Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

jpvir

Member
Moi. Kiitos vinkistä! Pitääkö tuo command center hoitaa pcn kautta, vai pitäisikö pystyä kikkailemaan suoraan konsolista? Jonkun command centerin latailin tuohon tierokoneelle, mutta se ei esittele muita kuin ohjaimia, eli mixampista ei puhuta mitään..
Kai huomasit et siitä on kaksi versioo. vanhempi tukee vain mixsamppia vuodelta 2015 ja uudempi Windows 10 versio tukee mixamppia vuodelta 2019 ja siitä taaksepäin. Lisäks se mixamp pitää olla pc asetuksilla.

Ps4 vikasietotila.

Viimeksi muokattu:

Enemy

Well-Known Member
PS4 näyttää mut offline-tilassa vaikka olen online. Onkohan jokin bugi vai ongelmia nettiyhteyksissä? Aamulla vielä toimi normaalisti.

Kuo5ii

Member
on bugi.
kaverilla oli toi yli viikon ja tästä on kauan mutta se oli offline tilassa oikeasti eikä vaihtanut vaikka kuinka rämpytti yms.
itellä oli toi toissa päivänä nii autto ku ressutti pleikan ja kirjautu eka offline tilassa ja pikavalikosta vaihdoin takas.
PS4 näyttää mut offline-tilassa vaikka olen online. Onkohan jokin bugi vai ongelmia nettiyhteyksissä? Aamulla vielä toimi normaalisti.

Ac3way

Well-Known Member
Playstation Now-välilehti, siellä ei näy ihmisten nimimerkit enää tapahtumissa tai trophyissa. Pelkkää tyhjää vain siinä nimen kohdalla. Lakkasi joku reilu kuukausi sitten, enkä ole onnistunut saamaan sitä takaisin normaaliksi.

Pirate fin

Well-Known Member
Playstation Now-välilehti, siellä ei näy ihmisten nimimerkit enää tapahtumissa tai trophyissa. Pelkkää tyhjää vain siinä nimen kohdalla. Lakkasi joku reilu kuukausi sitten, enkä ole onnistunut saamaan sitä takaisin normaaliksi.
Mulla toi korjaantui kirjautumalla ulos ja sitten takaisin.

Joku epäili, että toi johtuisi pleikkarin Facebook tuen poistumisesta.

Ac3way

Well-Known Member
Sony näköjään lukee tätä ketjua.

Piti kokeilla tuota uudelleen kirjautumista, en ehtinyt, kun nyt näyttäisi toimivan ja kaikkien nimet näkyvät. Mitään en ehtinyt tekemään ja yli kuukauden se oli rikki.

Elämä on jännää... tai sitten vaan mun aivot alkaa pehmenee.

TT-2k

Päämoderaattori
Ylläpitäjä
Vaihdapas konsolin kieli UK Englishistä US Englishiin. Tuo on Brexit-bugiksi nimeämäni ongelma, joka ilmenee vain, jos PS4:n käyttöjärjestelmäkieli on UK English.

Update! Äh, olitkin jo saanut toimimaan.

Ylös Bottom