Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Onkohan näissä Xboxin härpäkkeissä jokin sisäänrakennettu parasta ennen päivämäärä? :D

Kävi nimittäin niin, että toisessa konsolisukupolvessa putkeen lahoaa ohjaimen akku juuri sillä viikolla kun uusi konsoli ilmestyy. Kai se on tapa tämäkin myydä uusia lisävarusteita...
 
Onkohan näissä Xboxin härpäkkeissä jokin sisäänrakennettu parasta ennen päivämäärä? :D

Kävi nimittäin niin, että toisessa konsolisukupolvessa putkeen lahoaa ohjaimen akku juuri sillä viikolla kun uusi konsoli ilmestyy. Kai se on tapa tämäkin myydä uusia lisävarusteita...
Mun akut vieläkin uuden veroisia ja työkaveri ostaa aina vanhat xbox kamat ja kaikki tarvikkeet ja konsolit toimii vieläkin viimeisenpäälle. Sulla kyllä ne on moninverroin kovemmalla käytöllä :)
 
Mun akut vieläkin uuden veroisia ja työkaveri ostaa aina vanhat xbox kamat ja kaikki tarvikkeet ja konsolit toimii vieläkin viimeisenpäälle. Sulla kyllä ne on moninverroin kovemmalla käytöllä :)

No joo, onhan tuo useampaan sataan kertaan ladattu, mutta jotenkin tuntuu, että pitäisi noiden pitempään kestää.

Vanhan ohjaimen charge&play -paketin tosin uskoisi irtoavan nyt uuden sukupolven kynnyksellä halvemmalla.
 
No joo, onhan tuo useampaan sataan kertaan ladattu, mutta jotenkin tuntuu, että pitäisi noiden pitempään kestää.

Vanhan ohjaimen charge&play -paketin tosin uskoisi irtoavan nyt uuden sukupolven kynnyksellä halvemmalla.

Xbox 360 ajoista lähtien on ollut selvää, että Mikkiksen omiin P&C kitteihin liittyy "lotto" eli toisilla toimii ja toisilla sitten saattaa kosahtaa nopeastikin...varsinkin jos tulee vähän pidempiä jaksoja jolloin ei akkua käytetä. Itse uskoin kerrasta ja käyttänyt AA-akkuja jo yli 10 vuotta. Ikeasta vaan parhaat mahsolliset LADDA akut tulille joita myös Panasonic Eneloop Pro nimellä kutsutaan, P&C kitin akku ei varmastikaan ole vastaavaa "Made in Japan" laatua kuin nuo LADDAt. Suosittelen erittäin paljon!

 
Sen on tarkoitus tulla yllätyksenä. Major nelson sanoi rdx podcast kun siltä kysyttiin muutetaanko xbox multiplayer ilmaiseksi vastasi we are coing to do consumer friendly things. Kunhan gamepass/ultimateen tulee tarpeeksi tilaajia niin eivätköhän sen tee. Itse tilaan ultimatea hamaan tappiin saakka niin ei vaikuta itseen.
Miellyttävä ajatus joka tapauksessa, jos GPU saavuttaa saturaatiopisteen. Olen miettinyt, paljonko Goldista maksavia aktiivisia Xbox-pelaajia, jotka eivät koskaan käytä Game Passia (tahi osta muita pelejä) on — FIFA-/Fortnite-/Call of Duty -yleisössä valitettavasti saattaa löytyä kohtalainen määrä.
Asiasta vielä: miten todennäköisenä pidätte, että Nelson viittaakin vain free-to-play -peleihin (joiden online-puoli vaatii siis Xboxilla Goldin)?
 
Ssiis mitä tolle xbox live goldille nyt tapahtuu? Sitähän ei vissiin oo myytykään enää pitkää aikaa, ainakaa pitempiä jäsenyyksiä...
 
Vasta Ostin live gold vuoden, joten kyllä sitä edelleen myydään. Muutin sen sitten gamepass ultimateen
 
12 kk goldia ei myydä enää/tällä hetkellä MS:n toimesta, mutta koodeja saa vielä livekortista yms paikoista.
 
