Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outriders

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tapahtuuko suurinosa näistä ongelmista mitä jengillä on niin coopissa ? vai onko singlessä myös.
Ainakin mulla kopasahti ne 4 kertaa juurikin coopissa. Kokeilen nyt crossplay off josko toimis cooppi paremmin. Joku joka on pelannu oman frendilistan hemmojen kanssa niin kertoa tänne et kaatuuko sillon.
 
Coopissa mul on tullu 95% noista kaikista. Soolona tuskin kertaakaan. Varsinki endgame cooppi on se mikä hajoilee. Ilmeisesti cooppisysteemi on myös p2p ja lagia on niin hitosti.
 
Demoa tässä nyt PC:llä pyörittänyt pariin otteeseen eri classeilla ja täytyy sanoa, että hämmentävän keskeneräiseltä tämä tuntuu. 3090-kortilla ja 4K:lla ei ollut dramaattisia eroja alimmilla tai ylimmillä graafisilla asetuksilla - koko homman ruudunpäivitys tuntuu ihan ihmeellisen hapuilevalta. Ei suoranaisesti jöhmännyt, mutta tuntui olevan radikaalisti epästabiili (tm). Laskin rederöinnin resoluutiota myös puoleen, mikä ei juurikaan muuttanut mitään - paitsi tietysti teki kuvasta sumuisemman tietysti yksityiskohtien osalta. On kyllä ihmeellistä koodia peli, tai siten asennuksessa on mennyt jotain helvetisti mettään. Tai demo on puoli vuotta vanhaa koodia. Välianimaatioissa kaikki vaatteet yms nykii ja tärisee naurettavalla tavalla.

Sisältönsä osalta ensimmäinen huomio on, että odotin People Can Fly:ltä aika paljon nätimpää peliä. Ehkä tässä vaikuttaa nyt se, että tämmösiä skifiasetelmia "ihmiset uuvvella planeetalla" on nähty niin helvetin paljon ja kaikki näyttää about samalta. Periaatteessa se, että planeetta muuttaa immeisiä jotenni on ihan mielenkiintoinen lähtökohta, mutta kyllä tuo usedfuturepostapokalyptisfaktionivääntö on ihan umpitylsää. Aivan yhtä nähtyä kuin Destinyt kumppaneineen. Iskikö muilla hahmomodelit silmään? Aloitin naisella ja näyttää kummalliselta kehon raajojen skaalat ja suhteet. Animaatiokin aika karua katseltavaa - olisi tätäkin saatu peitettyä jos FPS-vinkkelistä tämä tarjoiltaisiin.

Taistelusta en oikein osaa sanoa mitään järkevää näin lyhyellä kokemuksella mitä demossa on. Mikään ei oikein tuntunut miltään. Kai ne worldtierit sitä tekemisen tuntua lisää tuo, mutta eikö noita saa alussa jo heti nostaa kunnolla? Tyhjänpäivästä rutuuttamista tuo oli näillä testeillä, olipa vihollinen kaukana tai tappituntumalla.

Suhteessa markkinoinnin väkevyyteen peli vaikuttaa äärimmäisen keskitasoiselta tekeleeltä.

Näiltä kantimilta tuskin jaksan asentaa jos PC:n Gamepassiin joskus tulee.
 
Demoa tässä nyt PC:llä pyörittänyt pariin otteeseen eri classeilla ja täytyy sanoa, että hämmentävän keskeneräiseltä tämä tuntuu. 3090-kortilla ja 4K:lla ei ollut dramaattisia eroja alimmilla tai ylimmillä graafisilla asetuksilla - koko homman ruudunpäivitys tuntuu ihan ihmeellisen hapuilevalta. Ei suoranaisesti jöhmännyt, mutta tuntui olevan radikaalisti epästabiili (tm). Laskin rederöinnin resoluutiota myös puoleen, mikä ei juurikaan muuttanut mitään - paitsi tietysti teki kuvasta sumuisemman tietysti yksityiskohtien osalta. On kyllä ihmeellistä koodia peli, tai siten asennuksessa on mennyt jotain helvetisti mettään. Tai demo on puoli vuotta vanhaa koodia. Välianimaatioissa kaikki vaatteet yms nykii ja tärisee naurettavalla tavalla.

