Pajavasara
Member
Nopealla googlauksella vpd näyttäisi myyvän 50€. Muistelisin kyllä että online tulee erillisenä myyntiin. Oisko ollu kympillä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ilmainen päivitys ja Rockstar samassa lauseessa? Se lause vaatii toimiakseen kysymysmerkin tai kieltosanojen käyttämisenNyt vain kiinnostaisi tietää, että onko ilmainen päivitys (tuskin on, koska Rockstar) vai pitääkö ostaa peli kolmannen kerran
Ei kolmas vaan neljäsNyt vain kiinnostaisi tietää, että onko ilmainen päivitys (tuskin on, koska Rockstar) vai pitääkö ostaa peli kolmannen kerran
Siihen on vielä matkaa, mutta jos GTA V nähdään Xbox Series Y:llä ja PS6:lla, niin ehkäMeneeköhän Minecraftin ohi myynneissä. Ostan kyllä mutta odotan aleja tai sitten käytettynä.
Riippuu alustasta esim switchillä se taas on 30€ ja melkein ei ikinä alennuksessa. Gta v taas joka alessa mukana kaikille alustoilleToki hinnan osalta yksi GTA V vastaa kolmea Minecraftia. Kohtalaisesti ovat kyllä molemmat pelit tuottaneet, kun mietitään lisäksi kaikkea haikortteja ja Minecraftin lisäsisältöä.
Sama. Kilpailee tosissaan Skyrimin kanssa useimmin ostamani pelin kunniakkaasta arvonimestä!Olen ostanut GTA V:n jo kolmesti (xbox 360, PS4 ja PC). En tiedä tuleeko enää neljättä kertaa hommattua, vähän houkuttaisi
Alkakaa vaan odottaa ps7:lle julkaistavaa gtaV remastered editionia
Aivan samaa mieltä.Taidan olla poikkeustapaus, mutta olen jopa hieman innoissani tästä remasteroinnista. Aika monta kertaa olen GTA V:n pelannut läpi, vielä jaksaa pari kertaa helposti. Ja hintakin miellyttää, olin varautunut siihen, että saattaisi maksaa jopa 50e.