Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

On toi WD3 nyt aika hemmetisti synkempää kuin kakkonen. Todella paljon.
Jep. Tosin olisin toivonut siltikin enemmän kuivempaa menoa - aivan kuten nähtiin ensimmäisessä osassa. Jos arvosteluissa kehutaan tarinaa maasta taivaisiin, niin sitten voin antaa mahdollisuuden.
 


  • Launching May 15, 2020
    [*]Beta is exclusive to PS4
    [*]Third-person
    [*]"Epic Action-Adventure with Cinematic Storytelling"
    [*]Story-driven
    [*]Up to 4 player co-op online but can be played solo offline if you want with the AI taking control of the other 3 heroes
    [*]Live service game with a regular content delivered over multiple years and an "Ever-Expanding Universe"
    [*]The plan is to release heroes as post-launch content
    [*]Roster of playable heroes at launch so far is Captain America, Thor, Iron-Man, Black Widow and Hulk with the presentation teasing Ant-Man although we don't know if he'll be available at launch or not
    [*]All new post-launch heroes and regions will be entirely free
    [*]"No lootbox or pay-to-win scenarios"
    [*]"Unique benefits to PlayStation players"
    [*]Crystal Dynamics' take on Marvel Heroes and Villains
    [*]Story begins at A-Day celebrating Avengers West Coast Headquarters
    [*]Avengers are outlawed and disband following A-Day Tragedy
    [*]5 years after, an evil forces the Avengers to reassemble
    [*]Original story showcasing Marvel Heroism and Humanity
    [*]Story about self-acceptance in the face of adversity and learning that together we are mighty
    [*]Troy Baker is Bruce Banner, Jeff Schine is Captain America, Travis Willingham is Thor, Laura Bailey is Black Widow, Nolan North is Tony Stark

Ei tuo nyt ihan surkealta näytä, mutta toivottavasti nähdään ihan kunnon pelikuvaa pian.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Shenmue 3 ensimmäistä kunnon pelikuvaa, hyvin selvää on että peli on tehy sarjan faneille. Tämä on kirjaimellisesti sitä samaa kuin Shenmue 1 ja 2 mutta paremmilla grafiikoilla.


 
Jep. Tosin olisin toivonut siltikin enemmän kuivempaa menoa - aivan kuten nähtiin ensimmäisessä osassa. Jos arvosteluissa kehutaan tarinaa maasta taivaisiin, niin sitten voin antaa mahdollisuuden.

Niin, mun mielestä edelleen Watch_Dogs 1 on se paras, vaikka kolmonen ei vielä edes ole julkastu. Mutta jos yliampuva huumori (ei yakuza tyyliin) mummot, possunaamarit, pääkallonaamarit, yliampuva ärsyttävä britti/scotti aksentti "hei äiti kato ku olen cool ja osaan hakkerin hommat". Näen tämän WD kolmosen lähinnä ärsyttävänä kun "coolina".

Ykkönen oli yksinkertainen ja tarina, vaikkei yltänyt mihinkään parhaimpien joukkoon oli poikkeuksellisen hyvä, vakava kosto tarina harmaassa chicagossa jossa itse hakkerointi sattui olemaan vain kostoväline, Aiden Pierce vaan ajautui sille tielle, eikä joku 18 vuotias hippipunkkari läppärinsä kanssa.

Jotenkin tuntuu että ubisoft ei tiedä mitä tämä watch dogsin pitäisi olla, mutta mun mielestä ei ainakaa sitä pastilliväriä, punkkari pinkki kampauksia, typeriä possunaamareita jne. Kakkoses oli seki typerää että aseet prinattiin jostain 3d tulostimesta, joo tulevaisuus mutta hohhoi. Kolmoses mennää varmaa vielä entistä överimmäks. Noh katotaan nyt, mutta näillä näkymin wd3 ei herättänyt mitään positiivisia tunteita.
 

