Nisupulla
Jäsen / [FL]
Joo portista 4 löytyy
Tuo voi olla rajoittava tekijä tulevaisuudessa.

Hdmi-kaapeleista uusi versio – kaupassa kannattaa olla tarkkana
Hdmi 2.1 on jonain päivänä hyödyllinen. Nyt ei ole se päivä.

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo portista 4 löytyy
Tulkitsen tuon tarkoittavan HDMI 2.1 löytyvän portista 4. Tarkista vielä koskeeko kaikkia neljää sisääntuloa.
![]()
Samsung: HDMI 2.1 in 2020 4K & 8K TVs
4K120, VRR, eARC, ALLM. Here are the details.www.flatpanelshd.com
Ymmärrän kyllä pointtisi, saisi olla kyllä mahdollisuus valita.Onhan se nyt vaan väärin, että Briteissä samat mallit sisältävät kaksi kaukkista ja täällä tulee tuo rimpula vaan. Kyllä se ottaa päähän kun ostat telkun niin samalla joudut ostamaan kaukkiksen, ennen ne tuli mukana telkuissa (One remote ei ole kaukkis mun kirjoissa). Vaikka kuinka ollaan 2020 luvulla niin kyllä se normi kaukkis kuuluu tulla mukana, vituttaa vieläkin niin ettei veri kierrä kun eivät saa sitä täällä laitettua pakettiin mukaan vaan joudut ostamaan erikseen sellaisen tuotteen mikä kuuluu tulla TV:n mukana. One remoten oikea paikka on roskis.
Onhan se nyt vaan väärin, että Briteissä samat mallit sisältävät kaksi kaukkista ja täällä tulee tuo rimpula vaan. Kyllä se ottaa päähän kun ostat telkun niin samalla joudut ostamaan kaukkiksen, ennen ne tuli mukana telkuissa (One remote ei ole kaukkis mun kirjoissa). Vaikka kuinka ollaan 2020 luvulla niin kyllä se normi kaukkis kuuluu tulla mukana, vituttaa vieläkin niin ettei veri kierrä kun eivät saa sitä täällä laitettua pakettiin mukaan vaan joudut ostamaan erikseen sellaisen tuotteen mikä kuuluu tulla TV:n mukana. One remoten oikea paikka on roskis.
Et suostu edes kokeilemaan tuota uutta kaukista vaan olet jo päättänyt, että kokeilematta paskaa? En kyllä itse perus kaukista enään pystyisi käyttämään noiden uusien jälkeen, on ne niin paljon parempia käytettävyydeltään.
Osta se. Löytyy kaikki ominaisuudet mitä voi tarvita ja paras one remote kaukosäädin millä voi ohjata kaikkia laitteita ja sen jälkeen ei ole paluuta antiikkiseen kaukosäätimeen ja noissa samsung ja lg töllöissä on todella nopea käyttö järjestelmä.Joo portista 4 löytyy
Taidan kuitenkin odotella tv:n ostamista lähemmäs ps5 julkaisuaOsta se. Löytyy kaikki ominaisuudet mitä voi tarvita ja paras one remote kaukosäädin millä voi ohjata kaikkia laitteita ja sen jälkeen ei ole paluuta antiikkiseen kaukosäätimeen ja noissa samsung ja lg töllöissä on todella nopea käyttö järjestelmä.
Lg c9 loppu erä olisi 999e vielä teliallaTaidan kuitenkin odotella tv:n ostamista lähemmäs ps5 julkaisua
Ensin olin kiroamassa itseni syvälle suohon, mutta sitten huomasin, että tuohan on B9 eikä C9! C9 on Telialla 1 299 e, eli n. 150 e kalliimpi kuin esim. Gigantissa, Verkkokaupassa ja Powerissa.Lg c9 loppu erä olisi 999e vielä telialla
Kopioin sen suoraan googlesta ja siellä luki c9 pahoittelut. C9 näyttää olevan gigantissa halvimmillaan 1199eEnsin olin kiroamassa itseni syvälle suohon, mutta sitten huomasin, että tuohan on B9 eikä C9! C9 on Telialla 1 299 e, eli n. 150 e kalliimpi kuin esim. Gigantissa, Verkkokaupassa ja Powerissa.
Itse olen nyt vasta harkitsemassa siirtymistä Full-Hd:sta 4K/8Kn.
Todennäköisesti nykyisen hyvin pelikäytössä palvelleen LG:n rinnalle tulen hommaamaan edelleen LG:n
Itse ainakin pidän tärkeänä tuota HDMI 2.1 ja freesyncciä.
Löysin tälläisen kirjoituksen netistä koskien LG:n tulevia malleja.
Noista malleista tuo valinta täytisi tehdä.![]()
LG's New OLED 4K TVs Give You Both FreeSync and G-Sync - IGN
LG announces a new family of OLED and NanoCell TVs that promise to support G-Sync, FreeSync, or both.www.ign.com
Saattaa olla että puhun omiani, mutta muistan jostain ohimennen lukeneeni että tuo C9:n tehokkaampi prossu ei pelikäytössä juurikaan vaikuta? Tosin tuskin siitä haittaakaan onTuosta LG:n tarjonnasta edelleen C9 on se joka itsellä keikkuu ykkösenä. Löytyy tarpeelliset 4xHDMI 2.1 -liitännät, tuki VRR:lle ja taitaa olla vielä tehokkaampi prosessori kuin sisarmallilla B9. Erikoisuutena on myös tuumakoko 48".
Hinta myös sopivasti tippunut jo niin rupeaa saamaan hyvään hintaan c9 malliaTuosta LG:n tarjonnasta edelleen C9 on se joka itsellä keikkuu ykkösenä. Löytyy tarpeelliset 4xHDMI 2.1 -liitännät, tuki VRR:lle ja taitaa olla vielä tehokkaampi prosessori kuin sisarmallilla B9. Erikoisuutena on myös tuumakoko 48".
Teoriassa uudet konsolit tuollaisiin lukemiin kyllä pystyvät, mutta käytännön pelitukea varsinkaan AAA-nimikkeiden suunnalta on noilla ruudunpäivitysnopeuksilla mielestäni turha odotella. Pienemmät nimikkeet ja jotkin kilpailulliset moninpelit saattavat 120 fps -tilaa jopa tarjotakin, mutta AAA-tasolla mennään erittäin todennäköisesti tutulla 30 ja 60 ruutukuvan sekuntinopeudella edelleen.Kun tästä HDMI 2.1 on puhetta, niin hyötykö sillä on 4K 120Hz? PS5 ja XSX pystyvät 120Hz 4K:na tuottamaan heti lähdöstä?