törähti johonkin 8-9k huitteille

ite aloin pojan kanssa ostaa vasta kun se SBC tuli( en uskonu et ne nousee noin), oli aika hektinen vartti

Ostin nyt yöllä ekat 84t ja alan tankkaa niitä pikkuhiljaa.

Pikkuhemmo tienas vartin duunilla rahat Neymariin

edit. kyynelet virtaa kun katsoin millä hintaa IF Lozano ja IF Zuber kulkee nyt:confused::rolleyes:;)( Juhis, kurkkaapas alin hinta jolla saa Lozanon ostettua nyt...)

Joo muistan tämän tapahtuman, kun ihmettelin, et Evertonin kultaRaret tultiin hakee melkein kotoota pois:)!!
 
Onko niin, että nämä uuden siniset kortit mitkä eilen lanseerattiin, häviää pakoista ens ke?
Mietin tuota ter Stegeniä...? Ratingin perusteella Oblakin jälkeen toisiks paras tuolla LaLigassa...
Et oisko siinä sijoituksen paikka jollain aikavälillä?
 
Tuossa esimerkki mistä aiemmin kirjoitin, kyseistä pelaajaa on vain yksi alle tunnin myynnissä ja sen BNP 10K...ja bid tällä hetkellä minulla kiinni 300...
 

Liitetiedostot

  • IMG_20171209_111239.jpg
    IMG_20171209_111239.jpg
    4,1 MB · Lukukerrat: 23
Mietin että enkö opi vai haluanko vaan yrittää omaa polkua kohti rikkauksia. Mutta täytyy uskoa että on vaan tiettyjä pelaajia joilla kauppa käy.


Ehkä ajatus oli mulla se että löytämällä "oman" pelaajan tienaaminen olisi hienompaa :) mutta toi ajatus mun kannattaa unohtaa

Hyvä pace ja rating. Vai mitkä ne olikaan. No hyvä pace ainakin
 
Mietin että enkö opi vai haluanko vaan yrittää omaa polkua kohti rikkauksia. Mutta täytyy uskoa että on vaan tiettyjä pelaajia joilla kauppa käy.


Ehkä ajatus oli mulla se että löytämällä "oman" pelaajan tienaaminen olisi hienompaa :) mutta toi ajatus mun kannattaa unohtaa

Hyvä pace ja rating. Vai mitkä ne olikaan. No hyvä pace ainakin

Oma polku on hyvä lähtökohta ja varmasti ne omat suosikit löytyy ajan tai tuoton kanssa!
Annan sulle yhden hyvän esimerkin, miten voit löytää oman pelaajan!
Itse teen tällä hetkellä tuota SBC Ranskaa...
- Siellä on joukkue nimeltä ASSE
- niiden ykkösmolari on Ruffier rating 85, buy now nyt 9K
- kakkosveskari on Moulin silver rating 68, buy now nyt 4K
- on todennäköistä, että köyhät valitsee tuon jälkimmäisen tiimiinsä...
- no nyt vaan tuota bidailemaan ja jos saat sitä kiinni 1-2K, ni saat sijoituksen lähes tuplattua
ihan ettei mitään ja nopeasti...tosin tuo kyttääminen vie oman aikansa ja tuon halvalla saaminen ei käy kädenkäänteessä!
Ja noita liigoja on nyt 8:n eli vastaavia pelaajia on kymmeniä mistä valita...
Kannattaa kokeilla ainakin!
Itse olen tänään ostanut 10niä 82-83 kultakortteja haarukalla 750-800 tulevaa varten...
 
Älä ny tuu manus kanssa mölyään siihe ilveskin voittais ennemmi premin....

Lontoon miesten salaliitto!

Ettei nyt ihan mene Chelsean dissaamiseksi tämä ketju niin tulipa tehtyä tuossa viikko sitten Roberto Carloksen SBC. On muuten pirun kova kortti, kapeilla taktiikoilla, kun pelaa niin laitapakit nousee aika suureen rooliin. Varsinkin, kun viime aikoina en ole stay back while attacking käskyjä käyttänyt ollenkaan. Vasen LB on sementoitu nyt sitten koko FIFA 18 loppuun asti.