Mut mitä sille siis tapahtuu? Meinaako ne et myis enää pelkkää game pass ultimatea? Itellä ei juuri käyttöä game passille, enkä varmasti oo ainut, niin todella typerää jos joutuu maksamaan enemmän (ultimaten hinta) vaikka käyttää pelkkää live gold- osuutta siitä tilauksesta...?
 
Mut mitä sille siis tapahtuu? Meinaako ne et myis enää pelkkää game pass ultimatea? Itellä ei juuri käyttöä game passille, enkä varmasti oo ainut, niin todella typerää jos joutuu maksamaan enemmän (ultimaten hinta) vaikka käyttää pelkkää live gold- osuutta siitä tilauksesta...?
Tässähän on pitkin vuotta spekuloitu, että Live Gold muuttuisi ilmaiseksi. Tai siis nettipelaaminen muuttuisi ilmaiseksi. Huhuja ja päätelmiä nämä tietysti vaan ovat, mutta siitä voisi kertoa juuri tuollainen 12 kuukauden live jäsenyyden poistaminen myyntikatalogista.
 
Nii tiiän, mutta en nyt muista oliko tässä foorumilla (ei jaksa alkaa ettii) vai mistä luin, joku oli ainaki sanonu että EI tulis gold ilmaseks. Ei kai se iha varmaa tietoa ainakaa ollu sit viel, mut kuitenki.
Ja ite ainaki oletin et mitä ne nyt nuille jäsenyyksille tekeekää, se ns. "ratkasu" olis selvillä tässä series x julkasussa. mutta ilmeisesti siitä ei vieläkää oo tietoa mitä lopulta tapahtuu ja millon?
 
Nii tiiän, mutta en nyt muista oliko tässä foorumilla (ei jaksa alkaa ettii) vai mistä luin, joku oli ainaki sanonu että EI tulis gold ilmaseks. Ei kai se iha varmaa tietoa ainakaa ollu sit viel, mut kuitenki.
Ja ite ainaki oletin et mitä ne nyt nuille jäsenyyksille tekeekää, se ns. "ratkasu" olis selvillä tässä series x julkasussa. mutta ilmeisesti siitä ei vieläkää oo tietoa mitä lopulta tapahtuu ja millon?
No siis huhut on huhuja. Katsotaan ja ihmetellään muuttuko palvelut ja miten.
 
Mitehä on ku latasin uudelle konsolille bf1 jota en oo pelannu pitkää aikaa. no, mulla on se revolution versio jossa pitäs kaikki mahollinen lisäsisältö saaha mukana, mutta nyt ku levyn laitto sisää se latas vaa sen peruspelin, ja storesta ettimällä pysty kyllä ne neljä päälisäosaa ladata kans sit. mut tossa ei vielä oo ainakaa ne kaikki pienemmät lisäsisältöpackit mitä pitäis, eikä näy storessa että season pass olis omistettuna, vaikka se pitäisi olla...?
 
Mitehä on ku latasin uudelle konsolille bf1 jota en oo pelannu pitkää aikaa. no, mulla on se revolution versio jossa pitäs kaikki mahollinen lisäsisältö saaha mukana, mutta nyt ku levyn laitto sisää se latas vaa sen peruspelin, ja storesta ettimällä pysty kyllä ne neljä päälisäosaa ladata kans sit. mut tossa ei vielä oo ainakaa ne kaikki pienemmät lisäsisältöpackit mitä pitäis, eikä näy storessa että season pass olis omistettuna, vaikka se pitäisi olla...?
Levyllä onkin varmaan vaan peruspeli ja koodeilla kaikki lisäsisältö. Jos olet joskus nämä levyn mukana tulleet koodit syöttänyt, niin kaiken järjen mukaan ne samat asiat pitäisi olla edelleen ladattavissa mitä koodeilla aikoinaan lunastit.
 
mm, koodilla piti tulla season pass, mutta nyt jostain syystä pysty lataamaan vaan ne neljä päälisäosaa erikseen... season pass itsessään näkyy storessa nii et maksaa sen oliko se 20€ vai 40€. sitä ihmettelin, ku se pitäs olla mulla kyl...

mutta asiasta kukkapurkkiin, mites tuo jos sama xboxtili kahella boxilla, digitaalisia pelejähän voi pelata molemmilla kai? ei vissii vaan samanaikasesti?
 
mm, koodilla piti tulla season pass, mutta nyt jostain syystä pysty lataamaan vaan ne neljä päälisäosaa erikseen... season pass itsessään näkyy storessa nii et maksaa sen oliko se 20€ vai 40€. sitä ihmettelin, ku se pitäs olla mulla kyl...

mutta asiasta kukkapurkkiin, mites tuo jos sama xboxtili kahella boxilla, digitaalisia pelejähän voi pelata molemmilla kai? ei vissii vaan samanaikasesti?
Mene sen pelin asennus kohtaan sun kirjastossa ja katso onko siellä asenna kaikki.

