Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

PS4 näyttää mut offline-tilassa vaikka olen online. Onkohan jokin bugi vai ongelmia nettiyhteyksissä? Aamulla vielä toimi normaalisti.
 
on bugi.
kaverilla oli toi yli viikon ja tästä on kauan mutta se oli offline tilassa oikeasti eikä vaihtanut vaikka kuinka rämpytti yms.
itellä oli toi toissa päivänä nii autto ku ressutti pleikan ja kirjautu eka offline tilassa ja pikavalikosta vaihdoin takas.
PS4 näyttää mut offline-tilassa vaikka olen online. Onkohan jokin bugi vai ongelmia nettiyhteyksissä? Aamulla vielä toimi normaalisti.
 
Playstation Now-välilehti, siellä ei näy ihmisten nimimerkit enää tapahtumissa tai trophyissa. Pelkkää tyhjää vain siinä nimen kohdalla. Lakkasi joku reilu kuukausi sitten, enkä ole onnistunut saamaan sitä takaisin normaaliksi.
 
Playstation Now-välilehti, siellä ei näy ihmisten nimimerkit enää tapahtumissa tai trophyissa. Pelkkää tyhjää vain siinä nimen kohdalla. Lakkasi joku reilu kuukausi sitten, enkä ole onnistunut saamaan sitä takaisin normaaliksi.
Mulla toi korjaantui kirjautumalla ulos ja sitten takaisin.

Joku epäili, että toi johtuisi pleikkarin Facebook tuen poistumisesta.
 
Sony näköjään lukee tätä ketjua.

Piti kokeilla tuota uudelleen kirjautumista, en ehtinyt, kun nyt näyttäisi toimivan ja kaikkien nimet näkyvät. Mitään en ehtinyt tekemään ja yli kuukauden se oli rikki.

Elämä on jännää... tai sitten vaan mun aivot alkaa pehmenee.
 
Playstation Now-välilehti, siellä ei näy ihmisten nimimerkit enää tapahtumissa tai trophyissa. Pelkkää tyhjää vain siinä nimen kohdalla. Lakkasi joku reilu kuukausi sitten, enkä ole onnistunut saamaan sitä takaisin normaaliksi.
Vaihdapas konsolin kieli UK Englishistä US Englishiin. Tuo on Brexit-bugiksi nimeämäni ongelma, joka ilmenee vain, jos PS4:n käyttöjärjestelmäkieli on UK English.

Update! Äh, olitkin jo saanut toimimaan.
 
Ostin juuri PS4 ja jonkin aika sain pelattu, kuin konsuli lakkasi latamasta, luulin aluksi että ohjain rikki, vaihdoin ohjaimen, mutta ongelma edelleen sama. TV kuvassa lukee tervetuloa takaisin PlayStation- järjestelmään. Käytä ohjainta painamalla PS-näppäintä. Teen sen, mutta ei auta.
Onko kellään kokemusta, mitä teen väärin.
 
Liekköhän väärällä topicilla, mutta kysytään kuitenkin. Miten ihmeessä tässä pääsee pelaamaan kahdella ohjaimella esim. nhl20 online ottelua? Kaverin kanssa oltaisiin otettu matsia onlinessa, mutta eipä riittänyt tietotaito kuinka liittää toinen ohjain peliin mukaan. Ohjain on paritettu ja toimii kyllä muutoin.
 
En pysty enää pelaamaan PS4:llä mitään pelejä. Pelit toimivat noin kymmenen minuutin ajan, sitten ne pysähtyvät ja näytölle tulee virhekoodi CE-34878-0. Välillä taas PS4 ilmoittaa että käyttöjärjestelmässä on vika ja näyttää virhekoodin CE-36329-3. Olen jo päivittänyt käyttöjärjestelmän, joten mitä tässä kannattaisi tehdä?
 
Minulla on semmoinen ongelma, kun kaveri laittaa kutsua niin ei tule perille ikinä. Tätä on nyt kestänyt noin 2 kk. Osaisiko kukaan auttaa
 
Minulla on semmoinen ongelma, kun kaveri laittaa kutsua niin ei tule perille ikinä. Tätä on nyt kestänyt noin 2 kk. Osaisiko kukaan auttaa
Mulla oli aikoinaan sama ja ihmettelin kun piti itse laittaa aina kutsu, että päästiin pelaamaan. Olin vahingossa estänyt kutsut ja viestit kaikilta. Laitoin, että kavereilta tulee perille niin alkoi toimimaan.
 
Mulla oli aikoinaan sama ja ihmettelin kun piti itse laittaa aina kutsu, että päästiin pelaamaan. Olin vahingossa estänyt kutsut ja viestit kaikilta. Laitoin, että kavereilta tulee perille niin alkoi toimimaan.
Juu kiitos avusta mutta mistä asetuksista sen saa laitettua
 
Liekköhän väärällä topicilla, mutta kysytään kuitenkin. Miten ihmeessä tässä pääsee pelaamaan kahdella ohjaimella esim. nhl20 online ottelua? Kaverin kanssa oltaisiin otettu matsia onlinessa, mutta eipä riittänyt tietotaito kuinka liittää toinen ohjain peliin mukaan. Ohjain on paritettu ja toimii kyllä muutoin.

Tähän vinkkiä keneltäkään? Eli samassa huoneessa kaksi ohjainta ja pitäisi onlineen päästä pelaamaan muita vastaan kahdella ohjaimella. Ei kai molemmilla ohjaimilla pidä olla omat tilit??
 
Minun ps4 ei sammu ilman että johdon irrottaisi. Virtanappulan valo vilkkuu koko ajan. Auttakaa
 
Ylös Bottom