Vasemmista laitapakeista puheenollen Alaba oli ihan paska. Liian heikko puolustuspäässä. Toinen pelaaja, joka ainakin yhden WL viikonlopun ajan petti oli Kante. Viime vuonnahan se oli sellainen terrieri et alta pois tänä vuonna ei tuntunut yhtään samalta. Bakayoko, Nainggolan, Matuidi kolmikko vaikuttaa kaikki paremmilta mitä olen itse testannut tai vastaan pelannut. Nainggolanilla ja Matuidilla en ole kylläkään pelannut, mutta vastaan on tullut ties kuinka paljon.
 
Lontoon miesten salaliitto!

Ettei nyt ihan mene Chelsean dissaamiseksi tämä ketju niin tulipa tehtyä tuossa viikko sitten Roberto Carloksen SBC. On muuten pirun kova kortti, kapeilla taktiikoilla, kun pelaa niin laitapakit nousee aika suureen rooliin. Varsinkin, kun viime aikoina en ole stay back while attacking käskyjä käyttänyt ollenkaan. Vasen LB on sementoitu nyt sitten koko FIFA 18 loppuun asti.

Vasemmista laitapakeista puheenollen Alaba oli ihan paska. Liian heikko puolustuspäässä. Toinen pelaaja, joka ainakin yhden WL viikonlopun ajan petti oli Kante. Viime vuonnahan se oli sellainen terrieri et alta pois tänä vuonna ei tuntunut yhtään samalta. Bakayoko, Nainggolan, Matuidi kolmikko vaikuttaa kaikki paremmilta mitä olen itse testannut tai vastaan pelannut. Nainggolanilla ja Matuidilla en ole kylläkään pelannut, mutta vastaan on tullut ties kuinka paljon.

R.Carlos varmuudella päällikkö tontillaan! Itse hommasin tuon Roussilon IF...ja on kyllä omiin käsiin hyvä! Vahva, nopea ja hyvin tukee myös hyökkäystä...yllätys itselle!
 
Mangala (City)
Kamara (Columbus)
Burgstaller (Schalke)
Luiz Adriano (Spartak)
Darmian (United)
Defrel (Roma)
Inan (Galatasaray)
N Zonzi (Sevilla)
Perez Garcia (Tigre)
Kalinic (Kaa Gent)

Elikkäs noista voin suosiolla hävittää kaikki muut paitsi Mangala ja Darmian (Manu ja City luultavasti usein markuissa) :).

Vai?


Edit: noniin. Nyt siivosin transfer listaa

57

24 kpl Darmian
11 kpl Mangala
21 Izquiero
ja vahingossa jäi vielä yksi Luiz Adriano ja relistasin. Mutta se lähtee sitten tunnin päästä

Elikkäs 56 kpl. Tietenkin voisin niistä hävitetyistä saaduilla kolikoilla ostaa tuota Izquieroa. Niin päästään testaamaan että käykö kauppa. Tosin nyt täytyy ottaa huomioon ettei varmaan tämän päivän aikana käy kauppa mutta sitten huomisesta lähtien.
 
Viimeksi muokattu:
Ei malttanu enää odotella ni ostin SIF Youngin takas nytte ja ostin myös IF Rooneyn. Toivottavasti ei enää hirveesti hinnat putoa. :D

Nyt kokoonpano tuon näköinen ja tolla menen varmaan pitkään. Ehkä seuraavaks säästelee sit iconiin ellei tule kiinnostavia valio iffejä. Tosin Pogba kyllä kelpais Kanten tilalle ja Mooy hoitais ton cdm roolin. Nyt oon pelissä vaihtanu Mooyn ja Kanten paikkoja yleensä.

