Vastaus: Kännykät
Millaisia kokemuksia ihmisillä on Samsung galaxy s sekä Nokia n8?
Molemmat houkuttaisi pirusti, iphone myös mutta mulla on apple kammo enkä halua sitä edes yrittää muuttaa. kumpaakaan en ole kunnolla kokeillut, ihan vain hivellyt hieman

Nokian haluisin kun aina melkein ollut ja useimmilla sama laturi jos siinä pikkupää.. Voin luetella mitä mulle tärkeitä ja mitä mieltä muut on.
Nokia n8:
+Sama laturi useimmilla olettaen että siihen menee "pikkupää"
+"Suomalainen" sekä aina melkein ollut nokia ja helppokäyttöinen
+kamera, tämä minulle yksi tärkeimmistä ominaisuuksita
+Flash
-Ei itse voi vaihtaa akkua
-Käyttöliittymä kait huonompi kuin samsung
-Ei kaiketi niin paljon löydy kaikkia ohjelmia sun muuta kuin esim. samsung galaxyyn
-Ihan vain hieman pienempi näyttö kuin samsung ja taitaa olla vähän huonompi
En nyt jaksakkaan rupeemaan listaa noita tarkemmin tai samsungin mutta minulle olisi todella tärkeää hyvä kamera, olisi kiva että voi muokkailla paljon eri juttuja ja eri ohjelmat tuo aina plussaa.
Myös olisi todella tärkeää nähdä eri ohjelmia puhelimesta, laittaa itse koneelta sekä esim. yle areena tai mtv katsomo. Tutulla n97 ja siinä kuulemma vain joku mobiili yle areena, ei kuulemma näytä kaikkia ohjelmia.
Mites nokia n8? Ja onko tietoa toimiiko samsung tai nokialla ruutu tai mtv3 katsomo? Nämä olis myös todella tärkeitä seikkoja mulle. Samsungissa huonompi kamera eiikä salamaa.
Toivottavasti ei ole liian epäselkeä teksti jos kiitos mahdollisista kommenteista ja olisi mukava että tästä syntyisi enemmän keskustelua. Niille on jo muualla paljon ketjuja mutta olisi kiva täällä myös sekä "puhtaalta" pöydältä.
Vähän liian kalliita puhelimet mutta en malta odottaa että saan jommankumman omistukseen! Olisi muutenkin toivottavaa sekä työni puolesta oikein hyvä saada pulattavaa.