Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Uusin GTA tulossa siis tai ainakin niin olin lukevinani mutta eikös se ollut tiedossa? Ei tässä kannata vielä alkaa hypeä virittää
 
Nyt vain kiinnostaisi tietää, että onko ilmainen päivitys (tuskin on, koska Rockstar) vai pitääkö ostaa peli kolmannen kerran :D
Ilmainen päivitys ja Rockstar samassa lauseessa? Se lause vaatii toimiakseen kysymysmerkin tai kieltosanojen käyttämisen :D

Nämä siis toimii:
-Antaako Rockstar ilmaisen päivityksen?
-Rockstar ei anna ilmaisia päivityksiä.

Tämä ei:
-Rockstar antaa ilmaiseksi GTA V:n Series- ja PS5-versioita.
 
Tästä on jo mainuttu 100 vuotta sitten, GTAOnline "next gen" tulee olemaan kaikille ps5 omistajille ilmainen 3kk se julkaisun jälkeen, sen lisäksi se "next gen" yksinpeli mikälie höhhö taas maksaa. Uudesta gtaasta olen edelleen sitä mieltä että sitä ei tulla 99,9% varmuudella näkemään edes tällä konsolisukupolvella, jatketaan vaan tällä ikivanhalla gta vitosella/onlinella.
 
Meneeköhän Minecraftin ohi myynneissä. Ostan kyllä mutta odotan aleja tai sitten käytettynä.
Siihen on vielä matkaa, mutta jos GTA V nähdään Xbox Series Y:llä ja PS6:lla, niin ehkä :D

Tällä hetkellä ero on kuitenkin joku 50 miljoonaa myytyä kopiota, joka omaan korvaan kuulostaa aika paljolta myydä pelkästään tällaisen ehostuksen voimin. Mistä sitä toisaalta tietää.
 
Toki hinnan osalta yksi GTA V vastaa kolmea Minecraftia. Kohtalaisesti ovat kyllä molemmat pelit tuottaneet, kun mietitään lisäksi kaikkea haikortteja ja Minecraftin lisäsisältöä.
 
Toki hinnan osalta yksi GTA V vastaa kolmea Minecraftia. Kohtalaisesti ovat kyllä molemmat pelit tuottaneet, kun mietitään lisäksi kaikkea haikortteja ja Minecraftin lisäsisältöä.
Riippuu alustasta esim switchillä se taas on 30€ ja melkein ei ikinä alennuksessa. Gta v taas joka alessa mukana kaikille alustoille
 
Huhut kertoo, että pelin hinta uusilla konsoleilla tulisi olemaan €39,99 ja olisi heti julkaiussa tarjouksessa kesäkuuhun asti -50% eli €20. Ja toki se GTA Online standalone-versio on saatavilla 3kk ajan PS+ jäsenille ilmaiseksi. Latauksen koko 86Gb.

Next-gen uudistukset vaikutti kyllä ihan hyviltä, hankala toivoa enää enempää. Kunhan pelin suorituskyky on kunnossa ja fps mahdollisimman tasainen.


 
En ois ikinä uskonut et sanon näin, mut jotenkin väsynyt meininki tähää gta vitosee/onlinee. Oha pelituntejaki kertynyt jo yli 6000 onlinen puolella ja kyl tän ilmasen nyt ottaa kokeiluun mut kyl se oikeesti vaatis nyt jottain muuta ku uuet raffa hommelit. En tiedä mitä keksivät mut joka vuotiset osta bisnes ja kasa autoja alkaa olee jo väsynyt meininki.
 
Taidan olla poikkeustapaus, mutta olen jopa hieman innoissani tästä remasteroinnista. Aika monta kertaa olen GTA V:n pelannut läpi, vielä jaksaa pari kertaa helposti. Ja hintakin miellyttää, olin varautunut siihen, että saattaisi maksaa jopa 50e.
Aivan samaa mieltä.
Itse ostin tuon julkkarissa hintaan 44.95€ ja näin vanhan liiton miehenä tuo oli mielestäni hyvä jo silloin.
Nykyajan nuoriso vaatii hienot graffat, sulavan pelattavuuden, bugittomuuden jne.... minä en.
Atari 2600:lla pelaamisen aloittaneena everything is better than before.
Age before beauty sanon minä. :cool:
Huom. Saa ja pitääkin olla sitten erimieltä kuin minä. :D
 
Ylös Bottom