Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

^ Miksei haluais? Sillä tavalla se on varmaan tulevaisuudessakin että näyttää ihan aidolta kuvalta eikä peliltä ja grafiikan parantamiseenhan pelien kehittäjät vuosi vuodelta pyrkii. Minusta olis siistiä jos nyt jo pääsis pelaamaan peliä joka näyttää täysin realistiselta.

Harmi kun tää Gta online on tuonnut niin paljon rahaa Rockstarille että eivät ole viittineet uutta Gta:ta tehdä. Täähän alkaa olemaan 8 vuotta vanha peli.
 
Olipas yllättävän huonolaatuinen video, 720p eikä tuo edes minusta näyttänyt muuttuvan juurikaan :oops:
 
Oiskohan lasien päivityksen paikka? :D

Mulla on kyllä kaukolasit, lähelle nään ilman laseja ja katsoinkin videon uudelleen melkein nenä kiinni ruudussa. Jos tarkkaan tuijottaa niin muuttuuhan se jonkin verran, mutta en photorealistiseksi menisi sanomaan. En ymmärrä miksi vain 720p, eikä 4k, jos kerta realistisuutta halutaan esitellä.

Ja kyllä, ajan autoa joka päivä.
 
Edellisen lisäksi tuli etusivulle tämänmoinen klippi, jossa tekoälyn avulla on saatu GTAV näyttämään lähes oikealta elämältä, fotorealistiselta. En tiiä haluaisiko tuolta näyttävää pelata yhtä innoissaan kuin originaalia.

Joo. Kivaa teknologiaa ja propsit siitä, mutta onneksi Los Santos ei GTA V:ssä näytä Lontoolta tai Saksalta.

Esim. Vaihteluna GTA IV:ssä oli omat hyvät juttunsa visuaallisesti ja osittain oli realistisempi, mutta pidemmän päälle sitä ruskean seepiaa ei jaksanut katsella.

GTA V:n värikäs piirretyn oloinen grafiikka toimi hyvin "Californiassa", mutta toivottavasti jälleen vaihteluna GTA 6 löytäisi hyvän balanssin "cartoon-realism" väliltä.
 
Mun mielestä GTA.t kuuluu olla jossain lämpimässä maassa (california ym) ja nimenomaan värikkäitä. Niiku lähes kaikki gtaat ovat olleet lukuunottamatta gta4 otti hieman realistisemman sävyn.
 
Kyllä se Rockstar vaan sitten tosissaan koittaa lypsää maksavaa kansaa vielä kolmannen kerran saman pelin kanssa, joka alunperin tuli ulos yli kahdeksan vuotta sitten. Siis silloin yli kahdeksan vuotta sitten, kun tuo suunniteltu uuden sukupolven julkaisu nyt sitten marraskuussa on. Kaipa tuo vielä kaupaksi käy, mutta sopii silti ihmetellä. Varmasti sitä on paranneltu sieltä ja täältä vähän ja jotkut jutut näyttävät paremmilta kuin alunperin, mutta silti se on se sama kahdeksan vuotta vanha peli, joka julkaistaan nyt sitten kolmatta kertaa täyteen hintaan.

Omistin pelin kahdesti jo aiemmin ja pelasin sen kahdesti lävitse. Online-riehuminen jaksoi aikanaan kiinnostaa muutaman viikon ja se oli sitten siinä. Olisivat vaan käyttäneet tuonkin ajan sen GTA 6:n tekemiseen, niin saataisiin sekin ulos joskus. GTA V oli erittäin hyvä ja hauska joskus 2013-2015, mutta nyt ollaan jo vuodessa 2021, tuon julkaisun aikaan jo melkein vuodessa 2022. Aikansa kutakin...
 
Jaahas, kai se on kolmannenkin kerran sitten läpi pelattava vielä ennen kuin kutonen näkee päivänvalon. Saisivat kyllä jotain kunnon story contenttiakin tehdä tuon ainaisen onlinen sijaan.
 
