Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itselläni on tuo Samsung Galaxy S, ja olen kyllä todella tyytyväinen ollut tähän. Kamera on N8:ssa parempi, sillä taitaa yltää pokkarikameroiden tasolle jo kohta. Näyttö on Samsungissa todella hyvä, Super-AMOLED kirkas ja musta on mustaa, plussaa myös isosta näytöstä.Wall of Text
Kasa mallikasta tekstiä
Kannattaa ladata marketista z4root ja OCLF. Z4rootilla saat rootin yhdellä klikkauksella (saa myös pois yhdellä klikkauksella), sitä tarvitaan tuon OCLF (one click lag fix) ajamiseen. Nopeuttaa toimimista todella paljon.Tuosta "uudesta" 2.2 androidista galaxy s:ssä, omalla kohdalla ainakin luurin mukana tullut 2.1 versio toimi sujuvammin, ei lagittanut korkealaatuiset videot (nyt pätkii välillä hieman), ei miettinyt valikoissa juurikaan (nyt jää silloin tällöin miettimään valikoissa liikkuessa ja sitten ryskäyttää viiveellä) yms. Kummasti Samsung on sössinyt tuossa softakehityksessä (Galaxy S:ssähän siis on androidin päällä sampan oma käyttöliittymä) ja sen jakelussa (esim. vahingossa jakeluun luiskautettu, keskeneräinen android 2.2)..
Millaisia kokemuksia ihmisillä on Samsung galaxy s sekä Nokia n8?
Nokia n8:
-Ei itse voi vaihtaa akkua
Suosittelisin ehdottomasti tutustumaan HTC:n luureihin myös. Desire ja nyt tuo uudempi Desire HD ovat varsin päteviä laitteita.
Täällä on myös uusi luuri hakusessa ja olen miettinyt juuri tuota Desire HD mallia.
Ainut mikä siinä on jäänyt häiritsemään on se navigointi. Onko puhelimessa ilmaista ääniopastusta vai pitääkö se hankkia siihen erikseen ?
N8 on toisena vaihtoehtona, mutta sitä ei meinaa saada edullisesti oikein mistään :/
Siinä olisi vaan todella hyvä kamera sekä juuri se kaipaamani ääniopastus.
Osaa (pientä tai suurta) N8:a taas vaivaa rautavika, joka saattaa aiheuttaa puhelimen "kuolemisen":
Nokia N8 muuttui eläväksi kuolleeksi - Tietokone
Omien tietojen mukaan HTC:n Turn-by-turn navigointi on maksullinen. Tuo nousi esille, kun itse olin juuri muutama viikko sitten hankkimassa uutta luuria. Itse omistan siis "vain" Samsung Galaxy S:n.
Osaa (pientä tai suurta) N8:a taas vaivaa rautavika, joka saattaa aiheuttaa puhelimen "kuolemisen":
Nokia N8 muuttui eläväksi kuolleeksi - Tietokone
Riippuu mikä on "jo", sillä Tietokone.fi:n toimittaja kertoi omasta kuolleesta N8 kokemuksestaan 24.11.2010 klo 2:09.Norpan mukaan ongelma on jo kenties poistunut, joten eiköhän toi N8 sitten ole se järkevin vaihtoehto minulle.
Riippuu mikä on "jo", sillä Tietokone.fi:n toimittaja kertoi omasta kuolleesta N8 kokemuksestaan 24.11.2010 klo 2:09.
Onko kukaan muu pysähtynyt miettimään kuinka paljon tekniikka on edistynyt ja kuinka mahtava laite kännykkä nykyään on. Taas tuli mietittyä kun käveli kaupungilta kotiin ja kuuntelin luurilla musaa enkä voi käsittää miten jotkut sanoo että kaikki muu on turhaa kunhan sillä pystyy soittamaan ja tekstaamaan.