Täällähän olikin jo GreedFallista mainintaa. Kesän E3-messuilla peli osui omaan tutkaani ja vaikutti erittäin mielenkiintoiselta. Pelin laatu vähän huolestutti, kun varsinkin eurooppalaisista studioista saksalaiset pelistudiot ovat tehneet aikamoista jöötiä rpg-genressä.

Piti sitten tutustua tähän GreedFalliin vähän paremmin ja useamman trailerinkin ovat nyt jo puskeneet ulos. Toivottavasti pelin laatu olisi sellaista 7-8 luokkaa täydentämään mielenkiintoisen pelimaailman ja teeman.

Tässä uusin traileri:
 
DOOM 3 PS4:lle (ja muille konsoleille) saatavana nyt 10€

 
GreedFall näyttää kyllä yllättävän hyvältä, mutta kun katsoo studion edellisiä teoksia, niin odotellaan ihan rauhassa previkoita ja arvosteluja.

 
Viimeksi muokattu:
GreedFall näyttää kyllä yllättävän hyvältä, mutta kun katsoo studion edellisiä teoksia, niin odotellaan ihan rauhassa previkoita ja arvosteluja.


Mun mielestä se on kokoajan näyttänyt indie firman todella köyhän miehen versiolta witchistä, johon on hieman yhdistelty AC Black Flagin ja Kingdom Comen aikakausia/fiilistä.
moni asia on kankeaa, eikä järin kaunistakaan.
 
Mun mielestä se on kokoajan näyttänyt indie firman todella köyhän miehen versiolta witchistä, johon on hieman yhdistelty AC Black Flagin ja Kingdom Comen aikakausia/fiilistä.
moni asia on kankeaa, eikä järin kaunistakaan.
Jaa. Minusta tuo kyllä näyttää oikein hyvältä. Ja mielestäni vertaukset mainitsemiisi peleihin ovat siinä mielessä turhia, kun pelattavuutta, tarinaa ja yleistä tunnelmaa pelissä ei oikein voi arvioida trailerista. Samankaltaisuuttahan väistämättä ilmenee ulkoisesti, kun suunnilleen saman aikakauden ympäristöstä on kyse kuin esim. AC: Black Flagissa. Mielenkiinnolla odotan joka tapauksessa tätä peliä.

Se toki minuakin on ainakin hieman arveluttanut, että pelin tehnyt studio ei tosiaan ole aikaisemmin kovin hyviä pelejä tehnyt. Mutta sen perusteella en silti ole valmis Greedfallia etukäteen tuomitsemaan.
 
Jaa. Minusta tuo kyllä näyttää oikein hyvältä. Ja mielestäni vertaukset mainitsemiisi peleihin ovat siinä mielessä turhia, kun pelattavuutta, tarinaa ja yleistä tunnelmaa pelissä ei oikein voi arvioida trailerista.
Kaiken mahdollisen materiaalin tuosta pelistä olen katsonut mitä on näkynyt pelipätkiä myöden ja todella kankealta vaikuttaa monin paikoin ja keskustelut/animaatiot tönkköjä jne, niin kyllä mun mielestä aika paljon voi vertailua tehdä.
Itseä kiinnostais aikakauden vuoksi ja olin erittäin odottavaisin fiiliksin siihen asti, kunnes alkoi gameplay pätkiä näkymään eikä enää ole tarvetta ostella, vaikka miten joku tarina olis hyvää tms.
 
Omastakin mielestä on näyttänyt todella hyvältä, vaikka tietenkin myös kankeutta ja jäykkyyttä on mukana vähän kaikessa mitä nähnyt Greedfallista. Yksi mielenkiintoisempia asioita on pelin visuaallinen puoli sekä sen teema.
 
Tässä hyvä ponnahduslauta oman tietokoneen rakentamiseen? PC Building Simulator. Oikeat brändit ja osat.

 
Ylös Bottom