Jaahas, kai se on kolmannenkin kerran sitten läpi pelattava vielä ennen kuin kutonen näkee päivänvalon. Saisivat kyllä jotain kunnon story contenttiakin tehdä tuon ainaisen onlinen sijaan.
Tämä! Ihmetelly jo kauan että voisivat tehdä jonkun story dlc eikä aina vaan tuota onlinea. GTA 6 olis tietysti ostanut paljon ennemmin mutta kyllähän tämä vitonen vitoselle tulee ostettua jo ihan keräilyn takia kun muutkin versiot löytyy.
 
Mä toivon jopa GTA IV ja Episodes From Liberty City PS4 käännöksiä enemmän kun uutta GTA peliä. Siinä suhteessa mä en tajua miksi Rockstar ei voi tehdä noita
 
GTAV on tässä vuosien varrella muuttunut kliseiseksi, myötähäpeää aiheuttavaksi peliksi, jonka tehtävien käsikirjoitus ja dialogi ei jaksa hymyilyttää enää ollenkaan. En tiedä vanheninko minä vai peli? On tuo ympäröiväkin peliskenekin muuttunut aivan toiseksi mitä se oli PS3 ja 360 -aikakaudella ja siinä missä muut pelit ovat petranneet, niin GTA on jo old schoolia monessa asiassa.

Jännä nähdä miten GTA6 aikanaan tuo pelisarjan 2020-luvulle.
 
GTA V on loistava peli, mutta aika ennen näkemätöntä next geniä saa päivitykset olla jos pelistä täyttä hintalappua lähtisin maksamaan. Etenkin kun käsittääkseni PC:lle on jo luotu ties mitä lisäherkkuja pelille ajan myötä eikä niistäkään ole lisämaksua pyydetty pelaajilta.

Tiedän, että ei PC-version porttaaminen konsoleille tapahdu nappia painamalla, mutta silti jotenkin tuntuu halvalta maksaa täyttä hintaa uudesta konsoliversiosta jonka sisällön eteen oletan ettei artistit, käsikirjoittajat, näyttelijät yms. ole laittaneet tikkuaan ristiin vaan peli on kumminkin lopulta se sama versio josta PC:llä pelaajat pääsevät nauttimaan ilmaiseksi.

Näkisin tilanteen varmaan eri lailla jos pelistä ei olisi PC-versiota ja täten tietäisin, että kaiken uuden herkun eteen on jouduttu koko studion voimin tekemään töitä jotta se saadaan näyttämään paremmalta kuin koskaan.
 
Ei se ole tyhmä joka pyytää.. pelaajien kukkarot kertoo kannattaako lypsää vai ei. Itse olen yhden version hommannut V:stä ja se riittää mulle. Kukkaron nyörejä ajattelin raottaa, kunhan tulee ihan uusi peli, eikä sitä samaa vanhaa, puunattuna.
 
Itselläni on vieläkin ihan alkuvaiheessa tämä tuotos jo viime sukupolvelta, mutta eipä sitä ole oikein innostunut jatkamaan, vaikka crossgen tallennus mahdollistaisi jatkamisen helposti. Ehkä GTA ei vaan ole minulle enää. Mutta edelleen tämä on top10 myydyimmät listoilla jatkuvasti, joten eiköhän tämäkin versio tule myymään.
 
Joo ei kannata ihmetellä miksi 145 miljoonaa kipaletta myynyttä peliä julkaistaan uudelleen vielä kolmannelle sukupolvelle. Tämän vuoden helmikuussa Geoff Keighley ilmoitti pelin rikkoneen 140 miljoonan myydyn kappaleen rajan ja nyt tällä viikolla Take Two ilmoitti lukemaksi 145 miljoonaa. Toisin sanoen peli myy edelleen paremmin kuin useampi uusi ison luokan AAA-julkaisu.
 
Ylös Bottom