soopdadoop
Active Member
Nyt on ennakkotilattavissa ja -ladattavissa ainakin suoraan PS5:llä. Hintaa on ruhtinaalliset 9,95 € ja kokoa 86,837 Gt.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo niin näkyy, tuohon hintaan kehtaa pelin ostaakin kolmannen kerran oikein hyvin! Niin paljon vaan muuta uutta pelattavaa (GT7, Horizon FW, Cyberpunk 2077), että mahtaakohan löytyä mielenkiintoa ja aikaa GTA:n pariin ihan lähiaikoina. Pakko ainakin testata next-gen versiota.Nyt on ennakkotilattavissa ja -ladattavissa ainakin suoraan PS5:llä. Hintaa on ruhtinaalliset 9,95 € ja kokoa 86,837 Gt.
Ei tuo minusta kauhean yllättävältä tunnu jos on "vaivaiset" 6000 tuntia pelannut :OEn ois ikinä uskonut et sanon näin, mut jotenkin väsynyt meininki tähää gta vitosee/onlinee. Oha pelituntejaki kertynyt jo yli 6000 onlinen puolella ja kyl tän ilmasen nyt ottaa kokeiluun mut kyl se oikeesti vaatis nyt jottain muuta ku uuet raffa hommelit. En tiedä mitä keksivät mut joka vuotiset osta bisnes ja kasa autoja alkaa olee jo väsynyt meininki.
Ei kai GTA V:ehen kyllästyminen tarkoita mitään eroja nyky- tai menneen nuorison kohdalla. Kyse lienee enemmän siitä että peli on julkaistu 2013 ja sitä on ehkäpä jokunen sata tuntia jo jokainen ehtinyt pelata. Sitä voi siinä vaiheessa ehkä kaivata jo vähän muuta tai edes isompia muutoksia.Aivan samaa mieltä.
Itse ostin tuon julkkarissa hintaan 44.95€ ja näin vanhan liiton miehenä tuo oli mielestäni hyvä jo silloin.
Nykyajan nuoriso vaatii hienot graffat, sulavan pelattavuuden, bugittomuuden jne.... minä en.
Atari 2600:lla pelaamisen aloittaneena everything is better than before.
Age before beauty sanon minä.
Huom. Saa ja pitääkin olla sitten erimieltä kuin minä.
Mahtava juttu! Ei tarvitse tuolla hinnalla edes miettiä, ostoon menee samantien.Nyt on ennakkotilattavissa ja -ladattavissa ainakin suoraan PS5:llä. Hintaa on ruhtinaalliset 9,95 € ja kokoa 86,837 Gt.
Storessa ps4 -version kautta löytyy kun painaa niitä kolmea pistettä ja sieltä valitsee ps5 -version.Mahtava juttu! Ei tarvitse tuolla hinnalla edes miettiä, ostoon menee samantien.
Appin kautta ei näytä löytyvän. Olen itse töissä eikä vaimo löydä sitä kotona etäohjauksella PS5:n Storesta. Missä lienee vika?
Joo niin näkyy, tuohon hintaan kehtaa pelin ostaakin kolmannen kerran oikein hyvin! Niin paljon vaan muuta uutta pelattavaa (GT7, Horizon FW, Cyberpunk 2077), että mahtaakohan löytyä mielenkiintoa ja aikaa GTA:n pariin ihan lähiaikoina. Pakko ainakin testata next-gen versiota.
GTA Onlinessa olisi myös itselle vielä paljon uutta pelattavaa mikäli kiinnostaa, kun ainoastaan niitä ralleja ajeltu suomiporukoilla aikoinaan joku yli 5 vuotta sitten. Mitään niitä bisnesjuttuja en ole tehnyt.
Mieluisa ja odottamaton yllätys, että Rockstar ei lätkäisyt pelille 60€ hintalappua. Tälläistä ei olisi siitä firmasta uskonut viime vuosien perusteella..
GTAV ja Online on kyl todella hyvät pelit mutta jo aikanaa PS4-version ostaneena täytyy nyt viel kattella et miltä tää nextgen oikein näyttää ja tuntuu ennen ostamist. Joo on nyt halpa mut tavallaan en halua tukea näit loputtomia remastereit yhtään.
Olen ottanut aina sen ilmaisen PS+ miljoonan, kyllä sieltä varmaan noin 10 miljoonaa napsahtaa tilille, Rock Star pyytää 8 miljoonan hai paketista 75€, kyllä niillä ainakin pokkaa on. Ihan mielenkiintoista nähdä tuo nextgen versio ja varsinkin 60fps RT moodi.
OK. Itse olen sen verran tarinaorientoitunut, että Online-puoli on livahtanut tuonkin seikan osalta tutkan ohi.Se on ollut tiedossa jo siitä lähtien kun koko "next gen" versio julkastiin, 3kk ilmanen julkasusta ps5 omistajille.
Mites se online-ukon siirto nyt käytännössä tapahtuu?