Mooy on oman joukkueen konkari. Pelejä vyöllä 259 kpl. :cool:

Super subeina joukkueessa IF Lozano ja IF Zuber.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20171209-152006-01.jpeg
    Screenshot_20171209-152006-01.jpeg
    408,8 KB · Lukukerrat: 19
Viimeksi muokattu:
Nyt kannattaa käydä biddailemassa varastot täyteen :D
 

Liitetiedostot

  • D46F13C9-9FD8-482B-BA43-182D41974A5E.jpeg
    D46F13C9-9FD8-482B-BA43-182D41974A5E.jpeg
    2,8 MB · Lukukerrat: 33
Nyt kannattaa käydä biddailemassa varastot täyteen :D
Kiitos vinkistä ostelin nyt pari sivua kohtuullisella 150 hintalapulla. Milläs nuo myy muutaman viikon päästä? En tässä ole vielä yhtään squad fitnessiä myynyt tai ennen tätä ostanut niin hinnasta en osaa sanoa. Nyt näytti osa menevän 700 buy now. Kuitenkin taitaa hinta olla korkeampi jatkossa? Ensimmäinen Sterling meni kaupaksi muuten tässä päivällä kelvolliseen 3500 hintaan. Ihan ok korvaus jos miettii että sen 700-850 kolikkoa maksoin yöllä. Mikä tuon Sterlingin arvo noin normaalisti on etten nyt vahingossa pidä liian halpoja hintoja. :D
 
Ei malttanu enää odotella ni ostin SIF Youngin takas nytte ja ostin myös IF Rooneyn. Toivottavasti ei enää hirveesti hinnat putoa. :D

Nyt kokoonpano tuon näköinen ja tolla menen varmaan pitkään. Ehkä seuraavaks säästelee sit iconiin ellei tule kiinnostavia valio iffejä. Tosin Pogba kyllä kelpais Kanten tilalle ja Mooy hoitais ton cdm roolin. Nyt oon pelissä vaihtanu Mooyn ja Kanten paikkoja yleensä.

Mooy on oman joukkueen konkari. Pelejä vyöllä 259 kpl. :cool:

Super subeina joukkueessa IF Lozano ja IF Zuber.
on muuten Suuperi aika hinnoissa nyt, tai ainakin aamulla oli.... joku tuuppari hieman hypetti sitä.... Losanokin tuplannut hintansa ainakin boksilka
 
Kiitos vinkistä ostelin nyt pari sivua kohtuullisella 150 hintalapulla. Milläs nuo myy muutaman viikon päästä? En tässä ole vielä yhtään squad fitnessiä myynyt tai ennen tätä ostanut niin hinnasta en osaa sanoa. Nyt näytti osa menevän 700 buy now. Kuitenkin taitaa hinta olla korkeampi jatkossa? Ensimmäinen Sterling meni kaupaksi muuten tässä päivällä kelvolliseen 3500 hintaan. Ihan ok korvaus jos miettii että sen 700-850 kolikkoa maksoin yöllä. Mikä tuon Sterlingin arvo noin normaalisti on etten nyt vahingossa pidä liian halpoja hintoja. :D

Itellä yleensä lista täynnä 950/1000 ja hyvin liikkuu viikonloppusin :)
 
on muuten Suuperi aika hinnoissa nyt, tai ainakin aamulla oli.... joku tuuppari hieman hypetti sitä.... Losanokin tuplannut hintansa ainakin boksilka

Zuberin nousu johtuu todennäköisesti siitä että sitä on ainakin pleikalla 2 pagea tarjolla. Sitä on tungettu niin moneen buildiin... Lozanolla varmaan sama homma.
Yksi on klubissa jemmassa jos vaikka teen vielä bundes tiimin. On siitä liigasta paras cdm..
 
Aika kauan tuo €A katteli tuota ostorumbaa...nyt sit ollaan hetken aikaa jäähyllä:)!
Tein päivällä Ranskan liigaa 6 joukkuetta pois, melkein kaikki jouduin ostaa, mut siinä kun niitä pelaajia haalii, ni on hyvä tehdä sivukauppaa ja opetella ne"pelaajat"jotka myy...
Pakoistahan nyt ei mitää noussu...mut muuten aika plus-miinus-nolla oli menot ja tulot!
Oliko jollain tuo Tolisso avauksessa? Kokemukset siitä, jos saa...kiittää ja kuittaa!
 
Mäki yritin ostaa sitä squad fitnessiä mutta ei oikein onnistunut kun kokoajan joko joku oli nopeampi tai sitten teki paremman tarjouksen :).

Mutta mulla on tehokolmikko nyt myynnissä joka tuo rahaa tiskiin. Toivottavasti ainakin.
Darmian
Mangala
Izquiero
 
Ylös Bottom