Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Microsoft Rewards ei ole edelleenkään tuettu Suomessa? Sovelluksen voi asentaa, mutta antaa errorin heti käynnistettäessä ("market not supported" tai vastaavaa).

Osaako joku arvioida, voisiko tuolla (Suomen mahdollisesti heikomman "tarjoustilanteen" huomioiden) kohtuullisen helposti kerätä rahat kuukausittaiseen gold- tai jopa Game Pass -jäsenyyteen? En P2P-moninpelistä mielläni maksa...
Ei ole Microsoft rewards laajenemisesta mitään uutisia mutta uskallan aika varmaksi sanoa että multiplayer tulee ilmaiseksi.
 
Oiskohan perusteltua oottaa AC Valhalla Gold Editionia sopivasti alennukseen tuollon black fridaynä vaikkapa microsoft storesta? Digitaalisena haluaisin siis. Ei jaksais ihan 90€ maksaa yhestä pelistä.
 
Oiskohan perusteltua oottaa AC Valhalla Gold Editionia sopivasti alennukseen tuollon black fridaynä vaikkapa microsoft storesta? Digitaalisena haluaisin siis. Ei jaksais ihan 90€ maksaa yhestä pelistä.
Aika erikoista olisi, jos uusi peli olisi heti alennuksessa. Onhan se toki mahdollista, mutta tuskin ainakaan kovin suuresta alennuksesta puhutaan.
 

Ei suunnitelmissa Microsoftin mukaan. Miten Xbox Live Goldista (ml. Game Pass Ultimate) saatu vuosittainen miljardituotto säilyisi?
Sen on tarkoitus tulla yllätyksenä. Major nelson sanoi rdx podcast kun siltä kysyttiin muutetaanko xbox multiplayer ilmaiseksi vastasi we are coing to do consumer friendly things. Kunhan gamepass/ultimateen tulee tarpeeksi tilaajia niin eivätköhän sen tee. Itse tilaan ultimatea hamaan tappiin saakka niin ei vaikuta itseen.
 
Sen on tarkoitus tulla yllätyksenä. Major nelson sanoi rdx podcast kun siltä kysyttiin muutetaanko xbox multiplayer ilmaiseksi vastasi we are coing to do consumer friendly things. Kunhan gamepass/ultimateen tulee tarpeeksi tilaajia niin eivätköhän sen tee. Itse tilaan ultimatea hamaan tappiin saakka niin ei vaikuta itseen.
Miellyttävä ajatus joka tapauksessa, jos GPU saavuttaa saturaatiopisteen. Olen miettinyt, paljonko Goldista maksavia aktiivisia Xbox-pelaajia, jotka eivät koskaan käytä Game Passia (tahi osta muita pelejä) on — FIFA-/Fortnite-/Call of Duty -yleisössä valitettavasti saattaa löytyä kohtalainen määrä.
 
Miellyttävä ajatus joka tapauksessa, jos GPU-tilaus saavuttaa saturaatiopisteen. Olen miettinyt, paljonko Goldista maksavia aktiivisia Xbox-pelaajia, jotka eivät koskaan käytä Game Passia (tahi osta muita pelejä) on — FIFA-/Fortnite-/Call of Duty -yleisössä valitettavasti saattaa löytyä kohtalainen määrä.
Itse olen mennyt pelkällä goldilla ja tulen menemään niin pitkään, kun sitä vielä myynnistä löytyy. Ostan toki tiettyjä pelkkänä diginä ilmestyviä pelejä juurikin tuolla goldin tarjoushinnalla. Kaikki muut pelit fyysisinä. Sen takia en ole tuosta game passista halunnut maksaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tuota, en tiedä missä muuallakaan tätä kysyisin, joten kysyn suoraan tässä:

Xbox Onella saa muutettua konsolissa konsolin sijainnin. Näin pääsee vaikkapa jenkkien Storeen. Noh, hankin 20 dollarin lahjakortin Storeen ja lunastin sen. Menin ostamaan sitten leffoja (Bill & Ted-trilogia) ja siinä maksun yhteydessä pyydettiinkin osoitetta. Tein sitten niin, että nappasin vain jenkkilästä jonkun hotellin osoitteen Delawaresta. Ja Microsoft sitten itse suositteli vielä toista osoitetta, jonka valitsinkin. Sitten vain veloitus lompakosta ja sain ne leffat itselleni. Muutin vielä Xboxin sijainnin takaisin Suomeksi ja ne elokuvat ovat edelleen katsottavana ja toimivat normaalisti.

Kysymys kuuluukin, että koska tein tällaisen tempun (en edes käyttänyt mitään VPN-juttuja), niin voidaanko tuo Xbox-acconi sulkea tai jotain? :D:rolleyes:
 
Kysymys kuuluukin, että koska tein tällaisen tempun (en edes käyttänyt mitään VPN-juttuja), niin voidaanko tuo Xbox-acconi sulkea tai jotain? :D:rolleyes:
Jos en ihan väärin muista, niin Microsoft päivitteli joku aika sitten käyttöehtojaan tämän suhteen. Nimenomaan tiukentaen sitä, että maiden välillä ei saisi hyppiä. Joskaan nyt pikaisella googletuksella en sitä löytänyt. :)

Tätähän siis tehdään ilmeisen paljon edelleen varsinkin sellaisissa maissa, jossa ei ole jotain palvelua tai sisältöä tarjolla ollenkaan.

