Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minä sain eilen Gigantista ja vielä ei ole tilausvahvistusta kummoisempaa viestiä tullut. Pieni pelko on perseessä vielä..Paljokohan tuli myyntiin? ei ainakaan sivut yhtään parempia ole kuin gigantilla....
Onko muuten kukaan, joka sai tilausvahvituksen gigantista eilen, saanut lisää infoa toimituksesta? Itse epäilen, että ei tule koko vermettä
Menee sinne Gigantin asiakaspalvelu osioon ja varmistaa, mikäli epäilyttää. Itse kävin sieltä kysymässä ja vastasivat, että mikäli tilausvahvistus on saapunut, niin silloin konsoli tulee. Varmisti vielä tilausnumerolla ja 25.3.2021 pitäisi olla toimitettuna. Meinaatteko, että myyvät ei oota ja ottavat vain ihmisiltä rahat?Paljokohan tuli myyntiin? ei ainakaan sivut yhtään parempia ole kuin gigantilla....
Onko muuten kukaan, joka sai tilausvahvituksen gigantista eilen, saanut lisää infoa toimituksesta? Itse epäilen, että ei tule koko vermettä
Kovin usein verkkokaupoilla tapahtuu vahingossa ylimyyntiä erilaisissa ryysismyynneissä. Omalle kohdallekin on useammin kerran käynyt niin, että tilaus on mennyt läpi, mutta jälkikäteen on sitten saanut pahoitteluviestiä, ettei tuotetta olekaan. Sen vuoksi en luota näihin ostoihin ennenkuin tuote on jo matkalla kuljetusfirmalla.Menee sinne Gigantin asiakaspalvelu osioon ja varmistaa, mikäli epäilyttää. Itse kävin sieltä kysymässä ja vastasivat, että mikäli tilausvahvistus on saapunut, niin silloin konsoli tulee. Varmisti vielä tilausnumerolla ja 25.3.2021 pitäisi olla toimitettuna. Meinaatteko, että myyvät ei oota ja ottavat vain ihmisiltä rahat?
Sain myös tänään kaverilleni tilattua Powerin sivuilta, n. klo. 13:22. Oli harmaalla, mutta rämppäsin n. 10 sek niin meni ostoskoriin ja tilaus mutkitta sisään.
Loistavaa!!!PS5 on nyt lähetetty mulle VPD:ltä![]()
Niceeeee!!!!!Loistavaa!!!VPD lähetti PS5 mulle perjantaina niin huomenna pitäisi olla konsoli perillä
![]()
Joo, mä heitin roskiin parin päivän jälkeen.Muutaman päivän ollu ps5. Ei oo mikään elämää suurempi härveli. Äkkiä sitä kyllästyy kun laitteen saa