Sisältönsä osalta ensimmäinen huomio on, että odotin People Can Fly:ltä aika paljon nätimpää peliä. Ehkä tässä vaikuttaa nyt se, että tämmösiä skifiasetelmia "ihmiset uuvvella planeetalla" on nähty niin helvetin paljon ja kaikki näyttää about samalta. Periaatteessa se, että planeetta muuttaa immeisiä jotenni on ihan mielenkiintoinen lähtökohta, mutta kyllä tuo usedfuturepostapokalyptisfaktionivääntö on ihan umpitylsää. Aivan yhtä nähtyä kuin Destinyt kumppaneineen. Iskikö muilla hahmomodelit silmään? Aloitin naisella ja näyttää kummalliselta kehon raajojen skaalat ja suhteet. Animaatiokin aika karua katseltavaa - olisi tätäkin saatu peitettyä jos FPS-vinkkelistä tämä tarjoiltaisiin.

Taistelusta en oikein osaa sanoa mitään järkevää näin lyhyellä kokemuksella mitä demossa on. Mikään ei oikein tuntunut miltään. Kai ne worldtierit sitä tekemisen tuntua lisää tuo, mutta eikö noita saa alussa jo heti nostaa kunnolla? Tyhjänpäivästä rutuuttamista tuo oli näillä testeillä, olipa vihollinen kaukana tai tappituntumalla.

Suhteessa markkinoinnin väkevyyteen peli vaikuttaa äärimmäisen keskitasoiselta tekeleeltä.

Näiltä kantimilta tuskin jaksan asentaa jos PC:n Gamepassiin joskus tulee.
Juurikin high end PC ollu suurimat ongelmat 3000 alkuset nvidian korteilla ollu kaikenmaailman ongelmia. mut jollain 1080 korteilla ei mitään ongelmia. Mut ei tätä peliä oikein voi vertailla mihkään perus räiskintöihin vaikka nyt pyssyillä ammutaankin. Se pelin pointti on lähempänä diablo3 kun esim destiny
 
Juurikin high end PC ollu suurimat ongelmat 3000 alkuset nvidian korteilla ollu kaikenmaailman ongelmia. mut jollain 1080 korteilla ei mitään ongelmia. Mut ei tätä peliä oikein voi vertailla mihkään perus räiskintöihin vaikka nyt pyssyillä ammutaankin. Se pelin pointti on lähempänä diablo3 kun esim destiny
Miten tuo maailma on rakennettu, onko siellä jotain dungeoneita/instoja joita voi sitten luutin perässä sahata? Koska eihän tämä muutoin Diablon luuttidiskoa oikein ole.

Demon perusteella mieleen tuli Destiny sieltä apinoidun valikkohabituksen ja maailman myötä, mutta myös Gears of War sen suhteen, että kuinka peliä ns. pelataan. Veikkaan että co-op on varmasti hemmetisti paljon mukavampaa (ei vähiten siksi, että porukalla se paskakin maistuu paremmalta). Ehkä saavat 3000-sarjalaisille sitten asiat kondikseen joskus, mutta pelkäänpä, että sitten on jo muuta pelattavaa.

Tuota yleistä jurnutusta ja pyörivyyden epäsulavuutta vähän jaksoin lueskella ja joillakin tuo on tasoittinut, kun on laittanut itsensä Steamissa offlineen tms, peli ei siis jatkuvasti skannaa kaverilistoja tms. Uninstalloin jo koko roskan niin en voi sanoa juuta enkä jaata.
 
Miten tuo maailma on rakennettu, onko siellä jotain dungeoneita/instoja joita voi sitten luutin perässä sahata? Koska eihän tämä muutoin Diablon luuttidiskoa oikein ole.
Ei oikein ole mikä tästä tekee loottipeliks jokseenkinoudon. Sinänsä kaikki loottipoolit on randomia niin ei ole mitään pointtia grindata vaikka tiettyä bossia tai tehtävää.

Jos haluat grindata jotain niin sun pitää lobbyn kautta mennä laittaa sun storypoint siihe pisteeseen ja sitte teet tehtävän tai bossin. Sitte quit ja storypiste uusiks jne. Sivutehtäviä voi grindaa niin et käyt aina hakee sen uusiks, välivideoineen päivineen.

Varsinainen loottigrindi on tuol endgames vast, siel on 14 erilaista pikku hordemode-tehtävää, ei eroa muusta pelistä mitenkäänpaitsi nyt juokset aikaa vastaan. Mitä parempi aika sitä isompi mahku saada purppuraa. Äkkiä toiki käy tylsäks ku se on sitä samaa peliä ilman mitää uutta.
 