Sitten on vielä eri asia, että vaihtaako vain Storen regionia vai koko accountin.

Summa summarum: jos ei näin ole ihan pakko tehdä, niin en tekisi.
 
Jos en ihan väärin muista, niin Microsoft päivitteli joku aika sitten käyttöehtojaan tämän suhteen. Nimenomaan tiukentaen sitä, että maiden välillä ei saisi hyppiä. Joskaan nyt pikaisella googletuksella en sitä löytänyt. :)

Tätähän siis tehdään ilmeisen paljon edelleen varsinkin sellaisissa maissa, jossa ei ole jotain palvelua tai sisältöä tarjolla ollenkaan.

Sitten on vielä eri asia, että vaihtaako vain Storen regionia vai koko accountin.

Summa summarum: jos ei näin ole ihan pakko tehdä, niin en tekisi.

Damn! Kiitoksia vastauksesta. Tuo valikoima vaan tuolla jenkkien puolella saa onnenkyyneleet valumaan silmistä. Mutta en taida tehdä tuota siis enää. :D
 
Damn! Kiitoksia vastauksesta. Tuo valikoima vaan tuolla jenkkien puolella saa onnenkyyneleet valumaan silmistä. Mutta en taida tehdä tuota siis enää. :D
Ainakin ensin on syytä varmistaa jostain, ettei käy hassusti. :D

Tietysti tekemällä toisen accountin suoraan jenkkeihin ei riskeeraisi sitä omaa accountiaan. Toisaalta eipä tuo toisen accountin teko toiseen maahan taida olla yhtään sen enempää sallittua.
 
Tuota, en tiedä missä muuallakaan tätä kysyisin, joten kysyn suoraan tässä:

Xbox Onella saa muutettua konsolissa konsolin sijainnin. Näin pääsee vaikkapa jenkkien Storeen. Noh, hankin 20 dollarin lahjakortin Storeen ja lunastin sen. Menin ostamaan sitten leffoja (Bill & Ted-trilogia) ja siinä maksun yhteydessä pyydettiinkin osoitetta. Tein sitten niin, että nappasin vain jenkkilästä jonkun hotellin osoitteen Delawaresta. Ja Microsoft sitten itse suositteli vielä toista osoitetta, jonka valitsinkin. Sitten vain veloitus lompakosta ja sain ne leffat itselleni. Muutin vielä Xboxin sijainnin takaisin Suomeksi ja ne elokuvat ovat edelleen katsottavana ja toimivat normaalisti.

Kysymys kuuluukin, että koska tein tällaisen tempun (en edes käyttänyt mitään VPN-juttuja), niin voidaanko tuo Xbox-acconi sulkea tai jotain? :D:rolleyes:
Näinhän voi tehdä, jos oma moraali sen sallii. Toimii myös pelien kanssa. Vaikea uskoa että olisi bannien peruste, jos käyttöliittymä antaa tehdä noin. Ainoa hämärä juttu tuossa on että laskutusosoite ei täsmää.

Itse olen ostellut joitamia tarjouspelejä näin, kun tarjous ei ole tuntunut tarjoukselta suomen kauppapaikalla.
 
Näinhän voi tehdä, jos oma moraali sen sallii. Toimii myös pelien kanssa. Vaikea uskoa että olisi bannien peruste, jos käyttöliittymä antaa tehdä noin. Ainoa hämärä juttu tuossa on että laskutusosoite ei täsmää.

Itse olen ostellut joitamia tarjouspelejä näin, kun tarjous ei ole tuntunut tarjoukselta suomen kauppapaikalla.

No tässä kuitenkin on sellainen juttu, että kun käyttää noita lahjakortteja, ei pitäisi osoitteella edes olla mitään väliä. Jos olisi luottokortista kyse, sitten voisi olla jo petos tai mikä lie kyseessä.

Ja muuten kaikki onnistuu suoraan Xboxista itsestään. Miksi tehdä tuollainen "ominaisuus" jos siitä voi saada sanktioita? Kuinka moni ihminen oikeasti lukee läpi KAIKKI ne litaniat käyttöehdoista ja muista? Itse nyt en koe tekeväni mitään väärää, koska kuitenkin maksan tuotteesta. :D
 
Tuota, en tiedä missä muuallakaan tätä kysyisin, joten kysyn suoraan tässä:

Xbox Onella saa muutettua konsolissa konsolin sijainnin. Näin pääsee vaikkapa jenkkien Storeen. Noh, hankin 20 dollarin lahjakortin Storeen ja lunastin sen. Menin ostamaan sitten leffoja (Bill & Ted-trilogia) ja siinä maksun yhteydessä pyydettiinkin osoitetta. Tein sitten niin, että nappasin vain jenkkilästä jonkun hotellin osoitteen Delawaresta. Ja Microsoft sitten itse suositteli vielä toista osoitetta, jonka valitsinkin. Sitten vain veloitus lompakosta ja sain ne leffat itselleni. Muutin vielä Xboxin sijainnin takaisin Suomeksi ja ne elokuvat ovat edelleen katsottavana ja toimivat normaalisti.

