Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Kannattaa olla hököllä kuitenkin vielä, itse sain omani viime erästä kun päivittelin vaikka olivat loppuneet. Osa vapautuu varmasti ostoskoreista 15min päästä.
 
Paljokohan tuli myyntiin? ei ainakaan sivut yhtään parempia ole kuin gigantilla....
Onko muuten kukaan, joka sai tilausvahvituksen gigantista eilen, saanut lisää infoa toimituksesta? Itse epäilen, että ei tule koko vermettä
 
Paljokohan tuli myyntiin? ei ainakaan sivut yhtään parempia ole kuin gigantilla....
Onko muuten kukaan, joka sai tilausvahvituksen gigantista eilen, saanut lisää infoa toimituksesta? Itse epäilen, että ei tule koko vermettä
Minä sain eilen Gigantista ja vielä ei ole tilausvahvistusta kummoisempaa viestiä tullut. Pieni pelko on perseessä vielä..
 
Sain kanssa tilattua powerilta levyasemallisen koneen. Innostus oli kyllä suuri, kun on tullut tätä metsästettyä vaikka mistä :)
Mutta vasta kun kone on käsissä niin sitten uskon että olen uuden PS5:n omistaja.
 
Paljokohan tuli myyntiin? ei ainakaan sivut yhtään parempia ole kuin gigantilla....
Onko muuten kukaan, joka sai tilausvahvituksen gigantista eilen, saanut lisää infoa toimituksesta? Itse epäilen, että ei tule koko vermettä
Menee sinne Gigantin asiakaspalvelu osioon ja varmistaa, mikäli epäilyttää. Itse kävin sieltä kysymässä ja vastasivat, että mikäli tilausvahvistus on saapunut, niin silloin konsoli tulee. Varmisti vielä tilausnumerolla ja 25.3.2021 pitäisi olla toimitettuna. Meinaatteko, että myyvät ei oota ja ottavat vain ihmisiltä rahat?
Sain myös tänään kaverilleni tilattua Powerin sivuilta, n. klo. 13:22. Oli harmaalla, mutta rämppäsin n. 10 sek niin meni ostoskoriin ja tilaus mutkitta sisään.
 
Toistaisin sen kommenttini että ei kai sitä asiakaspalvelua tarvitse jokaisen tilauksen kohdalla erikseen kuormittaa. Kyllä sieltä se tilaus tulee. Tai sitten ei. Sehän selviää ilman asiakaspalveluakin ja jos on myyty ylimääräistä tai on muuta häikkää tilauksen kanssa, niin tuskin sekään miksikään muuttuu asiakaspalvelun kautta. Kiirekään ei luulisi olevan vaikka marraskuulta asti olisi konetta odotellut, siinä kun ei luulisi enää parin päivän merkitsevän.

Tilausvahvistus kuitenkin taitaa olla melko varma merkki että laitteen saa.
 
Menee sinne Gigantin asiakaspalvelu osioon ja varmistaa, mikäli epäilyttää. Itse kävin sieltä kysymässä ja vastasivat, että mikäli tilausvahvistus on saapunut, niin silloin konsoli tulee. Varmisti vielä tilausnumerolla ja 25.3.2021 pitäisi olla toimitettuna. Meinaatteko, että myyvät ei oota ja ottavat vain ihmisiltä rahat?
Sain myös tänään kaverilleni tilattua Powerin sivuilta, n. klo. 13:22. Oli harmaalla, mutta rämppäsin n. 10 sek niin meni ostoskoriin ja tilaus mutkitta sisään.
Kovin usein verkkokaupoilla tapahtuu vahingossa ylimyyntiä erilaisissa ryysismyynneissä. Omalle kohdallekin on useammin kerran käynyt niin, että tilaus on mennyt läpi, mutta jälkikäteen on sitten saanut pahoitteluviestiä, ettei tuotetta olekaan. Sen vuoksi en luota näihin ostoihin ennenkuin tuote on jo matkalla kuljetusfirmalla.
 
Ylös Bottom