Miten tuo maailma on rakennettu, onko siellä jotain dungeoneita/instoja joita voi sitten luutin perässä sahata? Koska eihän tämä muutoin Diablon luuttidiskoa oikein ole.
Endgame onkin lootin sahaamista expeditionsissa ja uusien parempien buildien testailua. Toki sitä loottia putoo tasaseen tahtii story modessakin. Classi passivet, skillit, modit, craftaukset yms niistä löytyy syvyyttäkin mukavasti, Peli nyt on varmasti sellanen joka jakaa mielipiteitä ja aika näyttää kestääkö tämä kuukausien pelaamista. Mut kyllä tätä tälläsenäänkin sen 100h pelaa eli maksaa kyl itsensä takasi.
 
pelin suurin vahvuus pitkä-ikäisyyden suhteen on se että random legendary drop on todella harvinainen. vähä samaa luokkaa kun epicit sillon wow classicissä. vaatii monta kymmentä tuntia saada legendary drop, ja nyt en tarkoita niitä droppeja jotka tippuu bosseilta 100% varmuudella story moden aikana. vaan että kun toistat contenttia ja saat sillon sen dropin. vieläkin porukka löytää uusia legendary kiitos niiden todella pienen drop changen.

Tässä hyvä esimerkki pelin ehdoton Chase Mod/legendary.

.
 
Viimeksi muokattu:
Onhan se nyt selvä vahvuus jatkuvuuden kannalta, kovimmat grindaajat ois todennäköisesti jo lopettanut pelaamisen ilman sitä mutta nyt kun pelissä on 144 legendary vieläkin mix-max grindaajat saa uusia legendaryjä tutkittavaksi ja testattavaksi vaikka tunteja kohta niillä pelin parissa 60-80

esim poessa on itemi nimeltä headhunter joka vaatii keskimäärin 1000-1500x mapin toistamisen saadakseen yhden kortti dropin. niitä kortteja tarvii 8 joten se on keskimäärin 10k map toistoa saadakseen tämän kyseisen itemin, sen takia monen jokaisen uuden leaguen henkilökohtainen on goal on saada tämä itemi. koska se on Chase item ja saman tyylisiä itemeitä on sitten diablo 2 resurrectedissa
 
Viimeksi muokattu:
Onhan se nyt selvä vahvuus jatkuvuuden kannalta, kovimmat grindaajat ois todennäköisesti jo lopettanut pelaamisen ilman sitä mutta nyt kun pelissä on 144 legendary vieläkin mix-max grindaajat saa uusia legendaryjä tutkittavaksi ja testattavaksi vaikka tunteja kohta niillä pelin parissa 60-80

esim poessa on itemi nimeltä headhunter joka vaatii keskimäärin 1000-1500x mapin toistamisen saadakseen yhden kortti dropin. niitä kortteja tarvii 8 joten se on keskimäärin 10k map toistoa saadakseen tämän kyseisen itemin, sen takia monen jokaisen uuden leaguen henkilökohtainen on goal on saada tämä itemi. koska se on Chase item ja saman tyylisiä itemeitä on sitten diablo 2 resurrectedissa
Tuo ei kyllä nyt ole millään muotoa mitään kontenttia että yritetään grindata satunnaisedta poolista legendaarisia. Mulle ei ole tullu itelleni yhtää legedroppia viel ja oon jo hyvän matkaa endgamessa.

Kontentti on sitä että sulla on järkevää endgame-sisältöä ja hyvät dropit tulee sieltä. Tällä hetken tässä on muutama hordemode-kenttä, ei muuta. Tää ei tule olemaan kovinkaan pitkäikäinen peli, ehkä jotkut striimerit jaksaa hakata mut ei kannata odottaa mitään kovinkaan suurta kommuunia tän ympärille. Ne paremmin toimivat loottipelit kyl pitää kruununsa.

Huvittavaa että ton viikonlopun aikana twitterissä oltiin niin kumbayah meininkiä, ymmärrettiin teknisiä ongelmia. Nyt alkaa porukalla ääni muuttumaan ja vaaditaan jo oikeita toimia. Useat alkaneet uhkailemaan rahojen palautuksella. Ihan oikein, ei sinne nyttenkää enää pääse sisälle ku jumittaa signed in -kohdassa.

Siinä missä Cyberpunk oli täynnä bugeja, se sentään toimi ja oli hyvä pelata. Tämä ei edes toimi suuren osaa ajasta.
 
Cachen tyhjennys saattaa auttaa jos signed in jää jumiin. Serverit ei oo kaatunut eilisen jälkeen.

