Omenanraato
Well-Known Member
Kyllä mäki assigmenteista tykkään ja niiden vuoksi jaksan peliä pelata yksinkin.
Mutta otetaan esimerkkinä pari viime(tän) viikon ToW tehtävää:
1: Tee lentokoneisiin damagea 400 pistettä
-> Ideana ihan kiva. Mutta todellisuus oli se, että jokainen tuhosi Airbornen kuljetuskoneita, millä ei ole pelin etenemisen kannalta mitään merkitystä.
Ennemmin vaikka 200 damagea ihmisen ohjaamaan koneeseen.
2: Suplaa itseäsi toisten ammo boxeista, tai sit muita omistasi.
-> Jälleen ymmärrän idean. Kukaan ei käytä boxeja, joten yritetään saada innostuta niiden pariin.
Mutta kun todellisuus oli se, että squadillinen kavereita istui basessa ja jakoi toisilleen laatikot sen 15 kertaa. Sit otettiin pussit takaisin ja mentiin pelaa.
Ei noissa vaan ole järkeä tuollaisenaan, kun sieltä on 4-10 tyyppiä ”poissa pelistä” tälläisten tehtävien ja assigmenttien vuoksi.
Ja mitä toi kertoo esim ammo boxeista? Ne ei ole kauhean hyviä. Kyllä niistä pitäis saada ammusten lisäksi enemmän kranuja jne.
Muutenkaan en ymmärrä kranujen rajoittamista yhteen. Ne on suhteellisen tehottomia kun vertaa ykköseen ja juuri kaikki räjähtely tekee sodasta sodan tuntua. Käytännössä kaikissa pelimuodoissa tankkeja on liian vähän, lentokoneita liian vähän. Siihen yhdistetään vieläpä se, että kranut on vedetty minimiin.
Tank conquestissa oli sodan fiilistä kun kokoajan räjähteli, ykkösessä taas viskeltiin (tehokkaampia)kranuja kokoajan.
Mutta otetaan esimerkkinä pari viime(tän) viikon ToW tehtävää:
1: Tee lentokoneisiin damagea 400 pistettä
-> Ideana ihan kiva. Mutta todellisuus oli se, että jokainen tuhosi Airbornen kuljetuskoneita, millä ei ole pelin etenemisen kannalta mitään merkitystä.
Ennemmin vaikka 200 damagea ihmisen ohjaamaan koneeseen.
2: Suplaa itseäsi toisten ammo boxeista, tai sit muita omistasi.
-> Jälleen ymmärrän idean. Kukaan ei käytä boxeja, joten yritetään saada innostuta niiden pariin.
Mutta kun todellisuus oli se, että squadillinen kavereita istui basessa ja jakoi toisilleen laatikot sen 15 kertaa. Sit otettiin pussit takaisin ja mentiin pelaa.
Ei noissa vaan ole järkeä tuollaisenaan, kun sieltä on 4-10 tyyppiä ”poissa pelistä” tälläisten tehtävien ja assigmenttien vuoksi.
Ja mitä toi kertoo esim ammo boxeista? Ne ei ole kauhean hyviä. Kyllä niistä pitäis saada ammusten lisäksi enemmän kranuja jne.
Muutenkaan en ymmärrä kranujen rajoittamista yhteen. Ne on suhteellisen tehottomia kun vertaa ykköseen ja juuri kaikki räjähtely tekee sodasta sodan tuntua. Käytännössä kaikissa pelimuodoissa tankkeja on liian vähän, lentokoneita liian vähän. Siihen yhdistetään vieläpä se, että kranut on vedetty minimiin.
Tank conquestissa oli sodan fiilistä kun kokoajan räjähteli, ykkösessä taas viskeltiin (tehokkaampia)kranuja kokoajan.