Kysymys kuuluukin, että koska tein tällaisen tempun (en edes käyttänyt mitään VPN-juttuja), niin voidaanko tuo Xbox-acconi sulkea tai jotain? :D:rolleyes:
Olen ostellut pelejä noin jo Xbox Onen julkaisusta ja vieläkin tili toimii, eikä ole bannattu. Ja olen tosiaan vain vaihtanut boksilla lokaation jenkkeihin ja ostellut noilla lahjakorteilla sieltä.

Tämähän tässä onkin hyvä puoli, kun voi ostaa digipelitkin halvemmalla, niin ei tarvitse maksaa noita suomihintoja :D
 
Olen ostellut pelejä noin jo Xbox Onen julkaisusta ja vieläkin tili toimii, eikä ole bannattu. Ja olen tosiaan vain vaihtanut boksilla lokaation jenkkeihin ja ostellut noilla lahjakorteilla sieltä.

Tämähän tässä onkin hyvä puoli, kun voi ostaa digipelitkin halvemmalla, niin ei tarvitse maksaa noita suomihintoja :D
Eihän sille mitään mahda kun reissaa jenkeissä tai missä halvimmat hinnat onkaan ja boxi aina mukana :D
 
Tuota, en tiedä missä muuallakaan tätä kysyisin, joten kysyn suoraan tässä:

Xbox Onella saa muutettua konsolissa konsolin sijainnin. Näin pääsee vaikkapa jenkkien Storeen. Noh, hankin 20 dollarin lahjakortin Storeen ja lunastin sen. Menin ostamaan sitten leffoja (Bill & Ted-trilogia) ja siinä maksun yhteydessä pyydettiinkin osoitetta. Tein sitten niin, että nappasin vain jenkkilästä jonkun hotellin osoitteen Delawaresta. Ja Microsoft sitten itse suositteli vielä toista osoitetta, jonka valitsinkin. Sitten vain veloitus lompakosta ja sain ne leffat itselleni. Muutin vielä Xboxin sijainnin takaisin Suomeksi ja ne elokuvat ovat edelleen katsottavana ja toimivat normaalisti.

Kysymys kuuluukin, että koska tein tällaisen tempun (en edes käyttänyt mitään VPN-juttuja), niin voidaanko tuo Xbox-acconi sulkea tai jotain? :D:rolleyes:

Toihan tosiaan oli sillon launchissa jopa ainoa tapakin ostaa pelejä, kun suomea ei ollut virallisesti olemassa. Kaveri joskus aikoinaan sähläsi ja teki tuon homman väärin kun meni mircosoft account sivulta jotenkin vaihtamaan niitä käyttäjätilin tietoja siten että olisi jenkeistä ja siitä tuli jotain sanomista sitten. Ei muistaakseni antanut kirjautua liveen tjsp. mutta sai sitten aspan kanssa sen sovittua. 360 aikoina kuulin myös villejä huhuja että muutamalla tutulla olisi mennyt permabänniin acco tuon takia. Mutta jos sen tekee sen xboxin oman käyttiksen kautta, niin pitäisi olla ihan fine kuten muutkin jo kertoneet.
 
Mutta jos sen tekee sen xboxin oman käyttiksen kautta, niin pitäisi olla ihan fine kuten muutkin jo kertoneet.

Juu, ihan asetuksista vaan muutin konsolin sijainnin Yhdysvalloiksi. En mitään accon tietoja muutellut. Pleikkarilla vaan tein sen virheen kun oli jenkkitili luotuna, että idioottina menin sillä PS Storea selailemaan ilman VPN ja seuraavaksi olikin se acco bannattu. Mutta kelasin, että koska tässä tapauksessa käytän ihan omaa tiliä ja kuitenkin boksin asetuksista voi vaan käydä hommat vaihtamassa, se olisi ihan fine.

Siis leffojahan mä sieltä kelasin hommata, en niinkään pelejä. Kun tämä Suomen elokuvatarjonta tuolla kauppapaikalla vaan on ihan naurettava.
 
Juu, ihan asetuksista vaan muutin konsolin sijainnin Yhdysvalloiksi. En mitään accon tietoja muutellut. Pleikkarilla vaan tein sen virheen kun oli jenkkitili luotuna, että idioottina menin sillä PS Storea selailemaan ilman VPN ja seuraavaksi olikin se acco bannattu. Mutta kelasin, että koska tässä tapauksessa käytän ihan omaa tiliä ja kuitenkin boksin asetuksista voi vaan käydä hommat vaihtamassa, se olisi ihan fine.

Siis leffojahan mä sieltä kelasin hommata, en niinkään pelejä. Kun tämä Suomen elokuvatarjonta tuolla kauppapaikalla vaan on ihan naurettava.
Noissa xbox storen leffoissa on kyllä todella hyvä kuvanlaatu ja ääni. hinnat tosiaan vähän haitarista verrattuna jenkkeihin.
 
Ylös Bottom