 
Siinä missä Cyberpunk oli täynnä bugeja, se sentään toimi ja oli hyvä pelata. Tämä ei edes toimi suuren osaa ajasta.
No et nyt ihan tosissaan tätä peliä nyt tuonu tähän ? Siis Outridessin bugit versus cyberpunk ei voida puhua samana päivänäkään. Peli oli täysin pelikelvoton ps4 ja xone. Itte en ota enää kantaa koko aiheeseen. Pelejä saa ja pitääkin kritisoida, mut kohta tääkin keskustelu on pelkkää vääntöä sivu tolkulla.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo ei kyllä nyt ole millään muotoa mitään kontenttia että yritetään grindata satunnaisedta poolista legendaarisia. Mulle ei ole tullu itelleni yhtää legedroppia viel ja oon jo hyvän matkaa endgamessa.

Kontentti on sitä että sulla on järkevää endgame-sisältöä ja hyvät dropit tulee sieltä. Tällä hetken tässä on muutama hordemode-kenttä, ei muuta. Tää ei tule olemaan kovinkaan pitkäikäinen peli, ehkä jotkut striimerit jaksaa hakata mut ei kannata odottaa mitään kovinkaan suurta kommuunia tän ympärille. Ne paremmin toimivat loottipelit kyl pitää kruununsa.

Huvittavaa että ton viikonlopun aikana twitterissä oltiin niin kumbayah meininkiä, ymmärrettiin teknisiä ongelmia. Nyt alkaa porukalla ääni muuttumaan ja vaaditaan jo oikeita toimia. Useat alkaneet uhkailemaan rahojen palautuksella. Ihan oikein, ei sinne nyttenkää enää pääse sisälle ku jumittaa signed in -kohdassa.

Siinä missä Cyberpunk oli täynnä bugeja, se sentään toimi ja oli hyvä pelata. Tämä ei edes toimi suuren osaa ajasta.


pitkä-ikäiseen ARPG peliin kuuluu kumminki se että se sisältää itemeitä jotka vain 1-2% pelaajista voi saada. Aika näyttää, kuinka pitkä-ikäinen peli tästä tulee, voi olla että joillakin noista streamaajista on tavoite saada pelin joka-ikinen legendary. ainakin kovasti kilpailevat siitä kuka pääsee tekemään ekan showcase videon uusimmasta legendarystä jota kukaan ei oo vielä esitellyt.

mutta jokainen meistä määrittelee contentin erilailla itse yhdistän contenttia kuuntelen musiikkia, podcastia äänikirjoja tai jotain vastaavaa samalla kun grindaan näissä ARPG peleissä. moni muu tekee samaa. tässä on kyllä hieman haastavampaa mutta esim poessa, diablossa ja muissa. sitä osaa grindata ja toistaa contenttia jopa alitajuisesti niin kun joku kone/robottti saavuttaakseen päämäärän ja halutun lopputuloksen.
 
Mulle on yhä arvoitus että mihin tuota tavaraa ja tasoja oikein keräätte ns. peruspelin päätyttyä ns endgameen mentäessä?
Mikä siinä on hyöty, mihin niitä tarvitaan? Pelaatteko te samoja "kenttiä" yhä uudestaan kokoajan vaikeutuvalla tasolla ja korkeammilla omilla tasoilla? Muuttuuko ne varusteet/aseet oikeasti kiinnostavammaksi vai mikä juju, mikä muuttuu tasojen nousussa?
 
Mulle on yhä arvoitus että mihin tuota tavaraa ja tasoja oikein keräätte ns. peruspelin päätyttyä ns endgameen mentäessä?
Mikä siinä on hyöty, mihin niitä tarvitaan? Pelaatteko te samoja "kenttiä" yhä uudestaan kokoajan vaikeutuvalla tasolla ja korkeammilla omilla tasoilla? Muuttuuko ne varusteet/aseet oikeasti kiinnostavammaksi vai mikä juju, mikä muuttuu tasojen nousussa?
ARPG on yhtäkuin mitä tossa luettelit. Diablot, Path of Exilet kaikki mitkä nyt kuuluu ARPG genreen perustuu tähän ja lootter shootterit. Se mikä muuttuu on sun hahmo tulee kovemmaksi. Yksinkertasta mutta koukuttavaa. Selittäkää joku paremmin mikä on ARPG pelien idea. Niin ja mmorpg genre käyttää samaa periaatetta.
 
Viimeksi muokattu:
Tapat vihuja saadaksesi gearia, jotta voit tappaa vaikeampia vihuja nopeammin :D Siinä kai se perusidea on. Kyllä sitä gearia ja tasoja saa aika paljon kerätä jos meinaa läpäistä pelin viimesen expeditionin. Varsinkin jos haluaa solona vetää sen läpi.
 
Ylös Bottom