Tuossa game share ohje

 
siis jos tekee niiku tossa ohjeessa sanotaan, voiko kahella eri boxilla vaikka pelata yhtä aikaa samaa, vain yhden käyttäjän ostamaa digitaalista peliä? ja käyttää kahdella konsolilla yhtä ja samaa gold/ultimate jäsenyyttä?

Oon aina luullu et jos vaikka samassa talossa kaks boxia, molemmat tarvii oman goldin :oops:
ja joo kirjaston kautta "hallitse peliä" ja sieltä sai loputkin sisällöt tohon BF1. Kiitti!
 
siis jos tekee niiku tossa ohjeessa sanotaan, voiko kahella eri boxilla vaikka pelata yhtä aikaa samaa, vain yhden käyttäjän ostamaa digitaalista peliä? ja käyttää kahdella konsolilla yhtä ja samaa gold/ultimate jäsenyyttä?

Oon aina luullu et jos vaikka samassa talossa kaks boxia, molemmat tarvii oman goldin :oops:
ja joo kirjaston kautta "hallitse peliä" ja sieltä sai loputkin sisällöt tohon BF1. Kiitti!
Game share on kova sana. Kuullut että jotkut tekee sitä jopa kaverin kanssa ;)
 
siis jos tekee niiku tossa ohjeessa sanotaan, voiko kahella eri boxilla vaikka pelata yhtä aikaa samaa, vain yhden käyttäjän ostamaa digitaalista peliä? ja käyttää kahdella konsolilla yhtä ja samaa gold/ultimate jäsenyyttä?

Oon aina luullu et jos vaikka samassa talossa kaks boxia, molemmat tarvii oman goldin :oops:
ja joo kirjaston kautta "hallitse peliä" ja sieltä sai loputkin sisällöt tohon BF1. Kiitti!
Molemmat eivät tosiaan tarvitse omaa Gold tiliä tai Game Pass -jäsenyyttä. Homma onnistuu kahden tilin välillä tuolla Game Sharella, mutta myös niin että teet yhdestä kotona olevasta konsolista oman kotikonsolin ja sen jälkeen kaikki sillä konsolilla pelaavat saavat sinun tilisi hyödyt käyttöön, vaikka siis pelaisivat eri gamertagilla. Sitten sinulla voi olla toinen Xbox, mikä ei ole merkattu kotikonsoliksi. Tällä Xboxilla etusi toimivat myös kunhan kirjaudut sisään omalla gamertagilla ja konsoli on verkossa.

Näin saman talouden sisällä pääsee pelaamaan nettipelejä useammallakin eri gamertagilla (lapset, puoliso jne.), vaikka olisi vain yksi gold jäsenyys tai yksi Game Pass.
 
Viimeksi muokattu:
onko tuo joku suhteellisen uus juttu? mielestäni oon ihan lukenu jostai varmaa microsftin omilta sivuilta et nimenomaan tarvii kaks gold jäsenyyttä jos samassa taloudessa kaks boxia. siitä ehkä vuosi pari voi olla aikaa, mitähän lie.

ja hei osaisko joku kertoa vähä nuista kuulokkeista? toimiiko xbox one s:llä ku laittaa vaa ton usb-tikun boxii, ja toimiiko tuo 7.1 ääni?

Toiset kuulokkeet mitä olin kattonu oli hyperx cloud 2 mutta niissä ainakaa ei toimi boxilla 7.1 ja muutenki vissii tarvis jonku adapteripalikan siihe ohjaimen alaosaa et pystyy esim. ääntä säätää kuulokkeiden kautta...

tai ylipäänsä suosituksia otetaan vastaan mitkä olis hyvät pelikuulokkeet xboxille, semmonen 100€ olis hintakatto
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom